Trending

Friday 24 April 2020

ILMU PENYEMBUHAN PENYAKIT MEDIK DAN NON MEDIK ANUGERAH AGUNG


ILMU PENYEMBUHAN PENYAKIT MEDIK DAN NON MEDIK ANUGERAH AGUNG
Bila Anda mempunyai ahli keluarga,teman,saudara mara yang terkena jangkitan Corona Virus,bolehlah membantu mereka dengan Keilmuan ini.....ilmu ini berkhasiat menyembuhkan seseorang yang sedang terkena penyakit baik medik ( penyakit yang umum seperti : liver, jantung,gastrik,virus,bakteria dll ) mahupun non medik ( santet, sihir, teluh, tenung dan sejenisnya ) caranya Anda gunakan Asma Rihul Ahmar atau asma angin merah berikut ini.
Dibaca sebanyak 3 x pada segelas air, kemudian nafas ditiupkan, lalu airnya diminumkan pada pasien/pesakit.
BISMILLAAHIRROHMAANIRROHIIM. ALLOHUMMA INNII A’UDZUBIKA BIKALIMAATITTAAMAATI, KULLIHA MINARRIKHII AHMAARI, WA MINADDDAA’IL AKBAARI, FINNAFAASI, WADDAMI, WALLAKHMI, WAL BADNI, WAL UDMI, WAL JULUUDI, WAL URUUQI, SUBHANAAKA IDZA QODHOITA AMRON ANTAQULALAHU KUN FAYAKUN. FASUBHAANALLADZII BIAYDIHI MALAKUUTU KULLI SYAI-IN WA ILAHI TURJJA’UUN.
Ertinya : Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Yaa Allah aku berlindung kepada Engkau dengan kalimat-kalimat-Mu semua yang sempurna dari angin merah dan dari penyakit-penyakit yang berat di dalam nafasku dan darahku. Dan dagingku dan badanku. Dan tulangku, kulitku dan ototku. Maha suci Engkau yang apabila menghendaki sesuatu dengan berkata jadilah maka jadilah ia. Maha suci Dzat yang semuanya dalam kekuasaanNya dan kepada-Nya kamu sekalian akan dikembalikan.
Virus corona ini menganggu sistem pernafasan dan mencemari darah orang yang dijangkiti,jadi amalan ini dapat Di ikhtiarkan untuk membantu mereka yang memerlukan....semoga yang terjangkiti virus segera sembuh dengan keizinan Allah...
Jika tidak memungkinkan untuk dibacakan pada air dan diberikan kpd pesakit utk minum,cukup dibacakan 41x dan dihembuskan pada foto pesakit,atau boleh diniatkan hantar energi ilmu ini atas nama pesakit tersebut..insya Allah tetap sampai energi penyembuhan ini dgn keizinan Allah...
Shohibul Ijazah:
MahaGuru Rizal
Pengasas Perguruan Haq Anugerah Agung
Handphone:0128802035(Whatsapp/sms/call)
Saya benarkan siapa saja utk share amalan ini dan saya ijazahkan kepada yang berhajat,dengam persyaratan khusus tidak mengubah mana2 tulisan.....
Saya MahaGuru Rizal Pengasas Perguruan Haq Anugerah Agung mengijazahkan keilmuan ini kepada sesiapa sahaja yang berhajat..Semoga beroleh barokah!!!!

1 comment:

  1. Qobiltu.. Saya Terima Ijazah dari Mahaguru Rizal untuk saya pelajari dan mengamalkannya buat mengobati adik saya yang sedang sakit sampai belasan tahun semoga dapat sembuh. Amin, Terimakasih. Alfatehah saya kirimkan buat Mahaguru Rizal.

    ReplyDelete

About

Popular Posts