Trending

Saturday 27 October 2018

MASIH ADA 3 LAGI BARANG KEBAL UMUM YG AMPUH DAN BOLEH DI UJI



Selesai sudah saya rawat dgn minyak khusus dari Sulawesi dan buang energi negatif dan tingkatkn energi kekebalannya utk 5 item istimewa ikhtiar kebal umum@kebal aktif berkhadam alami yg boleh di test.
Ok..test sudah saya buat dan bersama sama kni saya sertakan VIDEO testnya utk satu persatu bagi tiap tiap 5 item tersebut yg terdiri dari :-
1...Cincin batu serai hitam Kepunyaan saya
2...Batu akik Oren
3...loket leklai
4....loket tiger eye bermotifkan harimau.
5...loket tiger eye bermotifkn harimau.
Ok ..alhamdulillah semua item telah LULUS TEST ya shbt shbt walaupun item item ini ada di antaranya baru saya dpt @perolehi hari ini saja..alhamdulillah berjaya juga.
Sila rujuk video yg saya sertakan ini ya shbt shbt dan nilaikan sendiri ya mengikut keilmuan masing masing...inshaAllah.
Antara jenis khadamnya ialah Sheikh berjubah hitam, panglima hitam dan harimau hitam@kumbang bersayap dan semuanya jin muslim yg kuat tahap energinya dan mempunyai keilmuan kebal..inshaAllah.
ITEM masih tinggal hanya 3 item dan maharnya adalah seperti berikut.:-
cincin batu serai hitam bersaiz 24 * kepunyaan pakaian saya) ..maharnya rm300.
***sarang cincin boleh ditukarkan oleh pemahar sekiranga saiz ini tidak menepati jari pemahar***
1 loket leklai..maharnya rm250
1 batu akik warna oren...maharnya rm250
TATACARA PENJAGAAN ITEM KEBAL UMUM akan diberi termasuklah TATACARA TEST KEBAL..inshaAllah.
Mahar telah saya nyatakan diatas ya shbt shbt jadi sekiranya serius berminat utk mendptkn item untk ikhtiar kebal umum ini, silakn pm atau whasap saya di no 0135329682 utk item limited edition n special edition ni...inshaAllah.
Tksih.
THERE CAN ONLY BE ONE
Abdullah Sany
Raja Mustika Alam Melayu
Puteri Mustika Alam Melayu
Puteri Bongsu Alam Melayu


1 comment:

  1. Assalamualaikum..

    Kepada sesiapa yang memiliki atau ada kenalan mempunyai BARANGAN KEBAL UMUM .. saya sedia ada pembeli dari kuala lumpur..

    Dan kepada yg mempunyai barangan kebal umum, kemenyan jin asap lurus ke atas dari alam sebelah.. keris terbang.. keris berdiri dengan arahan.. kunyit hitam dari alam sebelah..
    saya ada seorang uztaz yang boleh membantu untuk PROSES..
    tanpa apa apa bayaran dan fidyah..

    sila hubungi saya 0167275714
    genuine DEAL sahaja..

    ReplyDelete

About

Popular Posts