Trending

Saturday 20 July 2019

TESTIMONI TERKINI DARI PESAKIT PUAN JENIS KETUMBUHAN CYST DI OVARI


TESTIMONI TERKINI DARI PESAKIT PUAN JENIS KETUMBUHAN CYST DI OVARI.
Pada 15 April yg lalu..pesakit yg dikenali sbgai Lis dari Sabah telah memohon bantuan saya utk dirawat tentang masalah penyakit ketumbuhan cyst di peranakkan@ ovari beliau sebesar 3.5 cm spt yg disahkan oleh doktor.
Saya scan dan saya dapati mmg ada ketumbuhan tersebut dan kali ini saya dapati asbab penyakit ini bukan berpunca dari sebarang gangguan jin yg menumpang di peranakkan atau sebagainya.
Jadi pada mlm 24 haribulan..saya memulakan ikhtiar utk merawat Lis dgn kaedah rawatan jarak jauh dgn menggunakan kaedah transfer Aura ke tubuh beliau dgn gunakan teknik utk mematikan punca @ ibu penyakit dari keilmuan Aura Emas Mustika sejati.
Alhamdulillah..setelah selesai saya suruh dia istiqamah selama 40 hari minum air hikmah@ penawar yg saya isikn hikmah utk meleburkan punca penyakit cyst hingga ke akar umbi, mematikan bisa penyakit, pulihkan salur saraf darah di ovari , surutkan bengkak pada ketumbuhan dan kesembuhan overall utk dalaman tubuh beliau.
Alhamdulillah pada hari ini..Lis telah maklomkn saya bahawa doktor telah sahkan saiz ketumbuhan cyst beliau telah susut dari 3.5 cm menjadi 1.4 cm sahaja ..alhamdulillah.
Jika dikira dari tarikh mengubat hingga ke hari ini baru saja 25 hari rawatan dibuat oleh saya tetapi syukurlah ketumbuhan tersrbut telah kecut ..Subhanallah.
Saya nasihatkan lis agar terus istiqamah minum air hikmah yg saya buat hingga genap 40 hari srkurang kurangnya dan dlm masa yg sama bagi pihak saya pula , saya akn terus pantau dan rawat Lis lagi dgn cara jarak jauh dgn harapan beliau akn sembuh sepenuhnya nanti..inshaAllah.
Sila rujuk printscreen utk lihat kronolagi perbualan whassap antara saya/ Lis bermula dari 15 hb april hinggalah yg terkini pada hari ini dan nilaikan sendiri keberkesanan rawatan dgm kaedah teknik rawatan jarak jauh dari cabang keilmuan Aura Emas Mustika sejati atas izin Allah Taala..alhamdulillah.
Jadi para pesakit diluar sana yg ada masalah sakit puan ssmada fibroid, cyst atau polip , barah, batuk kering@ tibi, saluran jantung tersumbat., astma, kayap, epilepsi/ sawan , dimensia atau apa saja penyakit..silakan pm atau whasap 0135329682..Abg Sany utk di scan terlebih dahulu ya..inshaAllah.
Pesan saya..kita jgnlah malu dan mudah putus asa dlm hal berubat ini ya maka teruskan berikhtiar hingga redho Allah Taala sampai utk kesembuhan penyakit kita ya shbt shbt..Amiin.
Terima kasih.
THERE CAN BE ONLY ONE..AND THAT IS ALLAH THE MIGHTY.
" TO BE OR NOT TO BE ONLY"








Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts