Trending

Sunday 14 October 2018

Selepas kahwin macam anjing dan kucing hubungan makin renggang


HUBUNGAN KEMBALI INTIM 
Waktu bercinta dulu sangat romantik...
Tapi selepas kahwin macam anjing dan kucing, hubungan makin renggang...
Ingatkan peranan husband bagi belanja keperluan rumah jea..
Rupanya hubungan bersama isteri pun perlu dijaga..
Sejak diperkenalkan dengan SKK nie alahai perubahan kian terasa..
Jom dengar perkongsian pengguna #SKK πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
"11 tahun saya kawin tapi nikmatnya suami isteri tu suram je, sejak ada #SKK ni tak sangka isteri pulak yg mula dulu😜"-Zam PJ-
Dulu saya segan bila isteri ajak bersama sebab tak seteguh mcm mula kawin dulu😣, #SKK ni memang kembalikan kelakian saya isteri pun puji πŸ˜"-Pejal Perak-
"Tak sangka pula, dulu kalau saya nak isteri mengelak je. Sekarang isteri tak ada dah complain tak puas, game on dua kali semalam sejak saya consume #SKKπŸ˜‰" -Kerol Penang-
Percuma kopi viral MinKaffe dua sachet utk pembelian hari nie
πŸ‘¨Jom kaum lelaki kita kembalikan
πŸ‘©Jom dapatkan utk pasangan anda
Untuk info lanjut klik link

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts