Trending

Tuesday 9 October 2018

Memperkenalkan pendulum terbaru ataupun loket scanner terbaru



Memperkenalkan pendulum terbaru ataupun loket scanner terbaru utk ikhtiar alternatif utk mengetahui perkara perkara ghaib meliputi isi batu atau pun berkhadam atau tidak barang barang yang didakwa berkhadam spt batu akik, keris, besi kuning, besi kursani dan srbagainya , punca penyakit atau gangguan yg dialami oleh seseorang penyakit, mengetahui perangai dan dalaman seseorg rakan@musuh anda, utk mengetahui jantina anak, perasaan seseorg terhadap anda ,mengetahui jenis jenis jin yg menggangu pesakit samada jin sihir@jin saka @ gelandangan dan lain lain lagi perkara ghaib.
Loket ini ada 3 jenis iaitu yg biru dari batu lapis lazuli,yakni satu jenis batu yg bnyk digunakan oleh paranormal sbb dikatakan dpt memantapkn serta menguatkan batin mereka manakala yg loket hijau dari sejenis akik lumut dan yg berwarna perang itu pula dari akik cempaka.
Buat masa ini yg tinggal hanya loket yg warna perang SAHAJA ya shbt shbt
Jika dibandingkan dgn scanner version loket leklai yg dahulu, type ini lebih bagus dan berbentuk lebih aerodinamik dan ketepatannya inshaAllah di pertingkatkan dari masa ke semasa apabila anda kerap menggunakan loket scanner ini..inshaAllah.
Dari pengamatan dan pengalaman saya, lebih kerap anda gunakn scanner ini inshaAllah ketepatan ramalan anda lebih tepat dan jelas lagi.
Nasihat saya bagi peminat peminat barang mistik, alat sebegini perlu ada pada anda supaya anda tidak tertipu dgn pemaharan item item yg didakwa berkhadam tetapi hampeh..apa pun x ada pada item itu.
Anda juga boleh tahu dan mengenalpasti samada sesuatu item itu item penarikkan atau hanya item sintetik yg dibeli dari kedai antik atau sbgainya..inshaAllah.
Ini ialah satu alat alternatif bagi mereka yg x boleh scan@terawang dgn mata batin dan bezanya alat ini adalah dlm bentuk satu medium utk penyaluran jawapan ghaib terus@direct dari gerak hati kita sendiri yg tulus dan suci.
Yg pastinya saya beri jaminan alat scanner ini adalah bebas dari penggunaan bantuan jin khadam sebab bagi saya gerak hati yg bertunjangkan keyakinan kpda Allah Taala lebih tepat sbb jin ni kadang kadang golongan jin bnyk juga ngelatnya.
Sebab apa saya katakan begitu jika benar mereka mengetahui perkara ghaib mereka akan tahu bahawa Baginda Nabi Allah Sulaiman wafat ketika Baginda mengawasi mereka membuat kerja TETAPI kewafatan baginda hanya diketahui oleh golongan jin ini apabila tongkat baginda telah reput dan dimakan anai anai..wallahuallam
Tatacara penggunaan scanner ini akan diberikan nanti kpda pemahar.
MAHAR SCANNER@LOKET INI IALAH RM150 TERMASUK POSLAJU.
Jika serius berminat, silakn pm@whasap saya di no.013-5329682( Abg Sany).
Terima Kasih.
THERE CAN ONLY BE ONE


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts