Trending

Tuesday 28 January 2020

PERKAITAN DI ANTARA PERJANJIAN SAKA DAN SUSUR GALUR KETURUNAN ANDA


PERKAITAN DI ANTARA PERJANJIAN SAKA DAN SUSUR GALUR KETURUNAN ANDA.
Buat sesiapa yg tidak tahu..eloklah ambil tahu ttg panggilan ganti nama pada tok nenek moyang anda sendiri ya..inshaAllah.
Untuk makluman ..kdg kdg saya sebagai perawat mmg sukar utk menyakinkan pesakit yg ada masalah gangguan saka keturunan sbb biasanya di zaman skrg seseorang individu itu hanya punyai pengetahuan yg terhad atau perihal setakat datuk @ nenek mereka sahaja.
Bila di beritahu legasi atau permulaan perjanjian saka itu bermula pada generasi lama spt moyang @ buyut@ cakawari dan cilawagi mmg sukar utk pesakit mahupun ahli keluarga mereka mempercayainya sbb mereka tiada info atau maklumat tentang generasi lama tersebut.
Ramai yg x tahu..ikatan saka keturunan diwarisi melalui pertalian darah dari satu generasi ke generasi yg lain samada sedar atau tidak sedar sahaja dan sayugia itu diingatkan soal anda terima atau tidak terima saka tersebut itu soal lain kerana ikatan ghaib benang merah saka keturunan@ red bonding of inherited guardian spirits sebenarnya telah lama wujud yakni semasa di alam kandungan ibu anda lagi..wallahuallam.
Jin saka keturunan tugasnya di dunia ini ialah utk menyesatkan dan mendtgkan asbab kerrosakan pada iman dan diri manusia.
Jin jin saka ini sebenarnya hanya menunggu masa yg sesuai utk bertindak saja ..ibarat bom jangka@ time bomb yg menanti masa utk meletus sahaja dimana ketika anda ada tanggungjawab yg penting dlm hidup ini contohnya dlm keluarga/ berkahwin, ketika anda dalam pencarian menuntut ilmu dunia dan akhirat atau ketika anda sakit di hari hari tua nanti yg bakal mendatang...wallahuallam.
Tentang anak cucu mana yg hendak di pilih utk menjadi waris@ mangsa mereka ia adalah satu yg sangat subjektif sbb jin saka kdg kdg tidak memilih pun waris mengikut pangkat anda dlm keluarga samada yg sulung ke yg bongsu ke ya shbt shbt.
Kdg kdg yg dipilih ialah pewaris yg paling lemah dan kdg kdg yg paling kuat pun ada ..wallahuallam.
Maka oleh itu..beringatlah wahai sahabat dan cuba bukakan minda anda dan kaji@ siasat dulu apa yg perawat anda nasihatkan dan jgn terlalu prejudis hingga enggan keluar dari tempurung hidup anda.
Apa pun..jika ada yg yakin dgn kaedah perawatan jarak jauh yakni transfer aura atau tembak energi pemusnahan utk musnahkan pertalian ikatan ghaib saka keturunan serta musnahkan jin saka dan perkaitannya..silakan pm atau whasap utk booking slot perawatan jarak jauh..inshaAllah.
👉 013-5329682
(ABG SANY)
TERIMA KASIH.
THERE CAN BE ONLY ONE

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts