Trending

Tuesday 21 November 2017

Netizen Dakwa Neelofa Kecewa Dengan Pernikahan Fattzura


Baru-baru ini pula timbul gosip mengatakan Fattah Amin dan fazura selmat bernikah di kediaman nenek Fazura.Fenomena Lofattah bukan sahaja hangat di perkatakan dulu sehingga kini pun masih ramai peminat yang tidak boleh 'move on' dengan perpisahan mereka.

Bagaimanapun seperti sudah dijangka,Neelofa enggan komen lanjut menegnainya.Reaksinya hanya meletakkan jari di bibir tanda kunci mulut untuk tidak mahu layan.

Pada ketika ini pasti ramai yang ingin mahu menengok reaksi Neelofa sebagai wanita yang pernah dikaitkan bercinta dengan Fattah suatu ketika dulu.

Ramai mendakwa Neelofa berasa Kecewa dengan berita pernikahan Fattah dan Fazura bertiup kencang beberapa hari ini.Namun banyak sumber menyatakan kebenaran yang tersebar.Biarpun masih tiada kata sahih dari pasangan merpati dua sejoli.

Menerusi Instastory Neelofa menghentam tindakan wartawan akhbar terbabit yang dianggap memutar belit kenyataannya mengenai isu pernikahan Fattah.Apapun mungkin ada sebabnya Neelofa mengunci mulut mengenai perkara itu,yang jelas lagi nyata sudah berakhir.


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts