Trending

Friday 24 April 2020

ASMAK PAMUNGKAS AGUNG ATTIJANY ANUGERAH AGUNG


ASMAK PAMUNGKAS AGUNG AT-TIJANY ANUGERAH AGUNG(TASBIHNYA HAKIM MALAIKAT SAYYID MAYTHOTHORUN AS)
{Program Ilmu Pusaka Rahsia Simpanan Hukama}
(Program Keilmuan Hikmah Tingkat Tinggi Anugerah Agung Tahun 2020)
Al-Arif Billah Imam Ali al-Buni menjelaskan bila kita berdzikir dan kemudian di akhiri dengan asmak ini maka sungguh akan membawa kesan positif yang luar biasa sehingga do’a cepat terkabul (fihi ta’sirun ’adzimun fi sur’atil ijabat).
Asmak ini adalah Andalan & pegangan ahli hikmah dalam memberikan syariat kepada para tamunya agar permasalahannya cepat tuntas/selesai & cita-citanya berhasil.
Apapun permohonan kita baik yang berhubungan dengan ekonomi,mengakurkan pasangan,pengubatan, agar cepat dapat pasangan, penglarisan dsb apabila ingin cepat terkabul akhirilah dengan asmak ini oleh kerana itu asmak ini di sebut pula dengan asmak pamungkas.
Sebahagian hukama mengatakan do’a itu laksana pedang&asmak ini laksana Penajamnya(Asahan:red)
Asmak ini kelihatannya biasa tapi tajamnya luar biasa, dan beliau menyarankan untuk mempelajarinya, “pelajarilah olehmu ilmu tersebut dimana saja dia berada kerana ketajaman ilmu tersebut sangat luar biasa, bila do’a kamu belum juga terkabul pungkasilah dengan asmak tijani maka pasti di kabulkan olehnya“.
Para Hukama mengatakan bahawa sesungguhnya Asmak Tijani adalah Asmak yang sangat Agung faidahnya,Asmak Agung ini merupakan Tasbihnya Malaikat Sayyid Maitotorun,beliau adalah Hakimnya Para Malaikat.
Asmak ini sangat bagus dibaca setiap selesai membaca amalan/zikir..Dengan membaca Asmak ini insya Allah Do’a cepat terkabul &cita-citanya terlaksana(Doa Pengamal Ilmu ini Cepat Ijabah Secepat kilat)
khasiat asmak ini banyak sekali, insya Allah dalam ijazah kali ini kami turunkan berikut khasiat dan cara mengamalkannya secara detail.
Jumlah Asmak Agung ini ada 12 Asmak dan setiap Asmaknya mengandungi khasiat tertentu.
Faidahnya adalah sebagai berikut :
KHASIAT ASMAK PERTAMA
* Untuk menundukan Isteri
Bagi pengamal Asmak Tijani ini yang istiqomah dalam amalannya pada setiap malam,juga satu lagi caranya dengan menulis Asmak Pertama di kertas putih lalu kemudian di masukkan ke dalam air minuman,kemudian di berikan minum kepada isterinya, maka Insya Allah dengan berkah Asmak ini isterinya tidak akan melakukan perkara yang menjengkelkan suaminya yang tidak di sukai oleh suaminya(tidak curang/selingkuh,tidak melawan suami,tidak menyakitkan hati suami dll
KHASIAT ASMAK KEDUA
* Hajatnya cepat terkabul
Bila mana Anda ingin agar hajatnya terpenuhi,apa saja yang menjadi hajatnya,caranya maka tulislah asma Kedua ini di sehelai kertas putih, sebaiknya ketika menulisnya di sertai dengan membakar bukhur wangi, kemudian tulislah hajatnya dibawah Asmak tadi,lalu kemudian kertas tersebut di lemparkan ke air yang mengalir(air sungai/air terjun), kemudian membaca doa khusus yang disertakan/diajarkan, maka Insya Allah Hajat kita akan dikabulkan olehNya.
KHASIAT ASMAK KETIGA
* Syari’at enteng jodoh
Asmak Agung Tijani yang Ketiga ini memiliki khasiat khusus untuk memudahkan jodoh.. caranya ditulis Asmak ketiga ini pada kertas menggunakan tinta/ink za’faron,lalu setelah selesai ditulis kemudian di kalungkan pada orang yang sulit mendapatkan jodoh tersebut,maka orang tersebut akan segera menikah dalam waktu yang terdekat...Insya Allah...Di waktu malamnya istiqomahlah dalam mengamalkan Asmak Tijani seperti yang MahaGuru Rizal ajarkan nanti rahsianya dalam penerangan khusus,Insya Allah Mustajab dan Mujarab.
KHASIAT ASMAK KEEMPAT
* Agar Selamat dari perkara yang menakutkan & agar hutang-hutangnya segera terlunasi Bi Idznillah
Bagi Pengamal Asmak Tijani yang senantiasa istiqomah mengamalkan ilmu ini setiap malam, maka dengan keizinan Allah Ta’ala Pengamalmya akan di kurniakan keselamatan dan perlindungan dari hal ehwal yang tidak di sukainya..Merasa tenang dan tenteram, dan bila terlanjur berhutang maka segala hutang piutangnya akan cepat terbayar dan bebas dari belenggu hutang selamanya.
KHASIAT ASMAK KELIMA
* Untuk memohon sesuatu pada orang yang kita tuju, agar memenuhi hajat kita
Jika suatu saat Apabila anda memiliki hajat pada seseorang yang kita tuju agar memenuhi hajat peribadinya,maka hendaklah Anda membaca asma Tijani dalam jumlah.....x, ini perlu dilaksanakan di waktu sebelah malam sambil membakar bukhur wangi,kemudian sambil di asap-asapi foto orang yang dituju di atas bukhur,dan tiupkan fotonya. Apabila tidak memiliki foto orang tersebut boleh dengan cara membayangkan saja wajahnya orang yang anda tuju, visualisasikan orang tersebut kasih sayang kepada anda dan memenuhi hajat anda,juga boleh diniatkan atas nama orang tersebut.
Manakala disebelah siangnya anda sebelum berjumpa dengan orang tersebut,tulislah Asmak kelima kemudian dibawa untuk memohon sesuatu pada orang yang kita tujua maka insya Allah dia akan memenuhi hajat kita.
Kaedah ini boleh Anda gunakan untuk ikhtiar meminjam wang,atau anda seorang jurujual yang ingin menjual produk/barang Anda,atau anda ingin meminjam sesuatu yang berharga dan penting,boleh juga untuk urusan menagih hutang dll asalkan saja tidak digunakan untuk tujuan maksiat atau yang bersifat merugikan orang lain.
KHASIAT ASMAK KEENAM
* Agar dijauhkan dari perkara yang di benci.
KHASIAT ASMAK KETUJUH
* Agar mendapatkan solusi dari permasalahan yang dihadapi
Khasiat Asmak yang ketujuh ini mendapatkan petunjuk ghaib dari Masalah yang sedang Anda hadapi,dengan cara menulis asmak ketujuh ini di telapak tangan Anda lalu dibacakan Asmak yang ketujuh ini,kemudian Anda menyebutkan apa yang ada dalam benak hati,terus dibaca berulang kali asmak ketujuh sampai tertidur lena,maka pada waktu tidur akan diberitahu jawapan yang menjelaskan tentang solusi dari permasalahan yang dihadapinya.Insya Allah
KHASIAT ASMAK KELAPAN
* Untuk memohon kepada Allah agar barang yang dicuri dikembalikan.
Bagi yang kehilangan barang peribadi kena curi agar supaya dapat kembali barangnya,hendaklah dia berwudhuk terlebih dahulu,dalam keadaan tubuh badan dan pakaian bersih dan suci,dengan cara rahsia khusus(akan dijelaskan dalam bimbingan ilmu),lalu masuklah ketempat kholwat/tempat menyepi untuk berzikir dan bacalah Asmak ini sampai selesai sebanyak....x sambil memakai wangian dan membakar bukhur wangi lalu memohon kepada Allah agar barang yang dicuri dikembalikan,maka dengan Keizinan Allah Ta’ala,anda akan di datangi bangsa ghaib ruhani yang Allah wakilkan didalam asma ini 7 laki-laki yang memberitahunya dimana barangnya yang telah dicuri berada(lokasi/tempat)beserta mengetahui siapa yang mencurinya...
KHASIAT ASMAK KESEMBILAN
* Agar Diberi kemudahan dalam rezekinya,dan mendapat keuntungan yang berlimpah ruah
Barang siapa yang membaca asma Tijani setiap malam sebanyak ...x secara istiqomah maka Insya Allah Pengamalnya akan dilimpahkan Kekayaan dan Kesuksesan Luarbiasa.
Dan dilengkapi dengan usaha menulis Asmak ketujuh ini selama 7 Jumaat berturut-turut,dengan bimbingan khusus dari MahaGuru Rizal nanti cara yang betul memanfaatkan Asmak ketujuh ini insya Allah pengamalnya akan diberi kemudahan dalam rezekinya...
Apabila tulisan asma Ketujuh ini ditulid lalu disimpan di tempat bisnes/kedai/warung/pejabat,restoran dll maka dengan izin Allah dagangannya menjadi laris luarbiasa dan mendapat keuntungan yang berlimpah ruah.
KHASIAT ASMAK KESEPULUH
Khasiat Asmak kesepuluh ini sangat istimewa.khasiatnya agar Orang yang lemah menjadi kuat,Orang yang akan melahirkan diberi kemudahan,Orang yang lemah syahwat menjadi perkasa dengan kaedah khusus yang akan diajarkan dalam program keilmuan ini,insya Allah makbul hajatnya...
KHASIAT ASMAK KESEBELAS
* Agar orang yang kita tuju jatuh cinta dan mampu mengalahkan musuh-musuhnya
Khasiat luarbiasa Asmak yang kesebelas ini sebagai ikhtiar membuat orang yang kita tuju menjadi jatuh cinta kepada kita dengan cinta yang mendalam dan mengebu-gebu,boleh gunakan kaedah ini(akan diterangkan dalam kitab panduan dan secara lisan oleh MahaGuru Rizal)dan Anda Mampu mengatasi serta mengalahkan musuh-musuh Anda secara ghaibiyyah..Insya Allah
KHASIAT ASMAK KEDUA BELAS
* Agar diagungkan oleh hakim dan hajatnya dipenuhi oleh Hakim tersebut
Apabila anda ingin menghadap Hakim, maka dengan kaedah tertentu yang akan MahaGuru Rizal ajarkan dalam rahsia keilmuan ini nantinya, maka dengan izin Allah ketika anda masuk menghadap Hakim tersebut, anda akan mendapatkan layanan yang Agung, akan di laksanakannya apa-apa yang menjadi hajat anda..
Masih terdapat banyak lagi manfaat yang tidak dapat disebutkan dengan kata-kata, melainkan anda akan merasakan sendiri hikmah-karomahnya langsung dari Allah SWT yang di wakilkan kepada Khodam Malaikat Sayyid Maythoththorun A.S.Insya Allah semua hajat keinginan Anda akan berhasil dan sukses,dan amalan-amalan anda akan menjadi Mustajab dan Mujarab dengan keizinan Allah SWT...
Ilmu ini SANGAT PENTING dimiliki dan dipelajari oleh sesiapapun sahaja baik yang awam mahupun yang telah mempelajari ilmu spiritual hikmah..Ilmu ini dipelajari oleh MahaGuru Rizal dari Seorang Kiyai dari Pondok Pesantren....Sanadnya jelas dan dapat dipertanggungjawabkan dunia akhirat.Di antara (Syarat Berkahnya suatu Ilmu adalah Menisbatkan Keilmuan tersebut kepada Sang Guru)
MAQOLAH ULAMA
Imam at-Tamimi berkata janganlah kamu menyepelekan khasiat dari ayat-ayat Al-Quran maka kamu akan rugi di dunia dan di akhirat”.
Banyak orang yang mengamalkan sesuatu amalan tetapi dia belum merasakan manfaat apa yang telah dia amalkan, hari itu disebabkan kerana dua faktor
1.Orang yang mengamalkan itu belum layak mendapatkan khasiat atau manfaat dari apa yang telah di amalkan kerana salah faham dalam niat dan tujuannya atau kerana dia adalah ahli maksiat.
2. Atau kerana dia mengamalkannya dengan cara cuba-cuba dan ragu-ragu, tidak ada keyakinan dalam hatinya(Khozinatul Asrar)
3. Suksesnya seseorang dalam guru hikmah adalah kerana adanya Kedekatan,irtibat atau kaitan batin antara jama’ah dengan guru, kerana proses ijazah itu adalah proses Pentransferan dan pengesahan ilmu, jadi pada waktu proses pengijazahan ada energi yang mengalir dan akan melekat dalam diri pada Jamaah, dan energi tersebut kemungkinan akan terus melekat dan mungkin juga akan memudar bahkan boleh hilang, semuanya tidak lepas dari ikatan bathin itu sendiri di samping kerana adanya Pengamalan dari sang Murid.
NASIHAT HIKMAH
Wahai orang yang mahu menyelami lautan yang begitu dalam@bila tanpa bekal(ilmu&petunjuk dari guru),maka kau akan sia-sia
Kau mengharapkan bulan di pelukanmu@sementara tangan dan kakimu terikat(tali kebodohan dan kemalasan)
Pergilah kau,temui Mursyid(Guru Sejati) yang sanggup membimbingmu
Gadaikan jiwa dan ragamu padanya untuk mendapatkannya
Janganlah kau bercakap tentang keagungan@tanpa adanya kerja keras dari dirimu
Janganlah kau harapkan Kemuliaan@Wahai yang sedang termenung dengan berselimut kemalasan
Kemuliaan itu tidak ternilai harganya@ambillah dia meski harus kau tebus dengan setumpuk permata
Salam Hormat:
MahaGuru Rizal
Kiyai Ageng Nur Alif
Pengasas Perguruan Haq Anugerah Agung
Handphone:
0128802035(Whatsapp/Sms/Call)
BONUS SUPER ISTIMEWA:
Bagi yang mengikuti Keilmuan Asmak Pamungkas At-Tijany ini akan menerima ijazah khusus ilmu Asmak Penarik Tamu....
ASMAK PENARIK TAMU (terima jadi)ini SANGAT LUARBIASA!!!
(Bila rutin di baca 41 hari sambil atau tanpa puasa insya Allah tamu datang dengan sangat banyak dan sesak/dikerumuni banyak orang,tetamu,klien,pasien dll). asmak ini penting di miliki & di amalkan oleh pengasuh Pondok Pesantren(Ponpes),mengingat zaman sekarang ini orang yang mahu mondok sudah semakin jarang, maka untuk menariknya kembali mari kita perbanyak aurad ini insya Allah pondok akan berkah, santri merasa senang dan selesa berdiam atau tinggal di Pesantren dan semakin bertambah santri.Keilmuan ini sesuai juga bagi yang memiliki Pusat Tahfiz,Doktor,Perawat,Peniaga dll yang memerlukan banyak tamu,klien,pasien dll agar tempat Anda sentiasa dibanjiri,dikerumuni oleh ramai orang untuk berbelanja,belajar keilmuan dll Aamiin

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts