Trending

Wednesday 29 August 2018

Lihat dan nilaikan sendiri ya dan saya jamin semua ini adalah geliga geliga asli


Seperti yg dijanjikan saya sertakan jenis jenis geliga dan item item mistik yg saya janjikn pada shbt shbt ya.
Lihat dan nilaikan sendiri ya dan saya jamin semua ini adalah geliga geliga asli yg berkhadam dan bukannya geliga sintetik@tiruan.
Yang mana boleh scan, dipersilakan scan ya.
Harga mahar adalah berdasarkan khasiat dan tingkatan khadam yg menjaga geliga atau item tersebut.
Yang nak tanya khasiat tu..silakn rujuk ke GOOGLE ya , dijamin infonya lebih lengkap dan komprihensif.
Pic geliga geliga dah pun saya sediakan di posting ini,jadi sila ambil masa utk membuat pilihan geliga yg shbt kehendaki.
Mcm saya kata kat atas tadi, kalau nak tahu khasiat atau keindahan geliga geliga tu silakan cari di GOOGLE ya shbt shbt.
Cara penjagaan mudah sahaja, akan saya ajarkan nanti ya pada yg blom pernah ada pengalaman tentang geliga@newbie dlm dunia mistik ini..inshaAllah
Baiklah sesiapa yg serius dan berminat utk memaharkan item item dan geliga itu silakn pm@whasap saya di no 013-5329682..( Abg Sany).

























Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts