Trending

Sunday 21 October 2018

JIKA DI SIHIR BALIKKAN SAJA DENGAN ILMU INI



AJIAN KOMARA GENI.
JIKA DI SIHIR, BALIKKAN SAJA DENGAN ILMU INI.
Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh….Sahabat-sahabat yang aku hormati semuanya, tidak kira di mana jua berada. Baik dari dunia nyata mahupun sahabat-sahabat dari dunia ghaib. Segala puji syukur kehadirat Allah swt. Selawat senantiasa dihaturkan keatas Junjungan Baginda Nabi Muhammad saw. Tiada setitik niat pun dihati ini untuk menggurui siapa, hanya mencari dan mengharap ridho Allah swt semata. Dan dengan kerendahan hati yang paling dalam, izinkan aku yang miskin ilmu lagi dhoif ini, berbagi sedikit ilmu dan pengalaman untuk dikongsi bersama sahabat-sahabat semua.... Insha' Allah....
Jika kita atau orang di sihir atau diguna-guna oleh seseorang lelaki atau wanita sehingga kita merasa tidak tenang dan selalu ingat kepadanya, sedangkan tadinya kita tidak ada sedikitpun rasa cinta kepadanya. Maka untuk menghilangkan perasaan cinta kepadanya agar dialah yang terbalik tergila-gila. Ilmu ini boleh juga untuk yang kena sihir atau santau. Ikutilah tirakat dibawah ini :
TATA CARANYA :
1.) Puasalah 7 hari dan hari terakhirnya Puasa Pati Geni ( tidak tidur semalam hingga fajar ).
2.) Selama dalam berpuasa bacalah doa dibawah ini 33x sesudah sholat fardhu.
3.) Di malam akhir Puasa Pati Geni, mantra dibaca juga 99x.
4.) Setelah semua tirakat / ritual selesai kita diwajibkan syukuran (doa selamat) dengan cara membagi-bagikan makanan kepada tetangga minimal kepada 7orang, menu dalam makanan itu harus daging ayam kampung jantan.
5.) Setelah syukuran(kenduri doa selamat) selesai untuk menajamkan amalan hariannya cukup dibaca minimal 7x setiap sholat fardhu.
DOANYA :
BISMILLAHIRAHMANIRAHIM.
" ALLAHUMA QUL SAKRATUL MAUT. JIN MARA JIN MATI. SETAN MARA SETAN MATI. SING SAPA KIRA-KIRA ALA ING AWANG AWUNG. LEBUR TANPA KERANA. LA ILAHA ILLALLAH MUHAMADUR RASULULLAH."
Nama doa ini adalah : AJIAN KOMARA GENI.
Sempurna ijazah tanpa aku kurangi dalam tulisan dan tata caranya. Mempelajari ilmu itu harus pasti jangan sembarang dipelajari jika mantra atau doanya keliru, sebab berilmu tanpa guru sama saja anak tanpa orang tua. Yang akhirnya akan mendapatkan mudarat / celaka.
Ajian ini selain dapat mengobati ilmu pengasih / pelet boleh juga dipakai untuk mengobati orang kesurupan dan kena sihir dan santau. Selain itu boleh juga digunakan untuk benteng ghoib yaitu untuk menangkal / melukai makhluk ghoib. Aku ikhlas zahir dan batin ijazahkan Ajian Komara Geni ini kepada sahabat-sahabat yang ingin mengamalkannya.
Semoga bermanfaat dunia akhirat. Aamiin Ya Rabbal 'Alamiin...
Ilmu Tanpa Amal Dosa
Amal Tanpa Ilmu Sesat.
INGAT..!!
ILMU ITU PASTI, HAK ALLAH ITU NYATA.
SELESAI..
SEKIAN DAHULU..
QUL HU ALLAHU AHAD. LAA ILAHA ILLA ANTA SUBHANAKA INNI KUNTU MINAZ ZALIMIN. LA HAULA WALA QUWWATA ILLA BILLAH...
Seperti biasa ambil sisi positif dari keilmuan dan cerita ini, yang negatif jangan diambil. Kekuatan yang tidak bisa ditandingi adalah, kekuatan daripada Allah s.w.t. Sang Maha Pencipta.
Sekiranya ada tutur bahasa dan tingkah laku yang tidak berkenan di hati para sahabat-sahabat semua, aku. TOK PENJEJAK BADAI, dengan merendahkan diri memohon maaf....
TERIMA KASIH......
OLEH :
TOK PENJEJAK BADAI.


1 comment:

About

Popular Posts