Trending

Wednesday 14 November 2018

Minyak Anti Saka


Assalamualaikum..
*Minyak Anti-Saka* 👿👹👺👻👽
Minyak ini sebenarnya minyak kasturi hitam yang telah diruqyah. Namun ia bukanlah minyak kasturi Yang semudahnya didapati di pasaran kerana kebanyakan di pasaran ia telah dicampur dengan minyak lain. Yang ini adalah PATI MINYAK KASTURI HITAM. 1000% patinya. Jadi ia mmg bau yang kuat dan tahan lama. Saya namakan minyak ini *minyak ANTI-SAKA* kerana sepanjang pengalaman saya merawat, saya memang sentiasa menggunakan minyak ini dalam rawatan. Dan ternyata, semasa rawatan, pesakit yang telah kerasukan dan yang mempunyai gangguan sangat2 tidak sukakan bauan ini. Selain itu, mana² ibubapa yang mempunyai bayi yang sering meragam malam, bila dipakai kan minyak ini, alhamdulillah bayi mereka tidak lagi meragam. Saya berani Jamin sebab ia berdasarkan pengalaman saya setelah merawat pesakit dengan minyak ini.
Orang yang mempunyai gangguan sangat tidak sukakan haruman kasturi ini kerana bagi mereka ia sangat² busuk dan menyakitkan kepala. Ada yant menyatakan ianya berbau spt bangkai.bau taik dan sbgnya
Sangat2 disarankan memakainya kepada golongan yang tahu mereka ada gangguan dan anak² yang selalu menangis malam. ELOKLAH MENYIMPANYA SEBOTOL UNTUK SETIAP RUMAH. Sbb kadang2 ada yang emergency case, mudah untuk kita gunakan. ada juga perawat yang minta minyak atar untuk merawat dari jarak jauh. den slalu kene tu. mintak2, takde minyak. memang den takbuat ler 😋
Namun ini adalah salah satu ikhtiar untuk menghindari dari gangguan JIN. Jika masalah masih berlarutan, elok terus berjumpa dengan mana² perawat islam. (Jangan cari bomoh ye)😎
jika berminat boleh PM atau whatsapp saya
https://www.wasap.my/60136159960/kasturiAntisaka
Best Price will be serve for those approch Sage Sannin personally 😘

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts