Trending

Saturday 13 October 2018

ILMU PENGHANCUR SIHIR RACUN atau SANTAU




........." ILMU PENGHANCUR SIHIR RACUN@SANTAU "..........
Assalam...... sahabat2 yg aku hormati semuanya.Segala Puji Syukur Kehadirat Allah s.w.t.Selawat senantiasa dihaturkan kepada Baginda Nabi Muhammad s.a.w.Dgn Mengharap ridho Allah s.w.t.Dan dgn kerendahan hati yg paling dalam,izinkan aku yg miskin ilmu ini,berbagi sedikit ilmu dan pengalaman untuk di kongsi bersama sahabat2 semua.Insya'Allah....
Tidak ada yg tahu,didalam hidangan atau minuman yg dihidangkan pada kita mengandungi racun atau santau yg mematikan.Tentu siapa pun tidak akan mengetahuinya kecuali orang yg membubuhkan racun itu sendiri.
Untuk itu,keilmuan yg akan aku sampaikan ini merupakan sarana deteksi sekaligus sebagai obat penawar jenis racun dan santau.Ilmu santau adalah sebuah ilmu sihir yg sangat mematikan,barang siapa terkena ilmu ini akan mati secara perlahan dgn didahului muntah darah seperti orang kena penyakit T.B(batuk kering).Jika ilmu racun akan mati seketika dgn didahului muntah darah juga.
Kedua ilmu mistik yg mengerikan itu dapat di bubuhkan ke media apa saja,umumnya adalah makanan dan minuman.Membubuhkannya cukup dari jarak jauh tanpa disentuhnya.
QULLA NAFSIN ZAIKOTUL MAUT.....sebelum ajal berpantang mati.
Keilmuan ini merupakan sarana untuk keselamatan dari racun dan santau juga sejenisnya.Caranya mudah sekali,yg diperlukan keikhlasan dan kebersihan hati dalam beramal.
Khasit Bismillah 5,adalah amalan untuk menangkis ilmu sihir,ilmu hitam,santau,pukau,guna2 dan menjaga diri dari racun santau.
MANTRANYA:
Bismillah 5.
1) BISMILLAH HIRROHMAN NIR ROHIM.
2) BISMILLAHI SYAFI.
3) BISMILLAHIL KAFI.
4) BISMILLAHI MA'AFI.
5) BISMILLAHIL LAZI LA YADURRU MA'ASMIHI SYAIUN FIL ARDI WA LA FIS SAMAI'E WAHUWAS SAMI'UL 'ALIM. 7x.
MANTRANYA:
" BISMILLAH HIRROHMAN NIR ROHIM.
HAI SELEMBANG ALAM SELEMBANG BUMI.
TERGENTAR ALAM DGN SENDIRINYA.
WALA YAAA AMIIIN.." 7x.
Ketika memasuki kampung atau rumah atau jemputan kawin atau bertamu atau bersilaturrahmi.Tanda asap akan timbul di atap atau bumbungan rumah jika didalam rumah ada memiliki ilmu mistik atau santau mematikan tadi,sehingga kita dapat menghidari makan dan minum didalamnya.
Andai kata dibaca kemudian tidak melihat sesuatu seperti yg disebutkan maka menunjukkan rumah aman dari racun dan santau.Kalau pun tiba2 ternyata ada juga yg membubuhi racun dan santau,maka kita akan selamat,sebab piring atau gelas yg berisi racun atau santau mematikan itu akan meledak [pecah] berkeping2.
Silahkan sahabat2 untuk mengamalkan ilmu ini,kerana aku sudah ijazahkan secara umum.Semoga bermanfaat buat sahabat2 semua....TERIMA KASIH.
DI IJAZAHKAN OLEH:
TOK PENJEJAK BADAI.

2 comments:

About

Popular Posts