Trending

Wednesday 24 October 2018

ILMU KHODAM AL LAHAB


ILMU KHODAM AL LAHAB.
Assalamualaikum wrb wb. Ilmu yang akan aku ijazahkan
ini tergolong ilmu " Tingkat Tinggi ". Ilmu simpanan yang hanya tunggal tidak ada tingkat-tingkatnya, cukup satu namun meliputi, berkekuatan berlipat ganda di atas rata-rata ilmu khodam. Khodam amalan ilmu ini adalah Malaikat Penjaga Surat Al Lahab. Malaikat yang punya kekuatan dahsyat untuk membakar keangkuhan ilmu apapun di muka bumi...! Allahu Akbar..
Terlalu sering kita dihadapkan pada situasi mendesak, ditantang, dicabar " musuh " yang memiliki banyak ilmu ghaib, dukun atau paranormal, orang-orang sakti yang merasa terganggu padahal kita ini orang-orang biasa sahaja.. Maklum, sejak Fb Kampus Tok Badai berkongsi ilmu-ilmu ghaib secara sempurna dan percuma, banyak yang terusik dengan kehadiran kita. Banyak yang ingin sekedar menguji atau bahkan mencelakai. Kalau terfitnah dah tak terkira banyaknya. Hampir setiap saat, selain energi doa dan harapan kebaikan dari sahabat-sahabat juga tidak jarang terkirim energi-energi negatif ( santau, sihir, kirim hantu jangan cakaplah, hehehe..) datang ke rumah. Maklum saja sahabat, betapa mudah menjadikan aku sasaran target sihir bukan...? Kan foto, tarikh lahir + hari weton dan nama orang tua kandung terpampang jelas. hehehehe..
Oleh guru yang tidak lain arwah datuk sendiri, dulu aku diberi senjata simpanan berupa amalan yang asli doanya berbahasa Jawa campur Arab dan kini sudah aku ubah menjadi bahasa Melayu bercampur Arab agar lebih cepat merasuk bila dihayati dan diamalkan. Pasti power karomahnya tidak akan hilang. Aku yakin yang menghilangkan karomah itu bukan bahasa doanya, tapi memang perilaku kita yang barangkali dinilai tidak selaras dengan Iradat- NYA.
FADHILAHNYA :
- Ilmu ini berfungsi untuk melumpuhkan.
- Menghilangkan.
- Melunturkan.
- Meluluhkan.
- Membakar.
- Mengosongkan.
- Mengambil.
- Menyedot ilmu milik musuh kita agar mereka hilang kesombongan dan kecongkakannya.
Ilmu ghoib apapun, termasuk ragam jenis ilmu kebal akan hilang seketika itu juga : " KUN FAYAKUN ".
Jadi seseorang yang memiliki kebolehan ilmu kebal akan sirna ilmunya dan dia akan terluka. Kasihan bukan...? Apalagi kalau mereka melakukan pertunjukan ilmu kebal seperti Ilmu Debus, Kuda Kepang dan lain-lain itu untuk mencari rezeki, menghidupi anak dan isteri…Jangan dilakukan, ya. Nanti sahabat yang mendapat dosa besar..!
Dalam keadaan terdesak, ketika " RADAR ", menangkap gejala serangan sihir, santau maka sebenarnya kita boleh menggunakan ilmu ini. Terus terang aku belum pernah menggunakan ilmu simpanan yang diberi guru aku kerana efeknya yang tragis bagi target. Maka gunakan hanya bila keadaan SANGAT- SANGAT- SANGAT DARURAT..!
Hati aku berbelah bagi untuk berkongsi keilmuan ini, Oleh kerana ilmu ini sangat bermanfaat jika digunakan secara positif maka aku dengan keikhlasan hati kongsikan bersama sahabat-sahabat semua...
Kalau ada serangan bahaya, biasanya yang aku lakukan adalah mengambil air wudhu dan sholat dua rakaat meminta perlindungan Allah SWT. Itu bila energi sihir atau santau yang datang itu masih tergolong ringan atau sedang, kemudian ditambah memakai doa pendek sambil berbaring melemaskan otot-otot. Yang paling sering adalah wirid :
INNALILLAHI WAINNA ILAIHI ROJIUN.
Atau aku zikir/ wirid :
ASTAGHFIRULLAHAL 'ADZIM, sebanyak-banyaknya.
Energi sihir atau santau itu akan hilang dan tidak mengenai kita atas izin Allah Yang Maha Kuasa. Bagaimana kah kita mengukur apakah energi sihir atau santau itu tergolong ringan, sedang dan berat..? Kalau kita sudah terbiasa berlatih olah kebatinan, pasti akan secara otomatik merasakannya, dont worry…
Tetapi, sahabat meskipun begitu tidak salah bila kita memiliki senjata amalan untuk berjaga- jaga. Silahkan bagi yang berminat memiliki ILMU ini. Efek lunak bila terkena serangan ilmu ini adalah musuh akan luluh, lemas, terkulai tidak berdaya kerana kekuatan dan keberaniannya akan hilang tiba-tiba. Efek kerasnya :
Dadanya merah panas terbakar dan ia akan lumpuh sementara hingga yang paling berat adalah LUMPUH PERMANENT. Kita boleh menyembuhkannya yang lumpuh sementara dengan doa. Satu / dua bulan musuh akan sembuh atas izin Allah SWT. Namun bila sudah lumpuh permanent..? Wallahu’alam.
Khodam amalan ILMU KHODAM AL LAHAB ini adalah Malaikat Penjaga Surat Al Lahab. Malaikat yang punya kekuatan dahsyat untuk membakar keangkuhan ilmu apapun di muka bumi. Silahkan diamalkan jika sahabat berminat sahaja, tetapi ingat, gunakan hanya masa-masa darurat sahaja. Gunakan dengan bijaksana jangan melampaui batas pasti ada karmanya. Bagi yang tidak berminat tidak perlu diamalkan, bacalah hanya untuk menambah wawasan. Aku tidak rela keilmuan ini digunakan di jalan yang salah dan rela digunakan hanya untuk menebarkan kebaikan dan kebenaran, amar ma'ruf nahi munkar....
Atas izin Allah SWT dan hanya DIA kita pasrahkan segalanya, DIA yang memberi kekuatan dengan ilmu ini kita tidak akan kalah dalam perang/tarung ghoib baik langsung berhadap-hadapan mahupun tidak langsung atau jarak jauh. ( Tapi sahabat pasti akan kalah dengan orang biasa tidak sakti dan tidak berilmu namun punya sikap sopan, lembut, kasih sayang sesama..). Buktinya, sesakti apapun kita pasti akan kalah oleh kelembutan ibu / isteri / kekasih / anak kita kan...?
TATA CARANYA :
- Puasa sunah biasa 3 hari atau 7 hari pun boleh. Lebih lama bilangan puasa lebih baik dan mantap.
- Saat puasa untuk penyelarasan menguasai ilmu ini setiap malam jam 12 lakukan sholat Tahajud. Boleh berapa rakaat pun asalkan bilangan rakaatnya ganjil.
- Selesai sholat Tahajud wiridkan doa Ilmu Khodam Al Lahab 17x / 41x atau 111x, dan siangnya dibaxa 3x, selepas sholat fardhu.
- Selesai wirid maka tiupkan pada kedua telapak tangan dan usapkan ke seluruh tubuh.
- Terakhir tiupkan ke air putih dan diminum.
- Saat membaca zikir/wirid tidak perlu tahan nafas. Bernafas normal seperti biasa sahaja.
PENJELASAN :
Puasa sunah seperti biasa boleh 3 hari atau 7 hari.
Saat puasa setiap malam lakukan sholat tahajud, boleh berapa rakaat pun asalkan ganjil.
Semakin lama puasa kemungkinan ilmu ini akan powernya semakin kuat kita rasai mengalir diseluruh tubuh. Syarat lainnya adalah mendapat Izin serta Restu dari ALLAH SWT.
Maka kuncinya kita perlu khusyu' dan yakin sepenuhnya.
TAWASSUL :
- Ila hadroti Rasulullah Muhammad SAW, baca al-fatihah 1x.
- Ila hadroti Malaikat Jibril as, Mikail as, Israfil as, Izroil as. al fatihah 1x.
- Ila hadroti Nabi Khidir as / Balya Bin Malkan. al fatihah 1x.
- Ila hadhroti Syaikh Abdul Qadir Jaelani ra, baca al-fatihah 1x.
- Ila hadroti Rijalul Ghoib, baca al-fatihah 1x.
- Ila hadroti Arwahul Muqoddas, baca al-fatihah 1x.
- Ila hadroti Abi wa Ummi, al fatihah 1x.
Tawassul kirim al fatihah sebagaimana biasanya, khususkan pada Ibu kita. ( sebab Ibu adalah penyalur kekuatan ghoib kita).
DOA KHODAM AL LAHAB :
BISMILLAAHIR RAHMAANIR RAHIIM.
INNA ANNA AMANNA. SAYA AMBIL KAROMAH ILMU PENGAMBIL ILMU GHAIB BERKAT ALLAH, BERKAT RASULULLAH, BERKAT SAYYIDINA ALI, BERKAT SYEKH ABDUL QADIR JAILANI, KUN TABBAT YADA ABI LAHABIW WATAB. MAA AGHNA ANHU MAALUHU WAMAA KASAB. SAYASLAA NAARON DHATA LAHAB. WAM RO ATUHU HAMMAA LATAL HATUB. FII JIIDIHAA HABLUM MIM MASAD. FAYAKUN ALHAMDULILLAHI ROBBIL 'ALAMIN. 17x.
TATA CARANYA :
Bila musuh ada di hadapan kita, bacalah mantra / doa khodam al Lahab dan pandang matanya sambil tahan nafas, bila tidak kuat lepaskan dan bernafas lagi.
Boleh juga setelah berdoa, kita tiupkan ke kerikil dan dilemparkan mengenai tubuhnya.
DOANYA :
BISMILLAAHIR RAHMAANIR RAHIIM.
INNA ANNA AMANNA SAYA AMBIL ILMU GHAIBNYA (...nama target...) BERKAT ALLAH, BERKAT RASULULLAH, BERKAT SAYYIDINA ALI, BERKAT SYEKH ABDUL QADIR JAILANI. KUN TABBAT YADA ABI LAHABIW WATAB. MAA AGHNA ANHU MAALUHU WAMAA KASAB. SAYASLAA NAARON DHATA LAHAB. WAM RO ATUHU HAMMAA LATAL HATUB. FII JIIDIHAA HABLUM MIM MASAD. FAYAKUN ALHAMDULILLAHI ROBBIL 'ALAMIN. 1x.
Bila musuh tidak ada dihadapan kita maka, bayangkan dia berada di hadapan kita. Baca doanya sambil tahan nafas. Bila tidak kuat, lepaskan dan bernafas lagi lalu lanjutkan membaca doa tersebut dalam hati.
UNTUK MENYEMBUHKANNYA BACA DOA INI :
BISMILLAAHIR RAHMAANIR RAHIIM.
INNA ANNA AMANNA. SEMBUHLAH (...nama target...). SAYA KEMBALIKAN ILMU GHAIBNYA SEPERTI SEDIA KALA BERKAT ALLAH, BERKAT RASULULLAH, BERKAT SAYYIDINA ALI, BERKAT SYEKH ABDUL QADIR JAILANI. KUN TABBAT YADA ABI LAHABIW WATAB. MAA AGHNA ANHU MAALUHU WAMAA KASAB. SA YASLAA NAARON DHATA LAHAB. WAM RO ATUHU HAMMAA LATAL HATUB. FII JIIDIHAA HaBLUM MIM MASAD. FAYAKUN ALHAMDULILLAHI ROBBIL 'ALAMIN. 1x.
Bila musuh ada dihadapan kita maka kita usapkan di kening, tengkuk dan dadanya. Bila musuh tidak ada di hadapan kita, maka heningkan cipta dan cukup bayangkan kita menarik / mencabut energi berwarna Merah menyala dari tubuhnya.
Bagaimana jika kita tidak tahu nama target...? Doanya ganti nama target menjadi " engkau ".
Jadi sembuhlah " engkau "….
* KUNCI BOOSTER AMALAN :
Saat berdoa taruh / tegakkan LIDAH Di Langit-Langit mulut. Setelah selesai berdoa maka ludahkan ke sisi kiri kita.
Ijazah telah selesai dengan sempurna dan tidak ada yang aku simpan atau kurangkan pada tulisan keilmuan ini. Terima kasih atas waktunya. Mohon maaf bila ada kekurangan dan kesalahan silahkan dibuang, bila ada kebaikan dan kebenaran silahkan diambil. Wallahul muwaffiq ilaa aqwamit thoriq. Wassalamu’alaikum Wr. Wb. Al fakir undur diri.
SELESAI...
DI IJAZAHKAN OLEH :
TOK PENJEJAK BADAI.


3 comments:

About

Popular Posts