Trending

Friday 17 January 2020

TESTIMONI DARI SEORANG IBU TENTANG ANAKNYA YG DISERANG PENYAKIT SAWAN


TESTIMONI DARI SEORANG IBU TENTANG ANAKNYA YG DISERANG PENYAKIT SAWAN.
Pada 16hb Ohos yg lalu seorang wanita , juga seorang ibu memohon saya utk merawat anak lelakinya berumur 5 tahun yg kerap kena serangan penyakit sawan@ epilepsi serta kerap diganggu jin bila malam hari menjelang.
Menurut beliau lagi..telah banyak beliau berikhtiar tetapi masih gagal mencapai redho Allah utk kesembuhan.
Malah anaknya juga tidak boleh dibiarkan bermain di luar rumah sebab jika tidak bila malam menjelang anaknya akan menangis serta meracau di malam hari dan kerap mengamuk.
Jadi..pada 22 ogos mlmnya saya rawat ank beliau dgn kaedah rawatan jarak jauh dgn teknik transfer aura dari keilmuan Aura Emas Mustika sejati yg berkonsepkan mudah dan santai...alhamdulillah.
Selanjutnya saya clearkn jin penyebab penyakit sawan yg berwujudkn mcm nenek tua@ ummu sibyan serta meleburkan ibu ibu sawan bermula dari tulang sulbi..tulang blkg..otak dan berakhir di saraf saraf jantung..alhmdllh.
Kuncian batin di nurani dan minda yg membelenggu/ mengawal emosi dan perasaan si anak saya buka dan leburkan sekaligus dgn aura Aura aura yg bersifat pemusnahan disusuli pula dgn aura aura penyembuhan utk memulihkan saraf saraf tunjang, saraf saraf srpanjang di vetebra tulang blkg, saraf saraf otak, jantung serta pulihkan dan boosterkan aura khusus utk pulihkan kebocoran aura dan sekaligus menutupi lubang lubang kelemahan diri si anak ..alhamdulillah.
Rumah beliau pun saya pulihkan dgn transfer aura aura bersifat pembinasa jin jin yg menumpang dlm rumah serta menutup pintu pintu gerbang ghaib @ portal yg menjadi laluan keluar masuk jin ke rumah tersebut...alhamdulillah..
Dan syukurlah pada hari ini..ibunya memaklumkn pada saya melalui whasap keadaan anak beliau semakin sembuh dan menunjukkan perubahan perubahan yg positif dari hari ke hari dan dpt tidur malam tanpa lagi menangis dan tiada lagi gangguan jin jin jahat..alhamdulillah.
Sila rujuk printscreen yg disertakan utk lebih jelas lagi ttg testimoni ini ya..inshaAllah.
Mau x mau kita kena akur bahawa setiap penyakit ada ubat/ kaedah perawatannya ya shbt...inshaAllah ..maka jgnlah mudah berputus asa sbb ada jalanNya nanti..inshaAllah.
Sesiapa yg ada masalah penyakit sawan ATAU anak kecil kerap@ selalu diserang penyakit sawan..sawan tarik ke ..sawan babi ke.. ...silakan pm atau whasap saya 0135329682..Abg Sany sekiranya yakin dgn kaedah rawatan jarak jauh saja saya praktikkan ini ya...inshaAllah.
Terima Kasih.
THERE CAN BE ONLY ONE
Raja Mustika Alam Melayu







Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts