Trending

Friday 24 April 2020

ILMU PAMUNGKAS NAFAS TAUHID ANUGERAH AGUNG 4 TINGKATAN TINGGI


ILMU PAMUNGKAS NAFAS TAUHID ANUGERAH AGUNG(4 TINGKATAN TINGGI)
Program Keilmuan Haq Anugerah Agung Terbaru Tahun 2020
Ilmu Pamungkas Nafas Tauhid adalah Ilmu Waliyullah tahap Tinggi. Tidak ada perguruan atau Paranormal,Guru Besar yang Memilki Ilmu tersebut. Kerana itu Ilmu Rahsia Waliyullah.Kekuatannya sangat luarbiasa dan sukar untuk dijelaskan dengan kata-kata mahupun digambarkan!!!Khasiatnya sangat banyak dan Ampuh...
Fungsi diantaranya: sebagai Penempuh dan mempercepat Perjalanan Rohani kpd Allah SWT.
Untuk merasakan kedatangan Hal Ghaib termasuk Lailatul Qodar
Membuat bertambah Ampuhnya semua ilmu Spiritual.
Menjadi Perhatian Para Malaikat di Langit dan Bumi bila di amalkan,
menjadikan luas Pengetahuan Spiritual,
dapat mudah melihat KeGhaiban,
menarik Energi Langit dan Bumi,
Energi Dari Arsy Allah akan Masuk dalam diri saat mengamalkannya sehingga Semakin Ampuh Dahsyat Energi dlm diri dan Dekat dengan Allah,
Melipat Gandakan Kekuatan Ghaib dan Energi Spiritual,
Dijamin Perlindungan dari Allah,
Sebagai Proteksi Ghaib dr Allah,
akan Semakin Popular/dikenal banyak Manusia sbg Seorang Spiritual Linuwih/Sakti dan Kharismatik.
Boleh utk Menambah Power/energi sebanyaknya,
ditakuti Iblis dan Bangsa Jin dll.
Ilmu Pamungkas Nafas Tauhid ini tidak seperti Amalan Ilmu-ilmu Lainnya. Singkat tapi Berat bila tidak Ikhlas menjalankannya kerana terkandung Unsur Energi Ilahiah Hati dan Nafas yang bergerak memenuhi seluruh Tubuh bahkan Memancar keluar memenuhi Ruangan atau Rumah.
Ilmu ini Multifungsi automatik secara Ghaib dlm segala Hajad.
Walau tanpa diminta maka Para Malaikat akan Membantu dlm segala Hal. Orang yang mengamalkan Ilmu ini di Khususkan Istimewakan Para Malaikat kerana Besarnya Faedah dan Istimewanya amalan ini, segala sesuatu buruk akan terpental berbalik sendirinya secara Ghaib. Rezeki Melimpah baik diniatkan ataupun tidak niat dalam mengamalkan.
Kerana Ketekunan belajar dan mengamalkan dg Ikhlas Insya Allah boleh Sy Ijazahkan bila Pengamalnya benar-benar mahu mengamalkannya.kerana ilmu ini termasuk Sumber dan Rohnya Semua Ilmu.
Bila Mahu Ijazahan nanti Sy Kuatkan Maqom Pengamalnya agar Mampu Menerima Ijazahan Ilmu Pamungkas Nafas Tauhid ini kerana Ampuh dan Dahsyatnya tahapan Ilmu Amalan Waliyullah ini. Belum Satupun Murid yg Memilikinya bahkan Belum tentu Para Ustaz tahu kerana ini Sifatnya Rahsia dari Kalangan Waliyullah dan Ulama' Salaf.
Syarat khusus mengikuti program Ilmu Pamungkas Nafas Tauhid ini hanya dibenarkan bila sudah mendapat ijazah Program Anugerah Agung Spiritual Anugerah Agung...ilmu ini mempunyai persyaratan khusus..
Salam Hormat:
MahaGuru Rizal
Kiyai Ageng Nur Alif
Pengasas Perguruan Haq Anugerah Agung
Handphone:
0128802035(Whatsapp/Sms/Call)
BONUS ISTIMEWA:

ILMU PERISAI ROH TAUHID & ILMU PEMUSNAH ROH ANUGERAH AGUNG
Dalam disiplin ilmu hikmah ada beberapa ilmu yang paling ditakuti oleh bangsa alam ghaib
( jin ), ilmu itu bernama ILMU PERISAI ROH DAN ILMU PEMUSNAH ROH TAUHID. kedua ilmu ini sebenarnya ada sejak zaman dahulu akan tetapi tidak banyak orang yang mengetahui tentang ilmu-ilmu tersebut.

Keampuhan kedua ilmu tersebut,dan ternyata ilmu itu benar-benar mengagumkan kerana setiap bangsa jin selalu menaruh hormat dan terkesan sangat ketakutan, bahkan golongan bangsa jin rendah dari jarak 100 meter sudah menyingkir,hal itu dapat dilihat dari paniknya bangsa jin tersebut tidak hanya itu jin golongan yang paling tinggipun selalu jaga jarak dan tidak berani bersentuhan langsung.Adapun kegunaan kedua ilmu tersebut baik kelebihan dan kekurangannya iaitu:

1.ILMU PERISAI ROH TAUHID ilmu ini membentuk perisai menyelimuti roh kita ,untuk melindungi dari berbagai serangan ghaib ataupun serangan dari bangsa jin ,baik jin rendah ataupun jin yang paling tinggi .Selain itu ilmu ini mampu menangkis berbagai senjata ghaib seperti : Rajah kala cakra, cambuk amara rosuli,pedang roh,dan jenis senjata ghaib lainya. Apabila khodam bangsa jin yang berada didalam senjata ghaib itu tetap menerobos perisai roh, maka bangsa jin itu akan langsung hangus terbakar seketika dan senjata ghaib itu akan lenyap..

ILMU PERISAI ROH TAUHID ini adalah ilmu pertahanan yang paling kuat diantara ilmu pertahanan yang ada dalam ilmu hikmah,dan sekaligus ilmu yang mampu melindungi kita dari berbagai serangan ghaib.Dan ilmu ini mampu memusnahkan ilmu orang yang berniat menyerang kita.Dan kekurangan ilmu ini tidak dapat digunakan untuk menyerang bangsa jin kerana bersifat sebagai pelindung ( perisai ).

ILMU PERISAI ROH TAUHID ini Merupakan Tameng Ghaib dan Senjata Ghaib yang paling dahsyat,bila diamalkan dengan rutin Anda akan mempunyai Ilmu Kasyaf dan Insya Allah akan diberitahu rahsia-rahsia yang ada dilangit dan bumi.
ILMU PEMUSNAH ROH

2.ILMU PEMUSNAH ROH ilmu ini sangat ditakuti oleh seluruh bangsa jin ,kerana ilmu ini mampu memusnahkan pasukan jin dalam sekelip mata berapapun jumlah pasukan jin tersebut,.Apabila ilmu ini sudah dilepaskan maka ilmu ini siap menghanguskan bangsa jin dihadapannya, ilmu ini sangat efektif untuk pertarungan jarak jauh atau untuk mengadu kesaktian.

Dan kekurangan ilmu ini tidak dapat untuk pertahanan.Jadi kedua ilmu ini sangatlah sesuai untuk orang yang ingin menjadi tabib,orang yang suka melanglang buana dialam ghaib,orang yang meraga sukma dll.Ilmu ini apabila digunakan sesuai manfaatnya tanpa bertarung dengan bangsa jin,insya Allah kita akan dihormati oleh bangsa alam ghaib.


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts