Trending

Friday 23 November 2018

Tak Sangka Ini Respon Rita Rudaini Apabila Rambutnya Kena Tarik Dengan Adam Autism


Sekiranya anda ‘follow’ instagram @adamsautismfamily, anda mesti mengenali remaja istimewa yang bernama Adam ini. Adam merupakan seorang remaja yang autismm. Adam menggemari patung Barney yang sentiasa ada di sisinya.
Video gelagat dan telatahnya selalu dimuatnaik oleh bapanya dalam instagram dan mempunyai 245 ribu follower.
Melalui akaun instagram, ayah Adam iaitu Saudara Iman Wan ada memuat naik satu video yang situasinya di dalam sebuah rumah.
Dalam video berkenaan, Rita Rudaini sedang merekod video untuk mempromosikan produk Essential Oil bersama seorang lagi wanita yang dikenali dengan nama Mama Rai.
Sedang mempromosikan produk itu, tiba-tiba Adam muncul di belakang mereka bersama ayahnya, Saudara Iman Wan. Apa yang mengejuttkan, tiba-tiba Adam berminat dengan rambut Rita Rudaini dan menariik ikatan rambut itu.


Rita sangat terkejutt dan bertanya kenapa Adam memarahhkannya. Kalau admin tengok semula video ini, memang admin perasan Adam memang perhati je ikatan rambut Rita sejak dia muncul di belakang Rita. Hehehe..




Apa-apa pun admin sangat respek dengan Rita. Dia sangat sporting dan cool dengan situasi itu. Dia sangat memahami keadaan Adam mungkin kerana keluarga mereka memang saling kenal mengenali antara satu sama lain.
Rita menahan rasa sakiit dan periit sambil ketawa dan tersenyum. Katanya lagi, nasib baik dia tak pakai rambut palsu. Mummy Adam memaklumkan Adam geram dengan Rita sebab tak boleh tengok perempuan cantik.
Kemudian, ayah Adam membawa Adam ke arah Rita dan menyuruhnya meminta maaf kepada Rita. Ramai yang memuji sikap ibu dan bapa Adam yang tidak lepas tangan dengan kesalahan yang dilakukan oleh anak mereka walau siapa pun mereka dan tahu mendidik anak mereka dengan akhlak yang baik.
Part ini memang admin salute sangat-sangat kepada ibu dan bapa Adam. Untuk pengetahuan semua, Adam tidak boleh berkomunikasi secara verbal, dia hanya tersenyum comel bila disuruh meminta maaf kepada Rita.






Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts