Trending

Friday 24 April 2020

ASMAK HARTA KUBRO ANUGERAH AGUNG FULUS BARAKAH


ASMAK HARTA KUBRO ANUGERAH AGUNG/FULUS BARAKAH
{Program Rajah Ghaib Wang Anugerah Agung Terbaru Tahun 2020}
Merupakan keilmuan Kerezekian yang dipelajari oleh MahaGuru Rizal dari Pondok Pesantren dan beberapa Padepokan/Perguruan di Nusantara sejak sedemikian lama.
Sekarang ini baru MahaGuru Rizal bukakan kepada masyarakat umum agar dapat bermanfaat kepada yang memerlukan sarana keilmuan mahupun media khusus..
RAJAH GHAIB EMAS WANG BARAKAH(RAJAH TO)
Rajah Ghaib Emas Wang Barakah yang mempunyai khasiat yang luarbiasa.Merupakan Rajah Rezeki Kantung Wang/Dompet/Tempat Menyimpan Wang yang berkhasiat besar untuk urusan menarik rezeki ghaib mahupun nyata.
Rajah ini memiliki Daya Ghaib Karomah yang mampu mengikat/mengawetkan/melekatkan wang yang berada dalam dompet/wallet,beg duit sehingga tetap utuh(dalam keadaan) sempurna sebagaimana adanya atau sebagaimana semula (tidak berubah, tidak rosak, tidak berkurang sedikitpun.
Walaupun wang yang berada dalam beg duit itu sudah digunakan atau sudah dibelanjakan.
Jadi dalam hal ini terjadi keanehan dimana wang dalam dompet sudah dibelanjakan,akan tetapi wang itu akan tetap utuh,wang akan kembali dalam pelbagai cara sehingga duit sentiasa mencukupi,bahkan dari masa ke semasa akan semakin bertambah....
Rajah Emas ini boleh diletakkan didalam tempat penyimpanan wang,insya Allah wang akan semakin berkembang dan tidak pernah habis/susut selamanya.
Insya Allah pemakainya akan dibukakan pintu rezekinya,jika memasukkan wang ke dalam dompet jangan pernah dihitung jumlahnya,jika berhasil maka wang ada dalam dompet akan selalu ada..Pemesan Rajah Emas Kantung duit ini akan sy bekalkan dengan kunci ilmu Asmak ini sebagai booster energi Rajah Ghaib Emas agar memperkuat daya kekuatan ghaibnya..
ASMAK HARTA KUBRO ANUGERAH AGUNG
Rahsia amalan Pondok Pesantren yang memiliki khasiat luarbiasa untuk mengasmak Wang Asmak dan wang ringgit agar menjadi barakah,rahsia keberkatan rezeki dan kehidupan bahagia dan sejahtera.
Sebahagian dari khasiat dan keistimewaan Asmak Harta Kubro
Booster Wang Asmak Barakah
Berfungsi menarik rezeki dan pelanggan/klien dll
Pelarisan bisnes Yang Kuat.
Pendapatan/penghasilan ekonomi keluarga akan semakin bertambah
Insya Allah tidak akan kesepian wang
Menolak Penculus(pencuri halus;toyol dll)
Menjaga harta dari gangguan makhluk ghaib/halus
Bagi yang rezekinya terhambat,tersumbat,terhalang,atau bagi para pebisnes,peniaga,pedagang yang kurang laku,kurang laris disarankan memakai sarana ini..
Menunjang kesuksesan perniagaan/bisnes
Memiliki daya tuah hidup keberuntungan yang tinggi..
Harap difahami. Asma’ Arto adalah salah satu ikhtiar, yang termasuk ikhtiar khofi. Jadi bukan bermaksud dengan asma’ arto lalu wang lain datang dengan sendirinya. Tapi ikhtiar lain yang berupa ikhtiar zahir juga perlu dilakukan.
Salam Hormat:
MahaGuru Rizal
Kiyai Ageng Nur Alif
Pengasas Perguruan Haq Anugerah Agung
Handphone:
0128802035(Whatsapp/Sms/Call)
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts