Trending

Saturday 11 April 2020

ITEM MISTIK TOK PUTEH IN PROGRESS


ITEM MISTIK " TOK PUTEH" IN PROGRESS.
Di kebun Pakcik Ismail ptg tadi..nak ambil daun serai wangi yg berbunga utk campuran bagi salah satu ramuan dlm item TOK PUTEH.
Syaratnya mesti pakai daun pokok serai wangi yg berbunga..jenuh juga la teman mencari..😆
Alhamdulillah..sudah siap nanti tapaannya inshaAllah teman akan bawa keluar menemui pemahar tidak lama lagi.
Satu item bertaraf " inherited ancient super power" utk pagar rumah , pagar perniagaan atau kedai anda.
Boleh diuji sendiri nanti sbb seseorang yg ada terkena gangguan jin pasti akan bereaksi spontan asbab dari energi item ini bila berada dekat dgn item.ini.
Item ini mmg dibuat ikut kaedah KARYA MELAYU LAMA yg hanyai segelintir otai otai saja mewarisinya dan ia perlu melalui bnyak proses seblom saya maharkan.
Warisan ini adalah dari Tok Putih yakni salah seorang pawang di raja kerajaan Melayu Melaka di sekitar Abad ke 15 yg juga bershbt@salah seorang guru kpda Dato Hang Jebat di zaman itu.
Boleh ditanam 4 penjuru rumah atau letakan saja dlm rumah dan anda tgok srndiri bila org org yg ada masalah gangguan jin punya reaksi nanti dan stgh stgh tak akan berani masuk ke rumah anda sb tidak tahan energi alaminya..inshaAllah.
Jika diletakkn dlm kedai atau tempat berniaga ia akan bertindak sbgai pagar ghaib yg tebal..kebal dan menghalang jin jin sihir dari mendekati premis anda dan yg istimewanya ia ada ikhtiar pelarisan.
Jika anda seorang perawat, elok disimpan satu dlm rumah anda ..inshaAllah pesakit yg masuk ke rumah akan jadi tunduk dan x agresif..inshaAllah.
Jgn risau..teman ajor cara gunanya nanti..inshaAllah.
Silakan tgok dan scan sendiri ya tetapi bagi yg ada masalah spt sihir dan jin anda akan rasai sendiri energi panasnya dan mungkin akan rasa gelisah, muntah , sakit kepala jika anda FOKUSKAN PANDANGAN anda pada pic item ni.
Oleh itu silakan fokuskan pandangan jika ingin merasainya.
Teman x nak cerita lebih lebih ..tetapi semasa majlis BAIAH keilmuan Harakah Hidayah pada 31hb Mac 2019 yg lalu di Kuala Selangor ia telah diuji dan terbukti berkesan...alhamdulillah.
Terima kasih
Raja Mustika Alam Melayu.


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts