Trending

Friday 31 January 2020

Mira Filzah Control Acah Acah Ayu


“Mira Filzah Control Acah Acah Ayu” Mira Filzah Jadi Pengacara Melet0p,Ada Juga Yang Tak Suka

Sememangnya, pada setiap malam Selasa pasti saja program hiburan Meletop menjadi perhatian ramai di kaca televisyen.
Bagaimanapun, jika sebelum ini penonton dapat menyaksikan gandingan pengacara tetap Melet0p.
Nabil Ahmad bersama beberapa selebriti wanita terkenal tanah air dan mendapat pelbagai reaksi ramai setelah Neelofa mengundurkan diri pada Disember tahun lalu.
Pada minggu lalu pula, pelakon jelita Nora Danish meraih perhatian peminat dan penonton yang mana mereka telah memberikan respon baik terhadap selebriti itu .
Sebagai pengacara Melet0p sehinggakan ada yang mahu dia menjadi penganti Neelofa di program berkenaan.


Pun begitu, semalam pula kemunculan pelakon popular Mira Filzah sebagai pengacara Meletop mendapat pelbagai reaksi dan ternyata ada yang merasakan kurang senang dengan selebriti berkenaan.
Menerusi s4lah satu temuramah bersama beberapa tetamu jemputan untuk mempromosikan drama mereka namun ada pula kritikan ditinggalkan menerusi ruangan komen buat Mira Filzah.
Pelakon Sweet Dreams itu dikatakan control ayu ketika mengacara program Melet0p bersama Nabil Ahmad yang mana program berkenaan juga sangat dikenali dengan konsep santai. Apatah lagi membuatkan penonton seronok menonton apabila dapat melihat pengacara bergurau bersama.
Namun begitu, kritikan tersebut turut dibidas oleh netizen yang merasakan pelakon jelita itu bukanlah control ayu tetapi sudah sangat dikenali ramai dengan sikap sopannya.

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts