Trending

Saturday 27 October 2018

Ada geliga mutira delima geliga dslima air mata dan geliga biji delima




Ada geliga mutira delima, geliga dslima air mata dan geliga biji delima.
Khasiat geliga geliga delima mmg x perlu dipertikaikan lagi dan sangat ampuh utk ikhtiar pelaris perniagaan dan ikhtiar kelancaran rezeki seseorg secara umumnya.
Khasiat lain pula ia tetap ampuh dari segi ikhtiar penjagaan diri , pendinding serta benteng sihir utk diri,penyembuhan sakit mistik dan stgh stgh penyakit non mistik, keluarga dan perniagaan kita, naikkan karisma dan wibawa diri seseorang, penunduk serta penggerun kpda musuh@mereka yg berniat jahat agar senantiasa dihormati dan di pandang tinggi di mata umum ,pengasihan sekampung@umum dan pengasihan khusus dan lain lain lagi.
Gerliga geliga delima ini secara umumnya khasiatnya adalah alami seperti diatas dan berkhadam tingkat tinggi juga.khada khadamnya ada pelbagai spt khadam Puteri, Sheikh, Panglima serta khadam khadam berunsurkan emas..inshaAllah.
Sangat sesuai utk mereka mereka yg menjadi ketua satu pengurusan atasan sesuatu syarikat@perniagaan@kumpulan, peniaga peniaga, pengumpul mistik, perawat perawat penyakit mistik dan non mistik, dan sesiapa saja yg berminat ...inshaAllah.
Mahar adalah menasabah dan berbaloi dgn khasiat khasiatnya yg memang ampuh jika tahu menjaga dan cara menggunakannya..inshaAllah.
Jadi sesiapa yg SERIUS berminat @utk mengetahui maharnya silakn pm @whasap saya di no. 013-5329682..(Abg Sany).
Terima kasih.
There can only be one..


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts