Trending

Friday 17 January 2020

MASALAH API MISTERI YG MEMBAKAR DARI PERSPEKTIF RAJA MUSTIKA ALAM MELAYU


MASALAH API MISTERI YG MEMBAKAR DARI PERSPEKTIF RAJA MUSTIKA ALAM MELAYU.
kita selalu dengar dan lihat bnyk cerita cerita ttg api misteri yg menyerang dan membakar barangan dlm rumah.
Bagi saya punca @ asbab terjadinya nasib malang begitu adalah juga sebagai sbhgian dari kafarah atau pun sebagai satu ujian dari Allah Taala pada penghuni rumah itu agar lebih bnyk berdoa dan mengingatiNya..wallahuallam.
Ia terjadi dari faktor faktor seperti berikut :-
Angkara perbuatan sihir.
Angkara jin jahat bertaraf tinggi yg menumpang dlm rumah tersebut.
Terdapat pintu pintu gerbang ghaib@ portal dimensi yg menghubungkan alam ghaib dgn alam nyata di rumah secara semulajadi atau dibuat oleh jin jin jahat tersebut.
Secara umumnya kita,sebagai umat islam mmg tahu dan sedia maklum bahawa iblis, syaitan serta jin jin jahat dan sekutunya mmg tak akan senang melihat kebahagiaan manusia dan mmg tugas mereka pun utk menyesatkan keimanan serta mendtgkan ASBAB kerosakan& penyakit pada anak cucu Adam di dunia ni selagi boleh wahai shbt shbt yg lagi ariff dan bijaksana.
Pada saya..disamping dimusnahkan jin jin jahat tersebut satu perkara yg sangat terpenting ialah perlunya utk menutup atau memusnahkan pintu ghaib yg menjadi transit jin jin berkenaan antara 2 dimensi tersebut utk selama lamanya...inshaAllah.
Kdg kdg kita tengok bnyk kes kes sebegini akan terjadi ulangan@ repetition gangguan api yg membakar semula setelah diiktiarkan oleh perawat perawat atau bomoh bomoh.
Bagi saya yg ilmu pun tak seberapa tinggi berpendapat ada kalanya jin jin yg menganggu tersebut menyusup dan berlindung di alam mereka apabila ada perawat cuba musnahkan kehadiran mereka.
Biasanya dlm beberapa hari atau tempoh tertentu keadaan rumah mangsa tidak akan diganggu lagi buat sementara oleh api yg membakar TETAPI tak lama kemudian api yg membakar tersebut hadir semula bila jin jin tahap tinggi yg biasanya berwujudkan jenis ifrit yg panas membakar hadir semula bila merasakan keadaan di rumah mangsa sudah selamat buat mereka...wallahuallam.
Walau pun rumah mangsa dipagar sekali pun ia akan dapat masuk juga sebab pintu dimensi atau gerbang ghaib tersebut berada di dlm rumah mangsa dan bukannya di luar rumah kebiasaannya..
Walau apa pun..sayugia diingatkn ini adalah pendapat saya sahaja berdasarkan pengalaman saya menjadi perawat sepenuh masa selama ini dan duri saya pun masih setahun jagung di bidang mistik dan pendapat ini tidak ada kena mengena dgn mana mana individu individu yg terlibat atau pun yg berkaitan ya shbt shbt...WALLAHUALLAM
Walau apa pun sekiranya ada yg SERIUS ingin berubat apa apa jua masalah gangguan mistik..silakan pm atau whasap :-
👉013-5329682
👉( ABG SANY)
TERIMA KASIH.
THERE CAN BE ONLY ONE

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts