Trending

Friday 17 January 2020

KELEBIHAN PERAWATAN JARAK JAUH DARI SUDUT PANDANGAN RAJA MUSTIKA ALAM MELAYU


KELEBIHAN PERAWATAN JARAK JAUH DARI SUDUT PANDANGAN RAJA MUSTIKA ALAM MELAYU.
Bagi saya kaedah rawatan jarak jauh utk masalah gangguan jin lagi senang dan santai berbanding kaedah berhadapan dgn pesakit...boleh diibaratkn perawat itu adalah bagaikan seorang sniper utk membunuh atau menembak musuh dgn tepat dari jauh tanpa disedari musuhnya..inshaAllah.
Berubat pesakit jarak dekat bagi pendapat saya ibarat face to face dgn musuh kita dan semestinya akan mengundang battle ...Maka bersiap sedialah apa yg patut.
Saya suka jarak jauh sbb ia mudah kita hanya perlu kaji@ scan lokasi jin jin jahat pada diri zahir dan batin pesakit dan seterusnya tembak saja hikmah makrifat atau aura dari jauh tanpa disangka sangka oleh jin jin jahat lagipun aura ialah sesuatu yg tidak dapat dilihat oleh jin jahat dgn mudah jadi dlm masa yg sama aktifkan penglimun diri zahir dan batin anda ketika merawat...inshaAllah.
Jarak dekat ketika berhadapan dgn pesakit pula..both parties yakni perawat dan jin jahat dah pun bersedia utk bergasak...kemungkinan atau risiko utk kita menang atau kalah mmg besar sbb jin jin jahat ni pun tak akan mudah menyerah sewenang wenangnya dan mereka pun boleh summon pertolongan dari kelompok kelompok sesama mereka malah higher level entiti ..wallahuallam.
Terpulang pada individu perawat itu samada dia suka rawat pesakit ikut kaedah mana sbb yg penting out put atau kejayaan sesuatu perawatan itu yg perlu disyukuri.
Bagi saya pula ..buat apa susah susah nak berdepan sedangkan kita boleh serang serta musnahkn jin jin jahat dan perkaitannya serta
Seterusnya merawat pesakit tersebut dari jauh dan secara tidak langsung kita dapat bantu kurangkan kos perbelanjaan seseorang pesakit itu tanpa perlu bersusah payah ke tempat rawatan atau rumah perawat dan segelintirnya pula telah bnyk menghabiskan wang utk iktiar perbelanjaan perawatan mereka.
Bagi diri saya yg paling penting ialah hasil rawatan atau outputnya..inshaAllah.
Bagi saya less difficulties and less risk is more better..lagipun kaedah rawaran jarak jauh lebih mudah dan boleh dibuat pada bila bila masa saja tanpa dapat diduga oleh jin jin jahat dan penyihir.
Walau bagaimana pun..seorang pesakit arau waris berhak utk memilih samada rawatan berhadapan atau jarak jauh berdasarkan keinginan serta keyakinan diri masing masing di antara dua kaedah kaedah tersebut...THE CHOICE IS YOURS.
Jika ada pesakit pesakit gangguan mistik yg dah lama menanggung bahana gangguan sihir, saka atau penyakit penyakit mistik atau ganjil yg yakin dgn kaedah rawatan jarak jauh dari saya....
👉Silakan pm @ whasap👇
013-5329682..ABG SANY.
WALLAHUALLAM.
THERE CAN BE ONLY ONE
Raja Mustika Alam Melayu


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts