Trending

Tuesday 9 October 2018

Khadam malaikat hitam khadam dari jin Dewa tahap tinggi



Khadam malaikat hitam .khadam dari jin Dewa tahap tinggi ialah khadam yg selalu saya gunakn utk pengubatan sihir dan saka khususnya utk pengubatan jarak jauh sebabnya mereka pantas dan setia pada arahan.
Diantara fungsi fungsi@khasiat yg RARE adalah spt berikut:-
- kebolehan cari dan bebaskn roh manusia yg dikurung samada dlm medium atau pun di Zafar.
- bijak dan mantap dlm mengesan barang sihir yg ditanam dan mematikannya.
- kebolehan menyerang sukma manusia yg zalim@penyihir..mengurung atau menyiksanya.
- mrmpunyai senjata ghaib yg tersendiri dari alam semesta.
-keilmuan peperangan ghaib yg tinggi.
- boleh diarahkn masuk dlm mimpi utk tujuan menggertak..amaran atau sbgainya.
- kebolehan baca pemikiran tuan nya dan org lain jika disuruh berbuat demikian utk tujuan tertentu spt mencari barang hilang atau sebagainya.
- sangat disegani oleh khadam khadam bawahan dan biasanya s aya letakkn di barisan hadapan bila terjadi serangan ghaib.
-kebolehan utk bina pagar ghaib yg mantap ..tebal..berbisa serta berapi pada diri kita..kluarga..rumah kita ..pesakit yg baru dirawat/ rumah pesakit atau premis perniagaan jika diarahkn berbuat demikian
- x semua khadam bawahan boleh melihat atau mengesan mereka disebabkn jirimnya sangat halus .ini adalah satu kelebihan jika membuat serangan hendap pada penyihir atau manusia yg zalim.
-Jika di tambahkan Aura penglimun ia akan membooster lagi energi penglimunan pada khadam ini.
Dan bnyk lagi kelebihan yg saya x boleh cerita atas sbb tertentu.Nak tahu bila dh maharkn nanti sebab realitinya lebih dekat ketakwaan kita dan keyakinan kita terhadap kekuasaan Zat yg Satu maka lebih kuatlah khadam kita nanti , inshaAllah.
Khadam jenis ini x berapa sesuai utk org yg baru nk mengenali dunia khadam atau newbie ..melainkn ada kesanggupan utk menjaga dan melakukn amalan penjagaan nya secara istiqamah sehingga dpt dicapai RASA dan seterusnya intai mengintai..komunikasi di hati..sekilas bayangan hinggalah ke tahap seterusnya.perlu diingat dlm amalan berkhadam ini tiada yg instant.Mau x mau kena buat amalan.
Jika kepekaan batin pun rendah mcamana nk berinteraksi dgn khadam anda apatah lagi nk melihatnya.
Jgn terlalu memaksa utk melihat khadam anda sbb yg sebaiknya biarlah ditentukan Allah bila dh sampai redhonya utk anda melihat mereka.
Bukannya apa..ada segelintir yg terlalu mendesak bila Allah dh bagi lihat ..mulalah takut melihat panorama itu dan ada yg minta ditutup kembali .
Bagi saya ..buatlsh amalan itu ikhlas kerana Allah dan bukannta kerana nk tgok khadam semata mata..inshaAllah.
Biarpun sehebat mana khadam anda maharkn pun tetapi jika x yakin diri dan x yakin bahawa mereka dh berada di samping anda setelah pengisian dibuat maka sia sialah pelaburan mahar anda itu .ringkasnya kekuatan khadam kita bergantung kpda amalan kita pada Allah Taala serta sejauh mana kita meyakini kemampuan mereka yg Allah kurniakn pada mereka.
Walau bagaimana pun..sayugia diingatkn bahawa penggunaan khadam ialah satu jalan ikhtiar saja dan kita masih tetap memohon pada Allah yg satu.samada berhasil atau tidak hajat atau ikhtiar yg kita buat melalui asbab khadam kita ia tetap atas kehendakNya jua.
Jika ada yg serius berminat ..YAKIN dan sanggup buat amalannya semata mata kerana Allah semata mata mengharapkn redho Allah Taala bolehlah cuba utk meminangnya.
MAHARNYA RM250 termasuk batu akik..minyak zafaran merah utk perawatan serta poslaju.
Tatacara lengkap meliputi cara rawat perumah..zikir..kaedah beri arahan serta cara guna akn diberi dan anda akn di serapkan ke GERUP KEILMUAN KHADAM yg akan diawasi serta dibimbing oleh saya dan tuan Sage Sannin ...inshaAllah
Silakn pm@whasap..013-5329682..Abg Sany.
Terima kasih.
THERE CAN ONLY BE ONE.

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts