Trending

Friday 24 April 2020

Program keilmuan Hikmah Karomah Ayatul Kursi Anugerah Agung


Catatan Untuk Renungan Anda
Jika Anda pernah memesan keilmuan hikmah/spiritual di tempat lain dan Anda tidak merasakan berkah dari amalan yang Anda dapat, kemungkinan besar itu kerana Anda salah dalam menata hati Anda saat memesan.
Ajaran Islam melarang jual-beli sesuatu yang tidak kelihatan atau ghaib bentuknya. Misalnya menjual buah dari pohon yang belum terlihat buahnya. Amalan ini berlaku di masyarakat dalam bentuk “menyewa” pohon (misalnya pohon mangga) dalam kurun waktu tertentu untuk diambil buahnya. Apabila ternyata tidak berbuah, maka pembeli akan dirugikan. Dan apabila buahnya lebih banyak dari perkiraan, maka boleh jadi penjual menyesal. Oleh kerana itu, ajaran Islam yang bijaksana melarang jual-beli sesuatu yang masih ghaib atau belum kelihatan.
Berkaitan dengan program keilmuan Hikmah Karomah Ayatul Kursi Anugerah Agung, bahawa berkah atau manfaat program keilmuan Hikmah Karomah Ayatul Kursi Anugerah Agung adalah bersifat ghaib. Keajaiban terjadi secara ghaib yang tidak boleh dijelaskan dengan logik. Hanya Allah Yang Maha Ghaib yang tahu bagaimana semua keajaiban itu terjadi. Oleh kerana hukum agama melarang, maka kami tidak boleh membuat akad jual-beli terhadap manfaat program keilmuan Hikmah Karomah Ayatul Kursi Anugerah Agung yang bersifat ghaib. Kalaupun Anda berniat untuk membeli, yang sesungguhnya Anda beli adalah wujud fizik program keilmuan Hikmah Karomah Ayatul Kursi Anugerah Agung, bukan berkah atau manfaat ghaibnya.
Seandainya saja berkah yang bersifat ghaib boleh diperjualbelikan seperti makanan, tentu saja harganya sangat mahal. Bukan sekecil mahar program keilmuan Hikmah Karomah Ayatul Kursi Anugerah Agung yang kami sebutkan di website ini. Faktanya, berkah dan karomah tidak boleh dibeli dengan wang. Mahar yang Anda bayarkan hanyalah sebagai tanda Anda menghargai usaha dan pelayanan orang lain dalam membantu Anda. Berkah dan karomah hanya boleh didapatkan dengan hati yang IKHLAS, tindakan yang ISTIQOMAH dan sikap yang TAWAKAL.
Program keilmuan Hikmah Karomah Ayatul Kursi Anugerah Agung bukan azimat yang menentukan segala sesuatu terjadi. Ketika Anda menggunakan keilmuan Hikmah Karomah Ayatul Kursi Anugerah Agung, tetaplah bersandar bahawa segala kekuatan datangnya dari Allah SWT. Adapun keberadaan kami adalah sebagai perantara, sedangkan program keilmuan Hikmah Karomah Ayatul Kursi Anugerah Agung sebagai sarananya saja. Jangan menggantungkan diri Anda pada program keilmuan Hikmah Karomah Ayatul Kursi Anugerah Agung, kerana hal itu boleh membuat Anda terjerumus dalam kemusyrikan.
Demikianlah jaminan dan ketentuan, serta catatan penting tentang program keilmuan Hikmah Karomah Ayatul Kursi Anugerah Agung kami buat agar Anda faham sepenuhnya bagaimana menata hati Anda agar tidak salah dalam menilai program keilmuan Hikmah Karomah Ayatul Kursi Anugerah Agung. Mohon diperhatikan bahawa ketika Anda memesan program keilmuan Hikmah Karomah Ayatul Kursi Anugerah Agung, Anda dianggap sudah setuju dengan semua ketentuan dan jaminan yang kami sebutkan di blog ini.

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts