Trending

Tuesday 6 November 2018

WIRID ASMA SUKMA PUTIH



WIRID ASMA SUKMA PUTIH. { ASP }
Assalam....sahabat-sahabat yang aku hormati semuanya. Tidak kira dimana jua berada, baik dari dunia nyata mahu pun sahabat dari dunia ghaib. Segala puji syukur kehadirat Allah swt. Sholawat dan salam senantiasa dihatur keatas Junjungan Baginda Nabi Muhammad saw. Dengan mengharap ridho Allah swt., dan dengan kerendahan hati yang paling dalam, izinkan aku yang miskin ilmu lagi dangkal dan daif ini berbagi sedikit ilmu dan pengalaman untuk dikongsi bersama sahabat-sahabat semua. Insya' Allah.....
Kali ini aku akan kongsikan satu lagi keilmuan Asma', iaitu Asma' Sukma Putih. Insya' Allah, banyak manfaatnya jika kita amalkan.
TATA CARANYA :
Bismillaahirrahmaanirrahiim.
- Astaghfirullahal 'Azhiim. 100x
- Subhanallah. 33x
- Alhamdulillah. 33x
- Allahu Akbar. 33x
- Laa Ilaaha Illallaah 1x
- Hasbunallah Wa Ni'mal Wakil. 7x
- Innaa lillaahi Wa Innaa Ilaihi Roji'un. 15x.
- Baca Asma' Sukma Putih.
LAA ILAAHA ILLA ANNTA SUBHAANAKA INNII KUNNTU MINAZH-ZHOOLIMIIN. YAA ALLAH, YAA FATTAH, YAA GHOFFAAR, YAA LAA ILAAHA ILLALLAAH MUHAMMADUR RASULULLAH. 70x.
Kemudian tarik nafas dan tiup ke air dan airnya di minum.
FADHILAHNYA :
1.) Sebagai alat penyucian diri batin / ruwatan dan ruqyah.
2.) Pelebur energi negatif pada diri kita mahupun pada benda.
~ Untuk melebur pada diri sendiri caranya di bacakan pada air dan di minum.
~ Untuk melebur energi negatif dalam benda caranya benda tersebut dimasukkan ke dalam air yang sudah dibacakan Asma' Sukma Putih selama 24 jam.
3.) Apabila kita mendapatkan dalam kondisi susah, prihatin, galau, teraniaya dan kita ingin segera dapat move on maka bacalah Asma' Sukma Putih tersebut setiap malam selepas ba'da sholat Isya'.
4.) Apabila rizki anda dirasa sulit, seret atau macet maka perbanyaklah wirid ASP, yaitu amalkan setiap habis sholat fardhu, dijamin akan lancar.
Dan ingat…!
Kunci agar rezeki lancar adalah shodaqoh, maka jangan heran apabila kita menjadi orang yang bernasib baik dikejar uang, bukan menjadi orang yang mengejar uang.
SELESAI....
SEKIAN DAHULU..
QUL HU ALLAHU AHAD. LAA ILAHA ILLA ANTA SUBHANAKA INNI KUNTU MINAZ ZALIMIN. LA HAULA WALA QUWWATA ILLA BILLAH...
Seperti biasa ambil sisi positif dari cerita dan keilmuan ini, yang negatif jangan diambil. Kekuatan yang tidak bisa ditandingi adalah, kekuatan daripada Allah s.w.t. Sang Maha Pencipta.
Sekiranya ada tutur bahasa dan tingkah laku yang tidak berkenan di hati para sahabat-sahabat semua, aku. TOK PENJEJAK BADAI, dengan merendahkan diri memohon maaf....
TERIMA KASIH......
OLEH :
TOK PENJEJAK BADAI.


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts