Trending

Saturday 12 May 2018

CARA MENJADI RAJA PUSAKA DAN HARTA QARUN


CARA MENJADI RAJA PUSAKA DAN HARTA QARUN.
Sudah tiba masanya aku buka rahsia ilmu yang selama ini aku simpan dan yang aku gunakan pada setiap aktiviti tarik barang ghaib, baik berupa keris, mustika atau harta qarun berupa dana ghaib atau emas. Ilmu ini aku dapatkan dari Kyai Asrori Al Ishaki (Kedinding), Indonesia pada awal tahun 2000.
TATA CARANYA :
Setiap tengah malam sholat Hajat 2 rakaat.
1.) Baca al fatihah 7x.
2.) Baca Ya Fattahu 99x.
3.) Ya Malikul Mulki 99x.
4.) Ya Dzal Jalali Wal Ikrom 99x.
5.) Ya Wahhabu 99x.
6.) Ya Khobiru 99x.
7.) Surah al Fath 1x.
8.) Surah al Khafi 1x.
Lakukan selama 4 bulan berturut-turut setiap malam. Insyallah akan menjadi Pakar Penarik Pusaka dan Harta Qarun. Yakin lah serta jalanilah dengan sabar, khusyu' dan ikhlas. Aku amat berbesar hati sekiranya para sahabat berhasil menguasai ilmu ini. Gunakanlah ilmu ini dengan benar. Ilmu ini juga boleh digunakan untuk mencari barang sihir yang ditanam dan juga susuk, santau serta makhluk ghaib di badan pesakit.
Insyaallah akan berhasil sukses dunia akhirat... Aamiin.. Yaa Mujibassa'ilin.....
TERIMA KASIH...
DI IJAZAHKAN OLEH :
TOK PENJEJAK BADAI.

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts