Trending

Saturday 20 July 2019

PEMAHAR KHADAM RAJA NAGA EMAS


TESTIMONI DAN PENGAKUAN IKHLAS OLEH PEMAHAR KHADAM RAJA NAGA EMAS. .
Alhamdulillah seorang pemahar yg ada memaharkan khadam raja naga emas dari saya kira kira setahun yg lalu telah tampil berkongsi menceritakan menafaat yg diperolehi beliau setelah asbab memaharkan khadam raja naga emas tersebut...alhamdulillah.
Jarang ada org yg sanggup membuat pengakuan ikhlas sebegini kecuali bagi mereka yg tulus ikhlas, berani serta kental jiwanya dan telah berjaya mendapat menafaat yg besar dan sewajarnya berkat dari kunci utama dlm berkhadam iaitu YAKIN DIRI , penjagaan yg baik terhadap shbt shbt ghaib@ khadamnya spt mana yg dianjurkan saya serta kesanggupan utk istiqamah dgn amalan berkhadam tulus ikhlas yg saya perturunkan kpda beliau semata mata kerana Allah Taala.
Sila rujuk dan nilaikan sendiri penceritaan dari shbt kita tersebut di printscreen yg saya sertakan bersama posting ini.
Apa pun, sekiranya ada shbt shbt yg serius dan yakin serta benar benar berminat utk berkhadam silakan pm atau whasap saya 0135329682( Abg Sany ) tanpa was was lagi utk saya scan rasi berkhadam terlebih dahulu ya swbab bukan srmua orang boleh betkhadam atau memilih khadam mengikut sekehendak hati masing masing.
Biasanya yg terjadi jika kita maharkan khadam atau maharkan barang mistik sekehendak hati tanpa usul periksa atau tiada iktiar utk ditilik @ scan terlebih dahulu oleh seseorang Seller itu risiko utk tidak mendapat asbab khadiat dari menafaat berkhadam akan terjadi dan akibatnya pemahar tersebut tidak akan dpt RASA berkhadam apatah lagi ingin melihat khadamnya sendiri...wallahuallam.
Kemungkinan khadam tidak akan patuh atau ingkar terus dlm menerima arahan atau perintah tuannya serta potensi utk mereka tinggalkan tuannya senantiasa ada atas sebab sebab tertentu berpunca dari ketidak serasian antara kedua dua pihak tersebut...wallahuallam
Sudah banyak testimoni terbukti bahawa pengisian khadam saya bukan omong omong kosong dan mmg bermenafaat besar pada pemahar pemahar yg yakin diri serta sanggup jaga khadamnya dan istiqamah dgn amalan yg saya berikan dlm usaha utk mendekatkan diri dgn Allah Taala..alhmdulillah.
Utk keterangan lanjut, sila rujuk TESTIMONI TESTIMONI di WALL saya ATAU rujuk PAGE saya " RAJA MUSTIKA ALAM MELAYU" dan nilaikan sendiri testimoni testimoni yg ada tersebut atas kebijaksanaan anda sendiri...inshaAllah.
Sekian dulu..Terima Kasih.
THERE CAN BE ONLY ONE.
TO BE OR NOT TO BE.




Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts