Trending

Monday 29 July 2019

Maklumlah agak susah skit nk cari benih Ochee yg tnggi



4 Hari yang lalu saya ada membincangkan tentang fenomena yg melanda durian Ochee. Dengan beberapa faktor yg saya kemukakan mengapa Ochee juga seharunya menjadi pilihan orang ramai untuk ditanam durian Premium ini. Memandangkan faktornya yang tahan lasak dan anggaran tempoh cepat berbuah saya mendapat maklumbalas yg bertanyakan harga benih durian D200 ni ðŸ˜….
Nah, hari semalam saya dh bawa balik benih Ochee ni. Benih yg ketinggian 3kaki dh lama saya request dri pihak supplier. Hari ni baru terima. Maklumlah agak susah skit nk cari benih Ochee yg tnggi. Selalunya dpt yg rendah² je...
Harga cuma Rm45 sahaja sepokok. Kawen mata tunas. inshaAllah kalau tanam tu jngn lupa penjagaan dn pengurusannya sekali. Saya akan guide tuan puan sekadar info yg saya tahu ☺️.
Jangan amalkan 3T! (Tanam, Tinggal, Tuai).
Nak berjaya kena usaha lebih. Penat sekarang, dah tuai hasil korang nampak usaha yg korang buat 4-6 tahun dlu. Hilang penat korang lepas tuu ðŸ˜Œ
Untuk order boleh terus klik link whatsapp kat bawah ni ya👇
Saya akan respon secepat mungkin!







Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts