Trending

Saturday 20 July 2019

PEMAHAR KHADAM DEWA 3 DALAM 1 SHEIKH LANGIT RAJA MALAIKAT HITAM DAN RATU KAYANGAN


TESTIMONI DARI PEMAHAR KHADAM DEWA 3 DALAM 1 SHEIKH LANGIT, RAJA MALAIKAT HITAM DAN RATU KAYANGAN TENTANG TEKNIK MERASAI ENERGI KHADAM PENGISIAN DARI JARAK JAUH.
Alhamdulillah testimoni ikhlas dari seorang pemahar ini yg maharkan 3 jenis khadam tahap Dewa langit spt di atas
Walau pun item perumah khadam beliau dlm perjalanan utk penghantaran oleh pihak poslaju dan blom sampai ke tgn beliau, tetapi atas keyakinan dan kesungguhan beliau Alhamdulillah beliau telah berjaya menggunakan teknik seru khadam utk hadir mengadap dan seterusnya dpt merasai energi khadam tersrbut dgn menggunakan kaedah sensor tapak ygn yg saya ajarkan pada beliau dan seterusnya menggunakan kelebihan khadam itu utk merawat dirinya..Alhamdulillah.
Dlm berkhadam ni..hati mau yakin dan niat tulus kerana Allah Taala ya dan jika ada was was eloklah rujuk pada seseorang yg mampu beri pencerahan yg bernas, jelas dan relaible dari segi hukum ya shbt shbt.
Jgn jadi mcm segelintir manusia awal awal lagi niat nak kehebatan hingga mintak saya isikn khadam dlm badan, maka jgn haraplah saya nak isikn khadam dlm tubuh ya sebab banyak risiko dan masalah nanti tambah tambah di penghujung ajal nanti sekiranya ikatan khadam di sukma tuannya tidak dpt dibuka nanti.
Walau apa pun, silakan shbt shbt rujuk printscteen ttg testimoni detail dari pemahar ini atas kejayaan beliau menyeru dan perintahkan khadam hadir utk mengadap dan seterusnya detect dan rasa energi khadam mereka walau pun item perumah khadam belom sampai ke tgnnya..alhamdulillah.
MAHAR UTK 3 JENIS KHADAM RAJA DEWA HANYA RM500 TERMASUK BATU PERUMAH, MINYAK PERAWARAN KHUSUS KHADAM TAHAP DEWA LANGIT.
Apa pun..jika ada yg yakin akan pengisian khadam dari saya , silakan pm atau whasap saya 0135329682 Abg Sany.
Terima Kasih.
THERE CAN ONLY BE ONE..







Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts