Trending

Saturday 4 August 2018

TEKNIK MENGHUKUM JIN YG DEGIL


.......... " TEKNIK MENGHUKUM JIN YG DEGIL "..........
Assalam sahabat2 ahli Kampus Tok Penjejak Badai ll. Aku akan mengijazahkan ilmu ini semoga dapat memberi manfaat kepada masyarakat ketika merawat pesakit yg ada campur tangan ghaib,JIN.
IJAZAH ILMU:
Bismillah......
" Aku Tok Penjejak Badai dgn sempurna mengijazahkan ilmu ini kepada semua ahli Kampus Tok Penjejak Badai, agar ilmu ini digunakan untuk kebaikan,bukan untuk menganiaya seseorang." Amiin Ya Robbal Alamiin..
Ahli/Murid menjawab:
Bismillah.....
" Qobiltu..Saya dgn sempurna menerima ilmu ini dari Tok Penjejak Badai,
agar digunakan untuk membantu sesama bukan untuk kejahatan." Amiin Ya Robbal Alamin...
TATA CARANYA:
1.) SYARAT:
Teknik ini digunakan hanya ketika Jin nya degil atau tidak mahu keluar dari badan pesakit. Maka kita terpaksa menghukum eksekusi,agar Jin itu jera. Diutamakan ketika Jin dapat diusir dgn cara damai, kita guna cara damai jgn asal menghukum kerana mereka juga makhluk Allah.
2.) TEKNIK:
Teknik untuk menyiksa Jin atau Roh halus yg sedang merasuki seseorang.
a.) CARA MEMASUNG JIN.
Pegang tangan2 pesakit dgn kedua jari kita iaitu jari telunjuk dan ibu jari. Tekan tangan tersebut ke lantai(jika posisi pesakit berbaring). Sambil membaca:
" La Hawla Wa Laa Quwwata Ila Billahi Aliyil Adziim. Ya Allah Ya Jabbar !! Dgn izin MU maka tancapkanlah tangan Jin ini ke lantai. Hasbiyallah !! Hasbiyallah !! Hasbiyallah !!."
Cara yg sama juga boleh digunakan untuk memasung kaki dan leher Jin, agar Jin tidak meronta-ronta dan membuat keributan. (teknik ini juga boleh digunakan untuk musuh dialam nyata).
b.) CARA MEMBAKAR JIN:
Tempelkan telapak tangan kita ke kening pesakit atau dimana pun terserah. Sambil membaca:
" Laa Hawla Wala Quwwata Ila Billahil Adziim."
- Syahadat.
- Al Fatihah.
- Ayatul Qursi.
Boleh di tambah dgn bacaan Doa Sumpah Nabi Sulaiman atau Cemeti Jibril.
Di baca sampai Jin terbakar dan minta ampun.
c.) CARA MEMOTONG TUBUH JIN:
Boleh menggunakan telapak tangan kita, penggaris, kayu dan lain-lain yg kita niatkan sebagai pedang/pisau ghaib.(jgn pisau betul,aniaya nanti).
Maka sambil membaca:
- Basmallah.
- Surah Al Anfal ayat:17.
Potonglah bahgian tubuh Jin tersebut, misalnya tangannya.
d.) CARA MEMBUTAKAN MATA JIN:
Kondisikan agar pesakit diam, tidak meronta-ronta(gunakan teknik pasung). Setelah itu arahkan dua jari(jari tengah dan telunjuk kanan) kearah matanya, lalu dekatkan perlahan sambil membaca surah Yassin ayat:9. Kemudian mintalah kepada Allah agar membutakan mata Jin tersebut.
e.) CARA MENUTUP MULUTNYA:
Ini untuk Jin yg cerewet dan suka merepek-repek. Caranya mudah saja, bacakan ayatul Qursi di tangan kanan kita, tiupkan. Niatkan untuk membentuk bole api ditangan kita dan tutupkan ke mulutnya seolah-olah memasukan sesuatu. Lihatlah reaksinya !.
TEKNIK UNTUK MELEMAHKAN JIN.
1.) MENEKAN ULU HATI.
Caranya, baringkan pesakit atau jika tidak mungkin lakukan diposisi apa saja. Arahkan jari kita kearah ulu hati sambil membaca surah al Falaq. Biasanya Jin-Jin yg ada dalam tubuh pesakit kerana praktek-praktek pengisian tenaga dalam sangat takut dgn tehnik ini. Arahkan telunjuk dari jarak 50 centimeter kearah ulu hati hingga surah al Falaq itu selesai. Atur 'ritma' bacaan hingga jari kita sampai keulu hati saat al Falaq selesai. Jika Jin belum dapat di takluk, terus tekan dan bacakan:
" Ya Allah,tancapkanlah besi ini." lalu lepas. Dan si pesakit akan merasakan ada besi yg menancap di ulu hatinya.
2.) CARA MERACUNI JIN.
Yg ini caranya dgn membacakan al Fatihah ke segelas air yg sudah dicampur dua sudu garam lalu diminumkan ke pesakit.
3.) CARA MEMUKUL JIN.
Pukul Jin dibahagian,misalnya punggung atau dada sambil membaca surah al Hasyr ayat:21. Biasanya pukulan di dada akan lebih menyakitkan bagi Jin, tetapi ingat pukullah sewajarnya saja jgn terlalu keras boleh membahayakan pesakit. Pukul seperti memukul anak-anak sebagai syarat saja. (jgn sampai lebam-lebam, aniaya pulak nanti. Dah jadi polis kes) he..he..he...
TEKNIK UNTUK MEMBUNUH JIN DGN MENYEMBELIHNYA.
Dari Abu Said al-Khudri r.a katanya, Rasulullah saw bersabda:
" Sesungguhnya di Madinah terdapat sekelompok Jin yg telah Islam. Maka barang siapa yg telah melihat Jin-Jin ini, beri izinlah dia tinggal selama tiga hari. Jika sesudah tiga hari telah diperingatkan supaya pergi, tetapi dia masih kelihatan, bunuhlah. Kerana itu adalah syaitan." Muslim dari hadisth ini kita diperbolehkan untuk membunuh Jin tentunya dgn alasan yg diperbolehkan oleh syara'.
Sandaran Hukum menggesekkan tangan dgn alat untuk menyakiti/
membunuh Jin.
Pengunaan sarana benda seperti tangan atau alat untuk menyiksa/mengusir ada sangat banyak berikut ini ada beberapa hadisth yg berkenaan:
Kelmarin aku sudah tulis masalah ini, iaitu cara menggunakan pedang Zul Faqar milik Saidina Ali r.a, untuk menyembelih Jin yg degil.
1.) Dgn usapan/gesekan tangan.
Dari Aisyah ra berkata:
"Bahwa Nabi saw pernah menuip untuk dirinya dalam keadaan sakit menjelang wafatnya dgn bacaan al Mu'awwidzat, surah al Ikhlas dan al Mu'awwidzatain. Maka ketika beliau kritis, akulah yg meniupkan bacaan itu dan aku usapkan kedua tangannya ke tubuhnya kerana keberkahan tangannya." HR.Bukhari,Muslim.
2.) Dgn menempelkan tangan.
Diriwayatkan dari 'Utsman ibn Abi al-'Ash ats-Tsaqafi mengenai terapy rukyah untuk mengobati penyakit fizik bahwa ia berkata:
" Aku telah datang kepada Rasulullah saw mengadukan sebuah penyakit yg hampir saja membinasakanku. Maka beliau Rasulullah saw berkata kepadaku:
" Letakkanlah tanganmu di atas bagian tubuhmu yg sakit, lalu bacakanlah:
"BISMILLAH 7x aku berlindung kepada Allah dan kodrat-NYA dari kejahatan berbagai penyakit, baik penyakit yg sedang menimpaku mahupun yg akan datang."
'Utsman ibn Abi al-Ash melanjutkan:
" Maka aku amalkan petunjuk Rasulullah saw tersebut sehingga Allah swt menghilangkan penyakit itu dariku."
3.) Dgn pukulan/tepukan.
Dari Mathar bin Abdur Rahman, ia berkata:
" Telah diceritakan kepadaku Ummu Abbad dari bapaknya bahwa kakeknya Az-Zari pergi menemui Rasulullah saw dgn membawa anaknya yg gila, diceritakan Rasulullah saw memukul punggung anak itu seraya berkata: " Keluarlah hai musuh Allah."
" Kemudian anak itu menatap dgn pandangan yg sehat tidak seperti sebelumnya."
Bahkan Imam Ahmad bin Hambal menggunakan terompahnya untuk memukul Jin jika tidak mau keluar juga.
Syaikhul Islam Ibnu Taimiyyah dalam meruqyah menggunakan rotan untuk memukul Jin yg merasuki seseorang.
Dari contoh riwayat diatas maka menggunakan gesekan,tepukan, pukulan, tekanan dgn benda2 tertentu adalah diperbolehkan oleh syariat dan tentunya harus disertakan dgn doa kita pada Allah dgn doa yg disyari'ahkan. Maka jika dihubungkan dgn tehnik sembelihan dgn menggesekkan tangan/alat lain di leher pesakit 100% ada sandaran haditsnya. Kita boleh lakukan menggesekkan tangan/benda lain seperti besi ke berbagai sudut tubuh pesakit seperti dada, punggung, bahkan leher diperbolehkan dalam meruqyah.
Tehnik Pancungan/Sembelihan ini aku pelajari dari Abah Anom,guru tercinta. Tingkat keberhasilan tehnik ini mencapai 80% dalam membunuh Jin pengganggu tentunya dgn izin Allah. Adapun kegagalan tehnik sembelihan ini selain dikeranakan belum ajalnya juga dikeranakan adanya shield/pagar yg dikenakan pada tubuh Jin tersebut, biasanya dari besi atau kulit hewan(dari alamnya) selain itu kegagalan tehnik ini jika Jin nya lari atau belum dilemahkan dgn bacaan ruqyah terlebih dahulu.
TATA CARA TEHNIKNYA:
1.) Lemahkan dahulu Jin yg berada dalam tubuh pesakit dgn membacakan ayat-ayat ruqyah pembakar Jin/pemusnah sihir.
2.) Hancurkan pelindung leher Jin dgn membacakan surah al Hasyr ayat 21, berulangkali dgn memutarkan ujung jari-jari tangan menempel pada leher berlawanan jarum jam, dgn niat menghancurkan shield/tameng pada leher Jin melalui perantaraan leher pesakit. Lalu tiup leher pesakit dgn juga niat menghilangkan sisa-sisa shield yg sudah kita hancurkan.
3.) Baca selawat nabi 3x lalu niatkan dalam hati untuk menyembelih Jin tersebut dgn perantaraan leher pesakit.
4.) Bacalah ayatul Qursi 1-3 kali lalu hembuskan ke tangan dgn niat pisau tangan kita berubah jadi pedang yg sangat tajam dialam Jin. Lalu gesekkan pisau telapak tangan kita ke leher pesakit sambil membaca " Yassin " berulangkali atau bacakan " Kaf Ha Ya Ain Shod " (S.Maryam 1) niatkan waktu menggesekkan leher Jin tergorok hingga putus kerana pedang tangan kita. Boleh ditambah surah al-Anfal ayat 17.
Bacaannya:
" Falam Taqtuluuhum Wa Laakin Nallaaha Qatalahum."
Artinya:
Maka yg sebenarnya bukan kamu yg membunuh mereka, akan tetapi Allah lah yg membunuh mereka.
5.) Bacalah doa ini:
" Allahumma Inna Naj'aluka Fi Nuhurihin. Wa Na'udzubika Min Syururihim." 7x.
Hembuskan ke tangan lalu niat tangan kita berubah jadi pedang yg sangat tajam dialam Jin. Lalu gesekkan pisau telapak tangan kita keleher pesakit sambil membaca : " Yassin " berulangkali atau baca: " Kaf Ha Ya Ain Shod " (S.Maryam 1) niatkan waktu menggesekkan leher Jin tergorok hingga putus kerana pedang tangan kita. Boleh ditambah surah al-Anfal ayat 17.
Bacaannya:
" Falam Taqtuluuhum Walaa Kinnallaaha Qatalahum."
Artinya:
" Maka yg sebenarnya bukan kamu yg membunuh mereka, akan tetapi Allah lah yg membunuh mereka."
DALILNYA:
Berdasarkan hadits yg diriwayatkan oleh Abu Dawud dalam Sunannya dan juga diriwayatkan oleh An Nasa'ie dalam As Sunnanul Kubra. Al Imam An Nawawi menshahihkan riwayat ini. Dalam riwayat tersebut diceritakan, bahwa Abu Musa Al-Asy'ari r.a meriwayatkan:
" Bahwa Nabi saw, bila takut dari kejahatan suatu kaum maka beliau berdoa dgn lafad berikut ini:
" Allahumma Inna Naj'aluka Fii Nuhuu Rihim Wa Na'udzu Bika Min Syuruu Rihim."
Artinya:
" Ya Allah, sesungguhnya aku menjadikan Engkau di leher mereka(agar kekuatan mereka tidak berdaya) dan aku berlindung dari keburukan mereka."
Tambahan Lagi:
Selain menggunakan tangan boleh juga menggunakan media lain seperti kayu pembaris panjang atau besi panjang...
PERINGATAN:
Jgn terkejut jika kita menggunakan tehnik diatas Jin yg kita sembelih menggelepar-gelepar lalu mengeluarkan suara menggorok persis seperti lembu yg disembelih.
Berikut Cara Untuk Menyembelih Jin:
Tehnik ini adalah pilihan terakhir jika Jin benar-benar degil dan tidak mahu keluar. Terpaksa Jin itu disembelih sampai mati. Caranya pegang ubun-ubun pesakit dgn tangan kiri dari belakangnya. Letakkan dgn yakin tangan kita dileher sebelah kiri. Seakan meletakan pisau tajam di lehernya. Lalu bacakan surah al Anfal ayat 17,tadi hingga selesai. Setelah itu tarik kearah kanan seakan akan menyembelih benar-benar. Tarik dgn yakin sambil membaca " Bismillahi Allahu Akbar !!" dan lihatlah hasilnya.
Biasanya pesakit bersuara seperti kambing digorok dan pingsan. Keberhasilan sangat tergantung kepada keyakinan dan tentu saja semua terjadi atas izin Allah swt.
Ingat !! Jgn gunakan cara ini dgn sesuka hati, adalah berdosa besar jika kita membunuh makhluk Jin ini. Hanya di perbolehkan sekiranya Jin itu degil tidak mahu keluar setelah di beri peringatan.
Seperti biasa, ambil sisi positif dari ilmu ini. Yg negetif jgn diambil, di abaikan saja. Kekuatan yg tak bisa ditandingi adalah kekuatan daripada Allah swt, Sang Maha Pencipta.
Sekiranya ada tutur bahasa dan tingkah laku yg tak berkenan di hati para sahabat2 semua,aku. TOK PENJEJAK BADAI, dgn merendahkan diri memohon maaf.....
TERIMA KASIH.....
DI IJAZAHKAN OLEH:
TOK PENJEJAK BADAI.








3 comments:

  1. mohon ijazahkan ilmu ini untuk saya amalkan.. semoga Allah membalas jasa baik tuan berkongsi ilmu ini

    ReplyDelete
  2. Mohon diijazahkan ilmu untuk saya amalkan..mohon doa agar Allah SWT angkat penyakit isteri saya..
    Jazakallahu Ahsanal Jaza' atas perkongsiannya tuan.

    ReplyDelete
  3. MASIH MELAKUKAN JENAYAH KEZALIMAN, WALAUPUN SUDAH VIRAL DI MEDIA SOSIAL !!


    ASSALAMUALAIKUM..

    MOHON BANTUAN DATO, TUAN, PUAN DAN RAKYAT MALAYSIA.

    SAYA MOHON KETUA PENJENAYAH KAWASAN LEMAL DI TAHAN DAN DIKENAKAN HUKUMAN.

    NAMA: ERZAWANIE BINTI KAMARUZZAMAN
    ( NO.I/C: 840918-03-5728 ) DAN BEBERAPA KUMPULAN ORANG LAGI (RAKAN ERZAWANIE YANG DIBAYAR UPAH SETIAP BULAN) TINGGAL BERKUMPULAN, DI ALAMAT RUMAH W3/263 JALAN LEMAL, 17000 PASIR MAS, KELANTAN, DAN DI SEBUAH RUMAH LAGI.

    DEMI ALLAH, SAYA MEMOHON BANTUAN TUAN, PUAN DAN RAKYAT MALAYSIA KERANA SAYA BERSEORANGAN BERHADAPAN DENGAN 2 KUMPULAN ERZAWANIE.

    Dalam kumpulan 1 (ERZAWANIE, NA, AIZAD, ERMIZAL, SUHAZLI, POK NIK, POK DANN, DIN, MIE DAN BEBERAPA ORANG LAGI TIADA DIDALAM GAMBAR) : Di arah melakukan santau bahagian luar badan, Mata,Hidung,Telinga,Muka, Mulut dan Rasukan berkumpulan 24 jam setiap hari, tuan puan.

    Kumpulan 2 ( SYAIFUL,YATI, PIH, YIE DAN BEBERAPA ORANG LAGI YANG TIADA DI DALAM GAMBAR) : Di arah melakukan santau bahagian dalam badan menyebabkan paru-paru menjadi kempis sebelum batuk² dan bersin yang sangat pelik dan rasukan berkumpulan 24 jam setiap hari.

    UNTUK PENGETAHUAN TUAN PUAN ADA ANGGOTA P*LIS YANG TERLIBAT DENGAN KUMPULAN ERZAWANIE.

    BANTULAH TUAN PUAN, SUPAYA ANGGOTA P*LIS YANG TERLIBAT DAN KUMPULAN PENJENAYAH ERZAWANIE DIKENAKAN HUKUMAN BERAT.

    SAYA TIDAK DIBENARKAN BERBARING TIDUR, HANYA BOLEH DUDUK DIKERUSI DARI WAKTU MALAM SEHINGGA KE WAKTU PAGI PADA MASA TU ADA PERGERAKAN DAN CUCUKAN PADA BAHAGIAN MUKA. JIKA SAYA BARINGKAN BADAN, SAYA AKAN DISANTAU DIBAHAGIAAN PARU-PARU MENYEBABKAN SAYA BATUK YANG PANJANG SEHINGGA KEMPIS PARU-PARU, DARI WAKTU MALAM SEHINGGA KE PAGI. BERSEN SEHINGGA BERPELUH-PELUH PANAS SATU BADAN.

    - ERZAWANIE DAN KUMPULANNYA MELETAKKAN 2 CAMERA CCTV YANG MEMPUNYAI SAMBUNGAN INTERNET, MENGHALA KE ARAH RUMAH SAYA.

    -SAYA TERPAKSA MENYOROK SETIAP KALI UNTUK KELUAR RUMAH BAGI MENGELAKKAN DIRAKAM OLEH CCTV ERZAWANIE, KERANA ERZAWANIE DAN KUMPULANNYA MEMERLUKAN GAMBAR YANG TERBARU SETIAP HARI UNTUK MELAKUKAN PERBUATAN YANG KEJAM INI ( SANTAU DAN RASUK BRRKUMPULAN.

    ERMIZAL, AIZAD DAN SUHAZLI BIN MUHAMAD, SELALU MENGHALANGI LALUAN JALAN DAN MENCARI GADUH.

    - AHLI KELUARGA ERZAWANIE LAIN YANG TURUT TERLIBAT DENGAN KUMPULAN JENAYAH: KAMARUZAMAN BIN OTHMAN, ERMIZAL, AIZAD, SUHAZLI BIN MOHAMAD, AISYA RINI, SITI AMINAH, DANIEL BIN ROSHDI ,
    ( MEREKA MENIPU WANG JIRAN PULUHAN RIBU, BERGADUH DI SURAU, MENAKUT-NAKUTKAN ORANG MELONTAR MERCUN KE DALAM RUMAH JIRAN)

    JIKA TUAN PUAN MELALUI JALAN LEMAL PUKUL 12 MALAM KE 5 PAGI, TUAN PUAN AKAN MELIHAT RUMAH ERZAWANIE BERTUKAR-TUKAR CERAH SETIAP MALAM SEHINGGA KE PAGI.

    KOORDINAT GOOGLE MAPS RUMAH ERZAWANIE = 6.035569,102.140852

    KENDERAAN ERZAWANIE, ERMIZAL, SUHAZLI, AIZAD.
    (HONDA CITY_SILVER_PLATE-WNF 3084)
    (PROTON FLX_KELABU_PLATE-DDQ 1587)
    (PERODUA AXIA_HITAM_PLATE-DCY 1137)
    (PERODUA VIVA_HITAM_PLATE-DBA 2538)
    (HONDA EX5_PLATE-WDC 1093)
    (YAMAYA Y150ZR_PLATE-VEU 1137)

    SAYA BERSUJUD TOLONGLA YA ALLAH.
    SAYA MOHON BELAS KASIHAN TUAN PUAN DAN RAKYAT MALAYSIA MEMBANTU MEMBEBASKAN SAYA KERANA TIDAK MAHU DIBUNUH OLEH ERZAWANIE DAN KUMPULAN.😭

    ReplyDelete

About

Popular Posts