Trending

Tuesday 9 October 2018

Khadam burung rajawali api ialah khadam yg istimewa



Khadam burung rajawali api ialah khadam yg istimewa sekali sbb ia boleh dikatakn khadam yg pantas dan hebat dlm arena pertempuran ghaib dan dlm masa yg samasangat mahir dalam rawatan@healing pesakit pesakit mistik dan non mistik yg tertentu.Rupanya menggerunkan dgn api merah membakar dan memancar dari jirim jirim tubuhnya berasal dari Jawa Tengah dan kebanyakkanya di bawa ke mekah oleh rijalul rijalul ghaib utk menjadi pengikut mereka.
Ada juga yg diketuai dari kalangan mereka sendiri dan biasanya di panggil Penghulu.
Penghulu rajawali Api ini biasanya tinggi ilmu dunia dan akhiratnya serta bnyk hikmah laduninya. Ini adalah khadam yg langka sbb bukan senang nak mendapatkn khadam rajawali api bertaraf tinggi,setia pada tuannya dan senantiasa bersiap sedia menunggu arahan tuan mereka. .
Khasiat khadam rajawali api.:-
- penjagaan diri dan keluarga sbgai pendamping seharian.
- pagar ghaib yg tebal dijagai oleh panglima panglima rajawali api yg setia.
- khadam penyerang yg pantas serta berkebolehan membakar jin jin gelandangan yg menumpang dlm rumah serta bijak mengesan dan mematikan barang barang sihir yg ditanam samada sihir lama atau pun baharu.
- panglima panglima rajawali api menjadi benteng dan boleh memulangkn serangan sihir dan santau dgn segera di kala kecemasan.
-Khadam penyerang ghaib yg ampuh ..pantas dan digeruni oleh jin jin kafir dan berkebolehan membakar jin jin tersebut.
- Tuannya kebolehan bersilat ghaib rajawali Api secara reflek@semulajadi bila keadaan terdesak@darurat.Teknik menghadirkn gerak silat ghaib ini akan diajarkn nanti kpda yg memaharkannya.
- kebolehan healing@mengubati tuannya dan penyakit penyakit ganguan mistik dan ghaib spt menarik keluar jin dari badan pesakit serta membakarnya.
- Mengurut dalaman badan utk memecahkn angin, membetulksn urat saraf yg tersimpul dan terhalang.
-sebagai penunduk dan penggerun kpda mereka yg berniat jahat kepada tuannya.
- Menyerang roh penyihir atau org org zalim serta bhgian bhgian organ utama spt jantung atau paru paru mereka .
-Dan yg paling utama panglima panglima rajawali sakti ini diketuai atau dipimpin oleh seorang penghulu mereka yg mempunyai keilmuan hikmah dan ghaib yg tinggi....Wallahuallam.
**Nama rijalul ghaib@ penghulu khadam rajawali@panglima rajawali api ini akan diberitahu kepada pemahar bertuah yg akan memiliki khadam langka ini nanti.
Pengisian khadam ini akan dibuat ke dalam akik samada delima air ataupun drlima retak 1000. mengikut rasi khadam nanti
Jika benar benar SERIUS berminat ..sila pm @whasap saya di no 013-5329682 segera..( Abg Sany) .
MAHAR IALAH DARI
RM RM160 hingga RM 300 SAHAJA.
MINYAK RAWATAN KHADAM..MUSTIKA@PERUMAH ..TATACARA PENGGUNAAN RAWATAN DAN PENJAGAAN SERTA CARA GUNAKAN KHADAM RAJAWALI API SERTA POSLAJU.
Sekian..terima kasih.
THERE CAN ONLY BE ONE



Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts