Trending

Friday 24 April 2020

SHOLAWAT LIDAFIT THO’UN PENOLAK WABAH


SHOLAWAT LIDAF’IT THO’UN (PENOLAK WABAH)
بسم الله الرحمن الرحيم.
أَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلٰى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلٰى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ ، صَلَاةً تَدْفَعُ بِهَا عَنَّا الطَّعْنَ وَالطَّعُوْنَ ، يَامَنْ أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَيْئًا أَنْ يَقُوْلَ لَهُ كُنْ فَيَكُوْنُ .
ALLOOHUMMA SHOLLI ‘ALAA SAYYIDINAA MUHAMMADIN, WA ‘ALAA AALI SAYYIDINAA MUHAMMADIN, SHOLAATAN TADFA’U BIHAA ‘ANNAT THO’NA WAT THO’UUNA. YAA MAN AMRUHUU IDZAA AROODA SYAI-AN AN YAQUULA LAHUU KUN FAYAKUUN.
Ertinya:“(Wahai Tuhanku, limpahkanlah rahmat dan keselamatan kepada junjungan kami Nabi Muhammad SAW. dan kepada keluarga junjungan kami Nabi Muhammad SAW dan kepada para sahabat Baginda, dengan limpahan rahmat yang Engkau menolak dengannya dari kami, dari gangguan jin dan Tha’un. Wahai Dzat yang perintahnya (urusan-Nya apabila Dia menghendaki sesuatu ( cukup) dengan firman “Kun Fa
Yakun” (jadilah!) maka seketika (terjadilah)”.
Faedah:
Barangsiapa yang memperbanyak membaca sholawat ini, insya Allah akan di selamatkan dari penyakit Tho’un (penyakit menular / wabah) dan sukses cita-citanya.
Shohibul Ijazah:
MahaGuru Rizal
Kiyai Ageng Nur Alif
Pengasas Perguruan Haq Anugerah Agung
Handphone:0128802035(Whatsapp/Sms/Call)
Saya MahaGuru Rizal ijazahkan Sholawat Lidaf’it Thoun kepada sesiapa sahaja yang mahu mengamalkannya dan membenarkan Anda menyebarkan amalan ini kepada sesiapapun agar lebih ramai mengamalkannya...Amalan Sholawat ini MahaGuru Rizal dapatkan secara ijazah dari Tuan Gurunya..
Catatan:amalan ini boleh disebarkan kpd sesiapapun dgn syarat tidak mengubah isi kandungannya..

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts