Trending

Tuesday 28 January 2020

MUSTIKA RIJALUL GHAIB BERJUBAH HITAM



MUSTIKA RIJALUL GHAIB BERJUBAH HITAM.
ini adalah salah satu mustika yg berkhadam alami seorang rijalul ghaib berjubah hitam bersayap yg tinggi ilmu laduninya dan berasal dari Mekah
Rijalul ghaib ini dibantu oleh 7 sheikh jubah hitam tingkatan tinggi yg juga muridnya .Mereka adalah khadam tempur / perawatan dari kalangan jin muslim yg ampuh dan besar kemampuan khasiatnya..inshaAllah
Khadam Sheikh jubah hitam yg berasal dari Mekah ini ialah diantara khadam khadam terbaek tahap tinggi saya yg selalu saya gunakn utk pengubatan sihir dan saka khususnya utk pengubatan jarak jauh sebabnya mereka pantas dan setia pada arahan.
Mereka juga ampuh dan bijaksana dan mampu mengesan jin@barang sihir yg ditanam dgn mudah dan mematikan sihirnya..inshaAllah.
Diantara fungsi fungsi@khasiat yg RARE adalah spt berikut:-
- Gabungan sungguh mantap yg digeruni antara rijalul ghaib betmrjubah hitam bersayap dan 7 sheikh jubah hitam mmg ampuh dlm menjalankan arahan utk tujuan pemusnahan total sihir, barang @ medium sihir dan jin jin sihir...inshaAllah.
- kebolehan cari dan bebaskn roh manusia yg dikurung oleh penyihir atau yg diculik@ dikurung oleh jin jin samada dlm medium atau pun di Huul@' Zafar.
- kebolehan menghadirkan silat ghaib rijalul ghaib berjubah hitam ketika darurat.
- kebal senjata tajam yakni kebal darurat utk pemahar yg RASI menjadi tuannya SAHAJA .....INSHA ALLAH.
-kuatkan ketahanan badan serta tameng tuannya.
-Pemberat@pembisa pukulan anda .
- bijak dan mantap dlm mengesan barang sihir yg ditanam dan mematikannya.
- kebolehan menyerang @menangkap sukma manusia yg zalim@penyihir..mengurung atau menyiksanya.
-keilmuan peperangan ghaib tahap tinggi.
- Mampu merawat kes kes gangguan mistik yg berat apabila khadam sudah bersebati dgn baik dgn tuannya.
- kebolehan baca pemikiran tuan nya dan org lain jika disuruh berbuat demikian utk tujuan tertentu spt mencari barang hilang atau sebagainya.
- boleh diarahkan utk.masuk ke dlm mimpi utk memberi peringatan amaran, menggertak musuh musuh anda mahupun menyerang sukma target musuh org org yg zalim.
- sangat disegani dan ditakuti oleh jin jin fasik dan kafir oleh kerana khadam khadam ini mmg mantap dan hebat dlm arena tempur ghaib.
-kebolehan utk bina pagar ghaib yg mantap ..tebal..berbisa..berlapis lapis pada diri kita..kluarga..rumah kita ..pesakit yg baru dirawat/ rumah pesakit atau premis perniagaan jika diarahkn berbuat demikian
- jirim khadamnya sangat halus .ini adalah satu kelebihan jika membuat serangan hendap pada penyihir atau manusia yg zalim.
-Jika di tambahkan Aura penglimun ia akan membooster lagi energi penglimunan pada khadam ini.
Nak tahu bila dh maharkn nanti ya sebab realitinya lebih dekat ketakwaan kita dan keyakinan kita terhadap kekuasaanAllah Taala maka lebih kuatlah energi khadam kita...inshaAllah.
Walau bagaimana pun sehebat mana khadam anda maharkn pun tetapi jika tidak ada yakin diri dan kurang yakin akan khadam anda, maka sia sialah pelaburan mahar anda itu .ringkasnya kekuatan khadam kita bergantung kpda amalan kita pada Allah Taala serta sejauh mana kita meyakini kemampuan mereka yg Allah kurniakn pada mereka.
Walau bagaimana pun..sayugia diingatkn bahawa penggunaan khadam ialah satu jalan ikhtiar saja dan kita masih tetap memohon pada Allah yg satu.samada berhasil atau tidak hajat atau ikhtiar yg kita buat melalui asbab khadam kita ia tetap atas kehendakNya jua.
Jika ada yg serius berminat ..YAKIN dan sanggup buat amalannya semata mata kerana Allah semata mata mengharapkn redho Allah Taala bolehlah cuba utk meminangnya.
MAHARNYA RM210 termasuk minyak zafaran hitam isian khusus utk perawatan serta poslaju.
Tatacara lengkap meliputi cara rawat perumah..kaedah menggunakan@ memberi arahan utk hajat serta cara guna khadam akn diberikan nanti ...inshaAllah
* TIDAK PERLU DIZIKIRKAN..MEMADAI DGN SAPUAN HADIAH MINYAK SAJA PADA KHADAM MUSTIKA INI*
Jika SERIUS BERMINAT ,Silakn pm@whasap
👉013-5329682
(Abg Sany )
Terima kasih.
THERE CAN BE ONLY 1.



Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts