Trending

Saturday 24 November 2018

ILMU ROH QULHU KALIMAT KERAMAT



ILMU ROH QULHU.
KALIMAT KERAMAT.


Assalamualaikum wt wbt....sahabat-sahabat yang aku hormati semua, tidak kira di mana jua berada. Baik dari dunia nyata mahupun sahabat dari dunia ghaib. Segala puji syukur kehadirat Allah swt. Selawat dan salam senantiasa dihatur keatas Junjungan Baginda Nabi Muhammad saw. Dengan mengharap ridho Allah swt dan dengan kerendahan hati yang paling dalam, izinkan aku yang miskin ilmu dan dhoif ini, berbagi sedikit ilmu yang dititipkan dan pengalaman untuk dikongsi bersama sahabat-sahabat semua....Insya' Allah...


Salam sejahtera sahabatku semua, kali ini aku akan kongsikan satu lagi ilmu yang pada aku amat bermanfaat bila digunakan. Baiklah... untuk keilmuan simpanan aku berikutnya ini yang aku ijazahkan adalah ilmu sangat tradisional walaupun ia masih menggunakan sebuah surah yang sangat Ahad yaitu surah Al Ikhlas. Maksud aku khasiat dari ilmu ini menggunakan keramat daripada ayat Qulhu. Ilmu ghaib ini sebenarnya berkarakter frontal menyerang, kerana memang saat di wariskan kepada aku ilmu ini telah ratusan tahun digunakan oleh pengamalnya untuk menyerang sekaligus untuk membela diri, terkadang sifat sabar dan mengalah wajib dimiliki oleh pengamal ilmu ini. Pengamal ilmu ini sejak dulu sangat menghindari perdebatan dan pertengkaran mulut, sebab di dalam ilmu menyerang banyak bicara itu adalah pantangan terbesarnya, menurut pesan guru aku sesungguhnya di dalam setiap perdebatan atau pertengkaran mulut itu terdapat atau tersebut 9 nama anak cucu Syaitan, sehingga pertengkaran mulut apapun adalah akan berhujung pada kekalahan bahkan pada kematian..


Oleh sebab itu biasanya orang- orang yang benar- benar memiliki ilmu ghaib berkarakter menyerang ia adalah orang- orang yang banyak mengalah dan diam saja. Saat dia diam dan sepertinya kalah ia telah menemukan titik lemah lawannya, saat titik lemah lawan itu telah ia temukan maka dengan sangat mudah ia memasukkan serangannya, maka si lawan jatuh tersungkur tanpa mampu bangun lagi. Ini pun dapat dilakukan jika memang orang tersebut sudah sangat keterlaluan dan rasa mengalah yang si pengamal alami sudah tidak mampu lagi membuat lawan membaik atau malah semakin menjadi- jadi kezalimannya.


Ingat ilmu ini hanya akan digunakan jika lawan sudah sangat- sangat keterlaluan zalimnya dan mengalah serta diam kita tidak menjadi reda apa- apa lagi baik bagi kita mahupun bagi kebaikan lawan. Selain daripada itu aku haramkan ilmu ini sahabat lontarkan kezaliman pada orang lain....
Ilmu ini akan langsung dapat digunakan bagi yang sudah pernah menghidupkan surah al Ikhlas di tubuhnya atau sudah mengamalkan ILMU RUH QULHU yang aku kongsi, sebab tanpa penyelarasan surah al Ikhlas maka tajamnya ilmu ini akan menjadi tumpul saat ia tiba di tubuh lawan...
Selain daripada itu kedua ilmu menyerang yang akan aku wariskan ini adalah sangat ampuh digunakan untuk menyerang penyakit/makhluk ghoib yang masuk ke tubuh orang lain yang meminta pertolongan kepada kita.


Karakter ilmu ini yang memang hanya untuk menyerang akan sangat tepat jika digunakan untuk menyerang santau atau sihir termasuk menyerang jin- jin kafir yang memasukan benda- benda padat ke dalam tubuh manusia, seperti serangan tuju, santet sihir, santau dan sebagainya yang memasukkan paku, pisau, kaca, jarum dan beling ke bagian tubuh manusia. Jadi inti dari ilmu ini aku wariskan adalah sebagai ilmu menyerang kejahatan, baik kejahatan zahir mahupun kejahatan batin....ingat itu..!


Hendaklah digunakan secara berhikmah untuk kebaikan, berikut kalimat keramat tradisionalnya :


MANTRANYA :
BISMILLAHIRAHMANIRAHIM.
HONG MAYONG SANGO MAYONG.
TIDAK MENGAPA KATA ALLAH.
TIDAK MENGAPA KATA Muhammad.
TIDAK MENGAPA KATA ADAM.
BARANG SIAPA BERTEKAD SALAH,
BERNIAT DENGKI BATANG TUBUH DIRI AKU.
TIBA DI KAKI PATAH.
TIBA DI TANGAN LUNTI.
TIBA DI TELINGA POKAK.
TIBA DI MATA BUTA.
KONAI DOA QULHU ALLAHU AHAD.
ALLAHU SHOMAD.
LAM YALID WALAM YULAD.
WALAM YAQULLAHU KUFUAN AHAD.
KALIMAT KERAMAT / COCO SERAPAH.


Yang kedua ini adalah kalimat pertahanan dari serangan saat si pengamal melontarkan ilmu menyerang di atas, berikut kalimatnya :


MANTRANYA :
BISMILLAH DALAM KANDUNGAN.
RELO KATA ALLAH.
RELO KATA MUHAMMAD.
PINTA KOK BINASA ALLAH DAN MUHAMMAD.
BOLUN BINASA ALLAH DAN MUHAMMAD.
BOLUN BINASA BATANG TUBUH DIRI AKU.
HAK KALAM BERKATA KATA-KATA HAK INSAN TUHAN YANG PUNCA.
HU....ALLAH.


TATA CARANYA :


Lakukan penyelarasan ilmu Kalimat Keramat ini sebanyak 313x selama 7 hari pada malam hari jam 12 malam. Lebih baik lagi selepas sholat Hajat atau Tahajud 2 rakaat.
Semoga bermanfaat ilmu ini bagi yang mengamalkannya. Gunakan untuk kebaikan.


SEKIAN DULU...


QUL HU ALLAHU AHAD. LAA ILAHA ILLA ANTA SUBHANAKA INNI KUNTU MINAZ ZALIMIN. LA HAULA WALA QUWWATA ILLA BILLAH...


Seperti biasa, ambil sisi positif dari keilmuan ini. Ya negatif jangan diambil. Kekuatan yang tidak bisa ditandingi adalah kekuatan daripada Allah swt, Sang Maha Pencipta.


Sekiranya ada tutur bahasa dan tingkah laku yang tidak berkenan di hati para sahabat-sahabat semua, aku. Tok Penjejak Badai dengan merendahkan diri memohon maaf.....


TERIMA KASIH....
OLEH :
TOK PENJEJAK BADAI.



Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts