Trending

Wednesday 14 November 2018

3 batuan yang telah diisikan dengan team Panglima Hitam


Assalamualaikum semua
dibawah terdapat 3 batuan yang telah diisikan dengan team Panglima Hitam. ianya jenis Panglima Hitam Elite (UTK). terdapat pengikut-pengikutnya. dan semuanya tahap tinggi.
insyallah boleh digunakan dalam urusan merawat membantu mreka yang mengalami gangguan.
khodam aktif dan mempunyai level yang sangat baik. telah diuji sparring dan lulus.
hanya 3 team sahaja.
Kelebihan PANGLIMA HITAM
DENGAN IZIN ALLAH KHASIATNYA :-
1: KEBAL SIHIR
2: PENUNDUK SEKELIAN MAHLUK HALUS
3: PENAWAR SIHIR – SANTAU – ILMU HITAM DAN SEBARANG GANGGUAN MAHLUK HALUS
4: PENGUNDANG REZEKI DAN KASIH SAYANG
5: PERENDAM KEMARAHAN ORANG ( ORANG TAK JADI NAK MARAH )
6: PEDINDING YG AMPUH
7: PENAWAR DAN PELUNTUR ILMU HITAM / SIHIR - ( ILMU HITAM / SIHIR AKAN LUNTUR)
8: PEMBULI YANG BIJAK
9: PENUNDUK KEPADA BINATANG BUAS
10: WIBAWA – DI PANDANG MULIA OLEH KAWAN DAN LAWAN
11: DI HORMATI DAN DI KASIHI KAWAN DAN LAWAN
12: KEBAL DARURAT DAN MENGHADIRKAN SILAT GHAIB
13: PENGASIH UMUM
14: PELARIS
15: KETAHANAN TUBUH BADAN

PM atau klik shj link ni utk wasap sage👇👇👇
www.wasap.my/60136159960
www.wasap.my/60136159960

Atau kalau rajin, PM atau whatsapp Sage Sannin secara manual : 013-6159960

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts