Trending

Friday 17 January 2020

TESTIMONI DARI AYAH PESAKIT YG ANAKNYA ALAMI MASALAH PENYAKIT GATAL GATAL KULIT YG TEGAR


TESTIMONI DARI AYAH PESAKIT YG ANAKNYA ALAMI MASALAH PENYAKIT GATAL GATAL KULIT YG TEGAR.
Segalanya bermula pada 16/12/2018 yg lalu seorang shbt dari Sabah minta saya tolong ikhtiarkan anaknya yg mengalami sakit gatal gatal di badan terutama sekali di bhgian kaki.
Kasihan si anak sbb dah berapa kali dibawa ke klinik tetapi masih tidak sembuh sembuh juga.
Menurut shbt saya bila tiba mlm hari rasa gatalnya kulit akn bertambah tambah hingga sebabkan anaknya tergaru garu hingga terganggu tidur di anak itu.
Langkah pertama..saya scan ..saya dapati anak ini sebenarnya mengalami masalah saka keturunan yakni jin kafir berwujudkan beberapa ekor ular hitam yg menumpang dlm tubuh anak yg malang ini di tulang sulbi , ari ari dan kemaluan yg menjadi punca@ASBAB gatal gatal yg dideritai beliau selama ini..wallahuallam.
Selanjutnya..saya disini menggunakan kaedah perawatan aura azali dan energi kursani yg digabungkan bersama menjadi satu utk merawat secara jarak jauh anak ini dgn memutuskan ikatan saka keturunannya dan meleburkn jin jin kafir berwujudkan ular hitam itu disebabkan kedegilan mereka utk tinggalkn tubuh pesakit walau pun ikatan saka dah diputuskn serta peringatan telah diberi saya berulangkali..Alhmdulillah.
Selanjutnya saya tembak dan musnahkn ibu penyakit serta merawat dalaman pesakit ini yg luka dari bisa bisa jin dan kotoran yg ditinggalkannya.
Akhir sekali saya masukkan hikmah hikmah berkaitan utk pemulihan saraf dan tekstur kulitnya serta aura aura bersifat penyembuhan dan penutupnya saya mendoakan agar anak ini dijauhi dari gangguan jin jin jahat ini serta dipulihkan penyakitnya serta dijauhi dari sakit gatal gatal yg menyeksakan ini selama lamanya..Amiin.
Saya nasihatkn agar di bapa pastikan si anak istiqamah dgn air hikmah yg saya isikan serta menyapukan ramuan khas selama 40 hari berturut turut .
Alhmdllh..hari ni walau pun blom genap 40 hari istiqamah srlepas perawatan shbt saya telah whasap saya dan mklomkn penyakit gatal gatal anknya semakin sembuh dan makin kering luka luka akibat digaru dulu.
Sila rujuk perbandingan pic di bhgian kaki anak itu sblom dan selepas di rawat ya utk perbandingannya..alhamdulillah.
Apa pun syukurlah Allah telah sembuhkn penyakit anak ini..Alhamdulillah.
Oleh itu..yg mana shbt shbt yg ingin dirawat dgn segera , silakan pm atau whasap saya SEGERA di no 013-5329682 utk tempahan slot rawatan jarak jauh utk malam malam berikutnya ya utk mengelakkan kelewatan perawatan anda semua
Rawatan utk apa jua gangguan mistik/jin..saka keturunan..sihir..semua jenis sawan bayi atau dewasa..Asthma...sakit puan spt fibroid,Cyst dan polips....kanser@barah @ketumbuhan peringkat level 1 dan 2..kenan....badi...gatal gatal kulit badan dan lain lain lagi.
InshaAllah.
Apa pun..pesakit akan saya scan terlebih dahulu ya utk memastikan punca sebenar penyakit@gangguanya nanti..inshaAllah
TERIMA KASIH.
THERE CAN ONLY BE ONE..








Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts