Trending

Tuesday 28 January 2020

TIPU DAYA JIN SAKA YG TIDAK DISEDARI DLM MEMECAH BELAHKAN KEHARMONIAN SATU INSTITUSI KEKELUARGAAN


TIPU DAYA JIN SAKA YG TIDAK DISEDARI DLM MEMECAH BELAHKAN KEHARMONIAN SATU INSTITUSI KEKELUARGAAN/RUMAH TANGGA..
Jin saka keturunan diwarisi melalui pertalian darah..jadi x kiralah samada keturunan kita org baik baik ke jahat ke jika ada pertalian darah tetap akn ada ikatan saka tersebut.
Mungkin kita berfikiran yg ayah atau datok kita CONTOHNYA org yg warak dgn serban sebesar bakul jadi tak mungkin mereka akan didampingi saka tersebut tambahan pula bila tengok mereka ok ok saja sihat walafiat tanpa sebarang gangguan jin saka pun ???
Nanti dulu yop..baca selanjutnya di bawah ya.
Stgh org mmg ditakdirkn tak akan diganggu jin saka keturunan walaupun ada ikatan sakanya TETAPI ada ASBABnya ...mungkin juga atas faktor mereka seorang yg sentiasa dekat dgn Allah Taala dan sentiasa pasrah , bnyk buat amalan serta senantiasa bertawakal kpda Allah jadi atas ASBAB sifat Ya Rahman Ya Rahim itu Allah jauhi mereka dari gangguan jin jin saka tersebut TETAPI harus diingati jika mmg sudah ditakdirkan di loh mahfuz kena gangguan juga..maka akan tetap kena walau pun sealim mana dan sebaik mana seseorang hamba Allah itu .wallahuallam
Pada anak cucu pula yg penyegan buat suruhan Allah Taala sembahyang pun macam biskut celup mcamana pula?
Jawabnya ...mmg berrisiko besar utk diganggu jin saka sebab kita jauh dari rahmat Allah sbb enggan buat apa yg difardukanNya ...wallahuallam.
Jadi..fikir fikirkanlah kebarangkaliannya utk kena ganggu..sendiri mau ingat tu ya shbt.
Hakikat yg sebenarnya berlaku ..ikatan ghaib saka keturunan stau dikenali sebagai ikatan benang merah / red bonding inherited guardian spirits sebenarnya sudah ada pun semenjak kita di alam perut ibu lagi samada suka atau tidak suka ya shbt..senang cakap bila dah terjadinya percantuman benih antara pendiri saka atau generasi lama yg memulakan legasi pejanjian dgn jin jin dgn pasangannya sekaligus perjanjian saka tersebut dilanjutkan pertaliannya kepada anak pendiri saka dan dari anak pula dilanjutkan ke cucu cicit piut miut dan begitulah seterusnya melalui pertalian darah samada kira suka atau tidak suka atau pun samada kita tahu atau pura pura buat tak tahu ya shbt shbt ..wallahuallam
Jin saka ini ibarat time bomb..menanti masa yg sesuai utk bertindak CONTOHNYA bila kita sudah ada tanggungjawab dlm sesuatu hal contohnya sudah berkahwin misalannya jin saka akan menghasut melalui pawananya agar terjadi huru hara dlm sesebuah rtangga hingga membawa kpda penceraian dan keruntuhan rtangga
Stgh jin saka pula akn menimbulkn asbab permusuhan antara menantu dan mertua hingga timbul perasaan prejudis , benci membenci dan buruk sangka sesama mereka..wallahuallam.
Banyak juga kes yg saya terima dari pesakit pesakit saya terutamanya golongan wanita atau isteri isteri bila mereka pergi menziarahi mertua mereka bersama suami badan terasa sakit dan lemah. Rasa menyucuk nyucuk dan sebagainya padahal sebelom dtg ok saja.
Dilanjutkn cerita..selepas pulang dari rumah mertua secara diam diam si wanita ni pun pi lah jumpa tok boh mau ..* panggilan bagi bomoh palsu ..hihi.
So. Tok boh mau pun mula menjampi ... puh kanan..puh kiri..taik kelawax atas simen..dan jin tok boh mau tu pun dgn suara serak lagi kasar bagi tau :-
" ini angkara jin sihir ni..mak mertua hang yg sihirkan hang sbb dari dulu lagi dia mmg x suka pun hang kawin dgn anak dia"
Si wanita tu pun apa lagi percaya habis kata kata tok boh mau tu dan merah padam mukanya menahan marah bila dengar kata kata si boh mau ....alahaiii nampaknya mudah saja Si Tipah dah tertipu lagi.
Si Tok Boh Mau pula tersenyum sinis dan mengenyit mata pada jin saka keturunan Si Tipah yg berwujudkan mcm nenek tua tersengeh sengeh menyiringai sambil kira kepingan duit biru yg masyukkk sambil pekena pulut kuning yg panaih dan ayam bakax dgn saka Si Tipah dan jin jin belaan beliau ..🤣
Yg sebenarnya berlaku dan kenapa si wanita itu sakit ketika menziarahi mertuanya adalah tidak lain dan tidak bukan adalah angkara serangan jin saka keturunan dia sendiri yg menyerang diri batin atau zahir beliau tanpa pengetahuannya dan tak ada pun kena mengena dgn sihir dari mertuanya .
Nah kita lihat sendiri kan? hebat x tipu daya dan permainan jin jin saka dlm memecah belahkan sesuatu hubungan antara mertua dan menantu hingga membawa permusuhan sesama ahli keluarga ..wallahuallam Bissawab..nilaikan sendiri ya shbt shbt.
Dlm keadaan lain..CONTOHNYA jika kita sudah tua dan sakit..dan ketika ini lah kita akan diganggu dgn pelbagai gangguan batin hingga jadi kacau bilau emosi dan hingga jadi x waras pun ada ditambah lagi dgn sakit fizikal yg ditanggung....wallahuallam.
Kesimpulannya..jin saka mmg tugasnya membawa asbab kerosakkan serta perpecahan dlm satu hubungan antara adik beradik..keluarga serta hubungan sesama manusia sebab jin jin saka ini mmg pandai dlm tipu daya dlm menimbulkn porak peranda sengketa sesama manusia serta menjadi asbab pelbagai penyakit spt kanser, ketumbuhan, tumor dan penyakit penyakit ganjil yg tidak dpt di dainogsis punca asbabnya oleh pihak doktor/ pakar perubatan moden.
Dan mmg itulah tugas jin, syaitan dan sekutu sekutunya utk mengganggu dan hancurkan anak cucu Adam di muka bumi ini....wallahuallam..
Saya di scan ada ikatan saka tetapi saya x rasa apa apa pun abg Sany?🤣
Jawabnya...TUNGGUUUUUUU DULU YOP..just wait till the right moment come tetapi x tahu bila saja tu shbt....apa pun moga anda dijauhi dari gangguan jin saka ya ..Amiin
Sekadar pandangan umum dan santai dari saya sahaja.
Sesiapa yg ingin berubat apa saja masalah mistik/penyakit penyakit ganjil atau gangguan jin...silakan pm@ whasap:-
👉 013-5329682
(ABG SANY)
TERIMA KASIH.
THERE CAN BE ONLY ONE..


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts