Trending

Friday 24 April 2020

PROGRAM ILMU GINENG PAMUNGKAS BALAKUMBA ANUGERAH AGUNG


PROGRAM ILMU GINENG PAMUNGKAS BALAKUMBA ANUGERAH AGUNG (Ilmu Kesaktian Prabu Angling Dharma)

(Program Keilmuan Tingkat Kasepuhan Kelas 1 Terbaik Anugerah Agung Tahun 2020)
Ilmu ini tidak dimiliki dimana-mana perguruan hanya boleh anda perolehi dan pelajari di Anugerah Agung Spiritual Development Centre.
MENYEDUT HARTA KARUN/EMAS

Ilmu ini Sangat Dahsyat,Ampuh dalam segala hal yang energinya terserap dari pusaka Pulanggeni Milik Prabu Angling Darma..Kekuatan Dahsyat yang bersemayam dalam ilmu ini yang
Uniknya ilmu Gineng Pamungkas Balakumba tersebut berkemampuan ajaib dan sakti untuk menyedut Harta karun/Emas dimana yang di kira ada terdapatnya harta karun Dan boleh mendeteksinya/mengesan keberadaannya(lokasi harta karun).
Boleh menjadi pasukan Siber Ghaib bila terjadi peperangan... Mematikan daya elektromagnetik dll komputer/pc.. Radar pesawat.. Radar Rudal Balistik dll. Radar kapal selam.. Radar kapal perang.. Radar Tank.. Dll dengan merosak jaringannya..
Berkemampuan Super Dahsyat Menyerap Rezeki Pasar/Bank/ Tempat usaha besar dll sehingga dengan Daya Karomah Rezeki Wang tersebut bekerja secara ghaib tanpa diketahui orang.. Maka akan mempercepat proses meraih kekayaan luarbiasa(Sukses)
Menyerap Daya Rezeki.. Misalnya Bank itu tempatnya wang... bermakna akan cepat banyak menarik wang entah dari mana asalnya nanti secara ghaib mahupun nyata kedalam akaun bank pengamalnya yang istiqomah dalam mengamalkan amalan ini.
MENYEDUT ENERGI DUIT RUMAH ORANG KAYA:

Cara Penggunaan Keilmuan ini untuk menyedut Duit/wang/fulus/rezeki:
Rumah Orang Kaya:
Anda cukup lalu dihadapan rumah Orang Kaya,Jutawan,Ahli Perniagaan dsbnya yang kaya raya,dan bacakan amalan Gineng Balakumba cukup 1x,INSYA ALLAH paling cepat dalam beberapa jam atau dalam beberapa hari selepas itu REZEKI anda akan LANCAR,MENGALIR DERAS &KUAT mendatangi Anda dari segala penjuru...BUKTIKAN!!!!
MENYERAP ENERGI DUIT MELALUI MESIN ATM BANK:
Begitu juga dengan cara yang sama bila Anda dekat dengan Mesin ATM BANK(Sebarang jenis Bank),cukup dibaca 1x amalan Gineng BalaKumba,Rezeki berwujud Wang dalam Akaun Anda akan bertambah secara ajaib samada secara ghaib(bila sudah menguasai/mengikut tingkatan Maqom Keilmuan Anda)atau secara nyata melalui usaha Anda seperti berbisnes online/offline dll.Anda akan dapati bisnes Anda akan mendadak naik banyak pemesanan/pengorderan produk Anda sehingga Anda tidak cukup tangan untuk menerima tempahan.
MENYERAP ENERGI WANG MELALUI FOTO/GAMBAR:
Anda boleh membacakan Amalan Gineng BalaKumba ini pada foto Duit/Wang yang banyak dengan niat menyerap energi duit/wang dalam foto/gambar tersebut,Lakukan secara rutin setiap hari,Anda akan melihat sendiri keajaibannya dan takjub dengan hasilnya!!!
MENYERAP ENERGI PASAR/PASARAYA/SHOPPING COMPLEX DLL
Kalau menyerap energi pasar maksudnya nanti pengamalnya akan mendapat ramai pelanggan,klien dll
Datangnya rezeki dari Arah tak disangka-sangka...sejenis pesugihan putih... Tanpa tumbal.. Tidak merugikan orang lain.. Aman dan selamat!!!
Perlu Anda fahami disini Ilmu ini BUKAN suatu Ilmu Mencuri Duit Orang lain/tidak mengambil Hak sesiapapun
Wang atau duit yang DATANG kepada ANDA adalah bersumber dari Rezeki Yang Halal,Fungsi Ilmu Gineng BalaKumba ini BERSIFAT MENYERAP ENERGI RUH WANG yang ada dalam Rumah,ATM Bank,Foto Duit dll yang berkaitan dengan Wang Ringgit.

Fungsi Keilmuan ini yang sangat ajaib dan unik MENYERAP AURA ENERGI WANG RINGGIT,ENERGI DUIT,walau hanya dengan melalui Tempat ada SIMPANAN WANG yang banyak,maka RUH-RUH WANG RINGGIT/DUIT tersebut akan ter-AKSES DALAM DIRI PENGAMALNYA dengan keizinan ALLAH SWT...
Ilmu ini juga memiliki kekuatan/kemampuan memahami bahasa haiwan/boleh merasa keinginan haiwan.Zaman dahulu pernah digunakan untuk mengalahkan,memusnahkan lawan yang sangat SAKTI setengah Dewa,kerana sombong dan berbuat jahat akhirnya dimusnahkan dengan Ilmu Pamungkas BalaKumba.Ilmu ini kebiasaannya untuk menandingi kesaktian dari bangsa jin(Raja Jin)Sakti Mandra guna.

Masih terdapat ribuan khasiat luarbiasa yang terkandung dalam amalan Kesaktian Andalan Prabu Angling Darma ini,Anda amalkan dan buktikan sendiri keajaiban keilmuan ini yang sangat luarbiasa...
Salam Hormat:
MahaGuru Rizal
Pengasas Perguruan Haq Anugerah Agung
Handphone:0128802035(Whatsapp/sms/call)

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts