Trending

Sunday 14 October 2018

Ni hang cuba amalkan SPD Jangan banyak cakap dah


MAKE UP SEMULA JADI
Aku ni sejenis tak suka bersiap. Memang malas make up. Tambah pulak anak 5 orang susun paku. Mana nak sempat. Tahap malas nak tepek apapau even sebutir bedak.
"Hang ni muka kusam la muka wei. Sikit lagi dah macam hantu kak limah"
"Cisssss. Apa punya kawan la hang ni"
Memang biasa dah kawan tegur camtu. Cuma suami je belum tegur lagi. Risau jugak aku. Yang lagi utama di mata suami kennn. Itu wajib. So kena la fikir cara camna nak lock hati suami biar dia ingat je kat muka aku ni.
"Ni hang cuba amalkan SPD. Jangan banyak cakap dah"
Aku pun sebab kawan dah suggest terus amik SPD. Lepas 2 minggu aku sendri tak percaya tengok cermin. Muka jadi glowing wei. Dah macam pakai blusher plak. Paling best suami ingat aku dah start make up. Hehe. Rahsia.
So kalau hangpa ada masalah macam aku yang nak make up semula jadi boleh la cuba SPD ni. Tekan link ni cepat2 tau.

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts