Trending

Sunday 14 October 2018

Saya tak pandai berniaga lagipun saya rasa susah la berniaga ni


"saya tak pandai berniaga, lagipun saya rasa susah la berniaga ni!"
Dalam pada orang bagi alasan macam ni tapi dalam hati nak tambah income, team saya Rosma Razali dah pun buat jualan sehari sebanyak RM4366 !! Luarbiasa hebat. Semalam emma mesej lagi, total personal sales dalam 8 hari hampir RM6000!
MasyaAllah. Dia kata tak pernah buat sales banyak macam ni masa di group lama. Tapi disebabkan oleh CLA ada banyak "senapang dan peluru padu", alhamdulillah effect sales emma.
Tahniah dear. Dalam bizi dengan anak kecik dan pjj dengan suami, sales tetap letop. Letupan ni dengarnya sampai ke Kunming ye....? ðŸ˜€ðŸ˜€ðŸ˜€
Siapa yang rasa nak berniaga tapi tak tau cara, jangan segan tekan link ni ye

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts