Trending

Friday 17 January 2020

MIMPI BURUK DAN PERKAITANYA PADA PESAKIT YG BARU DIRAWAT


MIMPI BURUK DAN PERKAITANYA PADA PESAKIT YG BARU DIRAWAT.
Bila seseorg perawat dah rawat anda dan sahkan diri anda sudah clear dari gangguan maka anda harus percaya dan yakin akan telahan pada perawat yg anda pilih itu.
Jika anda was was dan ragu ragu dgn perawat anda dan phobia berlebihan mmg sukarlah peluang anda utk sembuh dgn sempurna sebab anda sendiri pun masih anggap diri anda blom sembuh walau pun telah beberapa perawat telah rawat anda sebelum sebelum ini.
Mungkin ramai pesakit yg tak tahu bila timbul perasaan was was dan tidak yakin diri mereka sudah clear dari gangguan jin ia sebenarnya membuka pintu atau ruang ruang pada aura anda utk memudahkn jin jin jahat atau jin jin gelandangan dari persekitaran menyusup masuk dan menggangu dalaman anda.
Jika perasaan tak yakin diri dan was was ini berterusan tidak mustahil anda akan terkena gangguan jin jahat semula dan akhirnya nanti perawat jugalah yg akan dipersalahkn.
Jadi nasihat saya..patuhilah dan dengarlah nasihat dari perawat anda sebab anda yg pilih dia utk merawat diri anda.
Jika tidak.. perawat dari langit 1 pun belom tentu akan berjaya utk merawat anda sebab anda sendiri tidak pernah yakin pada diri sendiri apatah lagi orang lain mahu menyakinkn anda pula.
Maka oleh itu..renung renungkanlah diri anda sendiri dan jangan terlalu diikutkan sgt emosi anda dan selalulah bersangka baik bahawa perawat anda telah clearkan gangguan jin pada diri anda..wallahuallam.
Jika mimpi mimpi jin sihir atau jin jin saka dtg mengganggu selepas anda dirawat seharusnya anda jgnlah takut kerana adakalanya jin jin jahat dari persekitaran akan masuk menggangu dlm mimpi anda tambahan lagi ketika uzur tubuh anda kotor dan baru di rawat dan diputuskan tali ikatan saka terutamanya ya shbt shbt.
Sayugia diingatkan bahawa tipu daya iblis, syaitan serta kuncu kuncunya dari kalangan kin jin jahat dan jin kafir mmg hebat dlm usaha utk menggugat keyakinan diri anda hingga timbul perasaan was was pada diri anda.
Jika anda yakin dgn mimpi sebegitu..maka sia sialah usaha dan ikhtiar anda dan usaha perawat anda selama ini sebabnya anda lebih yakin pada mimpi yg tiada hujung pangkal walhal ia hanya tidak lebih dari satu mainan dan tipu daya jin utk menggugat keyakinan diri anda sahaja wahai shbt shbt yg budiman lagi bijaksana.
Jadi nasihat saya..jgn ambil port sangat tentang mimpi mimpi itu berlebih lebihan melainkan ia tersangat kerap berlaku contohnya sehingga 3 mlm berturut turut ya shbt TETAPI rujuklah dan maklomlan pada perawat anda terlebih dahulu dan bukannya pandai pandai suruh ustaz ustaz fb dan nangoi nangoi yg berlagak pandai scankn.
Dlm apa jua keadaan..anda adalah apa yg anda fikirkan selaras dgn konsep law of attractions..jadi mulai sekarang jgn dilayan sgt mimpi buruk itu maka hendaklah husnuzon selalu ya dan abaikan saja dan deletekan ia dari minda anda sepenuhnya ya shbt..inshaAllah.
Akhir kata..slmt berhujung minggu dan semoga semua shbt shbt senantiasa dlm rahmat dan baraqah dariNya sokmo..Amiin.
Terima Kasih.
TO BE OR NOT TO BE ONLY
Raja Mustika Alam Melayu.

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts