Trending

Tuesday 28 January 2020

13 NASIHAT IKHLAS DARI SAYA UTK PESAKIT PESAKIT GANGGUAN MISTIK JIN


13 NASIHAT IKHLAS DARI SAYA UTK PESAKIT PESAKIT GANGGUAN MISTIK/ JIN.
Adakah anda pernah ada terfikir, jika seorang pesakit itu dirawat sampai berkali kali oleh ramai perawat atau tok bomoh atau tok dukun selama bertahun tahun atas dasar CONTOHNYA masalah sihir kata kan....TETAPI x juga sembuh sembuh pun masalah gangguan sihir tersebut itu walau pun setelah bertahun dirawat mereka.???
Duit pun dah beribu ribu dibelanjakan utk bayar mahar perawatan pada tok tok bomo dan perawat perawat yg segelintirnya amat membebankan nilai maharnya dan tiada kesudahannya.
Dan seandainya perawat terbaru yg anda temui tiba tiba kata dari hasil scannya x ada langsung pun tentang perkaitan sihir selama ini seperti yg dikatakan oleh perawat perawat yg dahulu...???
Macamana tu ?
Jika anda seorang yg pasif..anda mungkin kata perawat yg baru ni mungkin mengada ngadakan cerita saja sbb semua perawat terdahulu kata ia berpunca dari sihir.
Pernah x anda terfikir utk mengkaji hingga ke akar umbi kenapa setelah sekian lama di rawat atas permasalahan sihir oleh ramai perawat sblom ini x juga anda sembuh sembuh.???
Kenapa x sembuh ya?
Perkara perkara yg MUNGKIN menyumbang kpda ASBAB ASBAB ketidak sembuhan sesuatu gangguan mistik itu adalah spt berikut:-
1. Punca gangguan sebenar bukan sihir tetapi masalah saka dan begitulah sebaliknya...kemungkinan utk perawat khilaf atau tersilap dianosis tetap ada ya walaupun Ustaz ustaz yg pakai serban sebesar bakul pun....kena ingat tu ya shbt shbt.
2. Ada perkara perkara yg berkaitan dgn jin sihir atau jin saka atau jin jin gelandangan yg tidak diclearkan dgn sempurna dlm tubuh pesakit spt;-
ikatan saka/ ikatan sihir tidak diputukan perjanjiannya
tapak sihir/tapak saka/ tapak jin tidak dimusnahkan..ini perumah mereka dlm tubuh manusia.
bisa jin dan bisa santau/ penyakit ATAU IBU SANTAU dlm tubuh tidak dimusnahkan terlebih dahulu dan kemudiannya ditawarkan.
Ikatan kuncian ghaib pada nurani serta minda dan organ organ utama tubuh tidak diputuskan atau dileburkan dgn srmpurna.
senjata ghaib jin jahat sihir atau jin saka tidak dikeluarkan atau dimusnahkan.
bloking energi hitam @ merah yg negatif tidak di clearkan ... dll.
Aura dalaman dan medan aura luar tubuh bocor dan tidak dirawat.
3..Pesakit sendiri kurang yakin diri pada perawat yg merawatnya dan x patuh pada nasihat dan rawatan susulan yg ditetapkn oleh perawat
4..Pesakit terbawa bawa akan perasaan phobia yg dia tanggung selama ini sampai masalah gastik atau angin pun dikatakan gangguan jin.
5..terlalu taksub atau telalu percayakan scan dari bomoh atau perawat yg tidak bertanggungjawab yg stghnya main hantam saja dan menipu boleh scan punca gangguan atau penyakit seseorg janji poket mereka ada MASYUKKKKK...hihi.
6. Pesakit tidak punyai inisiatif utk dekatkn diri pada Allah Taala dan mengerjakan suruhanNya serta berdoa utk kesembuhan dirinya sendiri sbb DIA lah Maha Penyembuh TETAPI lebih mengharapkan segalanya atas usaha perawat tiap kali punca gangguan terjadi.
7..Pesakit belom sembuh dgn sempurna pun tetapi telah pergi ke tempat yg KERAS atau bagi yg telah dirawat akn sakanya masih lagi berisiko terdedah kpda gangguan jin saka yg bersifat pendendam yg ada pada ahli kluarganya yg mana masih blom diputuskn ikatan saka tersebut. Ini MUNGKIN akan terjadi setiapkali pesakit yg masih belom sembuh dgn srmpurna atau masih lemah zahir dan batinnya sebab baru saja dirawat sengaja atau tidak sengaja kerapkali berjumpa dgn ahli kluarganya yg masih bersaka tersebut.
8..kena GAME, terlau percayakan org yg bukan dlm bidang perawatan atau kerap kena tipu ATAU di perolok olokkan oleh segelintir rakan rakan atau sedara yg kdg kdg betlagak pandai serkap jarang seolah mereka ini kasyaf serta serba tahu dan sgt hebat dan tinggi ilmu dan boleh nampak KONON NYA masih ada jin dlm badan pesakit walhal dah di clearkan pun oleh perawat....TETAPI yg lucunya bila kita suruh puak puak yg mendakwa diri mereka yg terlebih kasyaf cuba pula rawat pesakit tu....HAMPEH x berani nak buat pun...cengkadak je lebih.
9.Tak yakin diri dah sembuh..ini kes berat..perawat dari langit turun pun blom tentu dia yakin diri dia dah clear atau sembuh.
10..Rumah atau tempat kerja pesakit masih dihuni oleh saki baki jin jin saka @ jin jin sihir atau jin jin gelandangan yg menumpang , maka haruslah dipulihkan rumah atau premis tersebut dari jin jin tersebut dan pulihkan aura dalaman yg tercemar oleh efek dari aura negatif yg dibawa bersama oleh jin jin jahat tersebut.
11. Ada pintu masuk dari alam jin jin jahat menuju ke dlm rumah pesakit yg juga di panggil portal ghaib.
Portal atau gerbang ghaib ini perlu ditutupkan selamanya sebab jika tidak gangguan akan berterusan terjadi walaupun dalaman pesakut sudah diclearkan.
Portal ini juga satu tempat dimana jin jin jahat bersembunyi apabila ada perawat yg cuba mengesan atau memusnahkan mereka dgn masuk bersembunyi sementara dlmnya.
12. Ada barang barang pusaka keturunan yakni tanda persahatan antara generasi lama dahulu yg memulakan legasi bersaka atau barang barang medium sihir dlm rumah pesakit yg atau ditanam di luar rumah pesakit yg perlu dimusnahkan jin dan dimatikan energi hitamnya.
13..Redho Allah utk kesembuhan pesakit belom sampai atau belom diizinkan kesembuhannya atas dasar ujian pada pesakit ATAU kafarah pada diri atau dosa dosa yg pesakit lakukan selama ini ya, dan sekiranya kita bnyk buat dosa dan kemaksiatan dulu dulu eloklah bertaubat dan dirikan solat sunat taubat sebnyk 70 rakaat berterusan@dlm satu masa dan selepas itu berdoalah dan tangisilah penyesalan anda dlm doa pada Allah Taala .. .WALLAHUALLAM.
Pada yg ingin melihat testimoni testimoni kejayaan rawatan penyakit gangguan mistik spt sihir , penyakit ganjil , saka keturunan serta testimoni penyakit medis spt barah, sawan, asthma, penyakit kulit serius, sakit puan dan lain lain ..
.👉SILAKAN RUJUK DI WALL FB SAYA @ LAWATI PAGE SAYA " RAJA MUSTIKA ALAM MELAYU" utk melihat dgn lebih detail...inshaAllah.
Jika SERIUS ingin berubat dgn kaedah rawatan jarak jauh yg mudah ..silakan...
👉PM/ WHASAP :- 013-5329682 ABG SANY.
TERIMA KASIH.
THERE CAN BE ONLY ONE..


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts