Trending

Friday 17 January 2020

TESTIMONI TERKINI TEMBAK IBU PENYAKIT KULIT PSORIASIS JARAK JAUH DARI SEORANG PESAKIT


TESTIMONI TERKINI TEMBAK IBU PENYAKIT KULIT PSORIASIS JARAK JAUH DARI SEORANG PESAKIT
Pada 20 November yg lalu..seorang shbt wasap saya utk mohon rawatan kaedah jarak jauh kaedah transfer aura utk tembak dan pematikan ibu penyakit psoriasis, sejenis penyakit kulit tegar.
Menurut beliau lagi ...walaupun beliau makan ubat hospital keadaan penyakit itu tidak berubah malah makin teruk jadinya.
Pada 25 November 2019 saya transfer aura dgn kaedah jarak jauh utk menembak ibu penyakit psoriasis hingga ke akar umbi dan pematikan serta leburkan energi energi negatif serta bisa bisa jin serta bisa penyakit..alhamdulillah.
Untuk makluman shbt shbt , ASBAB kepada penyakit ini berpunca dari angkara jin saka keturunan beliau yg diwarisi dari pertalian darah...wallahuallam.
Setelah dimatikan ibu penyakitnya, saya seimbangkan energi serta stabilkan energi chi di tubuhnya dgn sempurna serta rawat saraf saraf serta organ organ utama yg tetbabit spt tulang sulbi, saraf tunjang, saraf otak, hati, usus dan lain lain..alhmdllh.
Dan pada hari ini, 16 Januari 2020 yakni setelah hampie 2 bulan alhamdulillah pemulihan yg agak ketara telah dpt dilihat pada tekstur serta warna kulit pesakit berkat keyakinan serta istiqamah minum ar hikmah serta menyapukan bedak sejuk spt yg saya sarankan ...alhamdulillah.
Silakan rujuk pada pic sebelom rawatan dan pic terbaru hari ini, 15 Januari 2020 di mana 90% kesembuhan pada kulit pesakit di bahagian anggota bhgian kaki pesakit dan lihatlah sendiri dan nilaikan perbezaan tekstur warna kulit pesakit yg kembali merah dan hidup semula..alhamdulillah.
Jadi ..sesiapa yg yakin dan serius utk mencuba kaedah tembak@ pemati ibu penyakit kulit spt psoriasis, ensczema, kurap, apa jua kayap, kudis buta, bisul atau apa saja jenis penyakit kulit atau lain lain penyakit medis cara kaedah jarak jauh .. silakan pm atau whasap :-
👉 013-5329682
👉 ( ABANG SANY)
Terima Kasih.
THERE CAN ONLY BE ONE
Raja Mustika Alam Melayu











Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts