Trending

Tuesday 9 October 2018

Item utk ikhtiar kebal umum yg sudah LULUS test utk dimaharkan


Item utk ikhtiar kebal umum yg sudah LULUS test utk dimaharkan kpda yg yakin dan berminat.
Saya ada 2 biji akik delima retak 1000 dan yg berkhadam alami jenis khadam Sheikh berjubah hitam tingkatan tinggi dari Mekah yang punyai ikhtiar keilmuan kebal tahap tinggi yg boleh diuji kebalnya..inshaAllah.
Sheikh berjubah hitam ini ialah satu kelompok Sheikh khusus utk tempur dan perang ghaib dan sangat ampuh kekuatan energinya..inshaAllah.
Untuk makluman shbt shbt bukan senang nak dapatkan barang spt ini yang alami dan semulajadi khadamnya punyai keistemewaan ikhtiar kebal aktif.
InshaAllah ada ikhtiar utk kebal hiris, tetak dan kebal pukulan manusia.
Jika bernasib baik, MUNGKIN juga dpt utk ikhtiar kebal rambut@anti cukur atau kebal jarum sekali TETAPI itu bergantung kpda rezeki seseorang ya atas dasar keserasian terbaek antara khadam dan tuannya..inshaAllah.
Penjagaan pun mudah memadai disapukn minyak rawatan utk khadam bertujuan utk memastikan energi kekebalannya sentiasa ampuh utk menghadapi situasi yg tsk terduga, inshaAllah.
Sila rujuk video yg saya sertakan ya utk lihat sendiri ujian TEST kebal ya dan nilaikan sendiri berdasarkan ketinggian keilmuan masing masing.
TATACARA JAGAAN BATU@GELIGA DAN TATACARA TEST KEBAL AKAN DIBERIKAN NANTI KPDA YG MEMAHARKANNYA..INSHAALLAH.
* MAHAR SEBIJI HANYA RM300 SAHAJA TERMASUK MINYAK RAWATAN KHADAM SERTA POSLAJU *
Oleh itu sesiapa yang yakin hatinya serta mampu jaga item item bertuah dan SERIUS BERMINAT, silakan pm @ whasap saya di no 0135329682.
Bukan semua org boleh rasi dgn khadam item item ini, oleh itu saya akan scan nama mereka yg berminat terlebih dahulu utk lihat kemungkinan rasinya .
Ok, mahar sudah saya maklumkan seperti di atas ya shbt shbt.
Diharap selepas ini jgn ada lagi yg pm bertanyakan tentang maharnya.
Terima kasih.
THERE CAN ONLY BE ONE

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts