Trending

Friday 17 January 2020

MASALAH GANGGUAN SIHIR DAN SAKA KETURUNAN DARI PERSPEKTIF RAJA MUSTIKA ALAM MELAYU


MASALAH GANGGUAN SIHIR DAN SAKA KETURUNAN DARI PERSPEKTIF RAJA MUSTIKA ALAM MELAYU.
Anda ada terfikir tak, jika seorang pesakit itu dirawat sampai berkali kali oleh ramai perawat atau tok bomoh atau tok dukun atau Tok Pawang selama ini atas dasar CONTOHNYA bagi masalah sihir....TETAPI tidak juga sembuh sembuh pun masalah gangguan sihir tersebut mahu pun berkurangan sakit atau gangguan jinnya itu walau pun setelah bertahun tahun dirawat ???
Dan seandainya perawat terbaru yg anda temui tiba tiba kata dari hasil scannya tidak ada langsung pun tentang perkaitan sihir selama ini seperti yg dikatakan oleh perawat perawat yg dahulu...???
Bagaimana tu shbt shbt yg arif lagi bijaksana tentang situasi begini ?
Jika anda seorang yg pasif..anda mungkin menganggap perawat yg baru ni mungkin mengada ngadakan cerita saja sebab anda semua mungkin berpegang pada pandangan dari semua perawat terdahulu yg menyatakan ia berpunca dari sihir...sekadar contoh saja .
Pernah tak anda terfikir utk mengkaji hingga ke akar umbi kenapa setelah sekian lama di rawat atas dasar permasalahan sihir oleh ramai perawat sebelum ini anda masih tidak sembuh sembuh juga .???
Antara perkara perkara yg MUNGKIN menyumbang kpda ASBAB ketidak sembuhan itu yg perlu anda fikirkan dan perhalusi adalah spt berikut:-
1. Punca gangguan sebenar bukan sihir tetapi masalah saka dan begitulah sebaliknya...kemungkinan utk perawat khilaf ada..kena ingat tu ya.
2. Ada perkara perkara yg berkaitan dgn jin sihir atau jin saka atau jin jin gelandangan yg tidak diclearkan dgn sempurna dlm tubuh pesakit spt;-
ikatan saka/ ikatan sihir tidak diputukan perjanjiannya
tapak sihir/tapak saka/ tapak jin tidak dimusnahkan..ini perumah mereka dlm tubuh manusia.
bisa jin dan bisa santau/ penyakit ATAU IBU SANTAU dlm tubuh tidak dimusnahkan terlebih dahulu dan kemudiannya ditawarkan.
Ikatan kuncian ghaib pada nurani serta minda dan organ organ utama tubuh tidak diputuskan atau dileburkan dgn srmpurna.
senjata ghaib jin jahat sihir atau jin saka tidak dikeluarkan atau dimusnahkan.
bloking energi hitam @ merah yg negatif tidak di clearkan fi tongga rongga saraf, organ organ utama serta hati nurani ... dll.
3..pesakit tidak yakin pada perawat yg merawatnya dan x patuh pada nasihat dan rawatan susulan yg ditetapkn oleh perawat
4..Pesakit terbawa bawa akan perasaan phobia yg dia tanggung selama ini sampai masalah gastik atau angin pun dikatakan gangguan jin.
5..Terlalu taksub atau telalu percayakan scan dari bomoh atau perawat yg tidak bertanggungjawab yg stghnya main hantam saja dan menipu boleh scan punca gangguan atau penyakit seseorg janji poket mereka ada MASYUKKKKK...hihi.
6. Pesakit tidak punyai inisiatif utk dekatkn diri pada Allah Taala dan mengerjakan suruhanNya serta berdoa utk kesembuhan dirinya sendiri sbb DIA lah Maha Penyembuh TETAPI lebih mengharapkan segalanya atas usaha perawat tiap kali punca gangguan terjadi.
7..Pesakit belom sembuh dgn sempurna pun tetapi telah pergi ke tempat yg KERAS atau bagi yg telah dirawat akn sakanya masih lagi berisiko terdedah kpda gangguan jin saka yg bersifat pendendam yg ada pada ahli kluarganya yg mana masih blom diputuskn ikatan saka tersebut. Ini MUNGKIN akan terjadi setiapkali pesakit yg masih belom sembuh dgn srmpurna atau masih lemah zahir dan batinnya sebab baru saja dirawat sengaja atau tidak sengaja kerapkali berjumpa dgn ahli kluarganya yg masih bersaka tersebut.
8..kena GAME atau kerap kena tipu ATAU di perolok olokkan oleh segelintir rakan rakan atau sedara yg kdg kdg menyamar dan pandai pandai serkap jarang seolah mereka ini kasyaf dan sgt hebat dan tinggi ilmu dan boleh nampak KONON NYA LAH masih ada jin dlm badan pesakit walhal dah di clearkan pun oleh perawat....TETAPI yg lucunya bila kita suruh puak puak yg mendakwa diri mereka yg terlebih kasyaf ni cuba pula rawat pesakit tu....HAMPEH x berani nak buat pun...cengkadak je lebih menyusahkan pesakit lagi adalah puak puak yg x berjenis ni.
9.Tak yakin diri dah sembuh..ini kes berat..perawat dari langit turun pun blom tentu dia yakin diri dia dah clear atau sembuh.
Jenis pesakit mcm ni dia tak tahu bila dia was was atau x yakin diri bahawa dia dah clear sepenuhnya , risiko utk mengundang serta membuka ruang kpda jin jin jahat yg sedia ada di persekitaran utk menggangu dan menyakitkan dia akan terjadi nanti.
10..Rumah atau tempat kerja pesakit masih dihuni oleh saki baki jin jin saka @ jin jin sihir atau jin jin gelandangan yg menumpang , maka haruslah dipulihkan rumah atau premis tersebut dari jin jin tersebut dan pulihkan aura dalaman yg tercemar oleh efek dari aura negatif yg dibawa bersama oleh jin jin jahat tersebut dan kemungkinan juga ada laluan jin jin @ gerbang ghaib yg aktif terdpt dlm rumah pesakit.
11. Ada barang barang pusaka keturunan yakni tanda persahatan antara generasi lama dahulu yg memulakan legasi bersaka atau barang barang medium sihir dlm rumah pesakit yg atau ditanam di luar rumah pesakit yg perlu dimusnahkan jin dan dimatikan energi hitamnya.
12..Redho Allah utk kesembuhan pesakit belom sampai atau belom diizinkan kesembuhannya atas dasar ujian pada pesakit ATAU kafarah pada diri atau dosa dosa yg pesakit lakukan selama ini ya, dan sekiranya kita bnyk buat dosa dan kemaksiatan dulu dulu eloklah bertaubat dan dirikan solat sunat taubat sebnyk 70 rakaat berterusan@dlm satu masa dan selepas itu berdoalah dan tangisilah penyesalan anda dlm doa pada Allah Taala .. .WALLAHUALLAM.
TERIMA KASIH
THERE CAN BE ONLY ONE..
Raja Mustika Alam Melayu
Puteri Mustika Alam Melayu
Puteri Bongsu Alam Melayu

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts