Trending

Tuesday 6 November 2018

KHASIAT GELIGA RAJA CHENDERAWASIH



KHASIAT GELIGA RAJA CHENDERAWASIH
Telah diketahui sejak dulu lagi khasiat khadam cenderawasih adalah multifungsi spt pelarisan,pemanis, pemikat,Pendinding & lain2 lg..Mengikut pandangan & pengalaman mereka yg mahir mengenainya geliga cenderawasih adalah antara medium/item terbaik dlm hal perhubungan sesama manusia.
Contohnya utk merapatkan dan menguatkan hubungan, meramaikan kawan dan menjauhi lawan atau pesaing perniagaan kita.
Ianya sesuai dipakai oleh semua golongan terutama dlm sektor perniagaan & tugas yg memerlukan kita berinteraksi dgn org lain spt ketua,pemimpin,pengurus,guru dan yg sewaktu dgnnya…insyaallah apa yg diusahakan akan mendapat respon yg baik dari mereka berkat dari karisma dan aura pelangi semulajadi khadam chenderawasih yg telah bersatu dan bersebati dgn sempurna bersama aura pemiliknya..Amiin.
Selain dari itu satu kelebihan khadam jenis chenderawasih ini ialah kebolehan dari segi khasiat utk perawatan@healing yg tinggi serta daya tempur ghaib yg ampuh lagi mengerikan dan setanding dgn khadam rajawali api yakni khadam 2 dalam 1 .
Alhamdulillah kali ini saya bawakan 2 geliga asli berkhadam alami iaitu Raja Chenderawasih Biru dan satu Raja chenderawasih Merah.
Mereka mempunyai ratusan pengikut pengikut dari kalangan khadam chenderawasih bersama mereka.
Maka bertuahlah bagi sesiapa yg mendapat geliga asli tahap raja cenderawasih ini..inshaAllah.
Mahar bagi satu biji geliga asli Raja Chenderawasih Biru atau Raja Chenderawasih Merah ialah rm280 SEBIJI dan BONUS iaitu satu bekas tapaan tembaga akan diberi percuma spt yg dalam gambar ya shbt shbt.
Baiklah, sesiapa yg berminat nak maharkan silakn terus pm atau whasap saya ya di no 0135329682..Abg Abdullah Sany
Terima kasih.




Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts