Trending

Friday 17 January 2020

Khadam keturunan dari kalangan jin muslim


Sungguh pun jika kita punyai khadam keturunan dari kalangan jin muslim sekalipun ia bukan satu jaminan kita tidak akn di sakiti di kemudian hari sebab jin muslim pun ada segelintir yg fasik atau jahat juga sama spt manusia di alam nyata ini.
Kdg kdg ada syarat perjanjian yg x munasabah dan boleh bawa kpda kesyirikan juga, jadi berhati hatilah jika kita punyai warisan sedemikian sbb tiada jaminan anda dan keturunan anda selamat dari natijahnya bila syarat syarat atau perjanjian tersebut tidak dipenuhi atau tidak dibuat dgn sempurna oleh pewaris pewaris.. wallahuallam
Ada juga jin muslim yg menempati bhgian dlm tubuh kita spt ubun ubun kpla, tulang sulbi, ulu hati sanubari dll tempat pada tubuh kita dan asbab darinya kdg kdg tubuh akan terasa sakit sakit atau sengal sengal dan kemungkinan utk sakit tersebut utk jadi bertambah teruk ada seiringnya bila usia kita meningkat di hari hari tua kita nanti ya shbt shbt..wallahuallam.
Sebab bila jin menumpang dlm tubuh kita mereka tidaklah sehelai sepinggang sebab mestilah ada tapak@ perumahnya serta kdg kdg terdpt juga senjata ghaib yg dipasakkn ke tubuh pewarisnya tanpa di sedari pewarisnya.
Asbab dari ini semua kdg kdg ia mungkin akn menimbulkn efek dari segi sakit fizikal pada tubuh, emosi yg tidak terkontrol yakni.mudah jadi marah atau panas baran, dpt lihat@ rasa kehadiran jin di persekitaran, boleh mengubati orang, boleh mengurut org dll lagi.
Walau apa pun hanya yg mewarisinya saja yg dpt menilai buruk baiknya ...wallahuallam
Sekadar renungan sahaja...dari perspektif saya dan tidak ada kena mengena dgn sesiapa pun.
Selamat berpuasa..
THERE CAN ONLY BE ONE..AND THAT IS ALLAH THE MIGHTY

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts