Trending

Saturday 20 July 2019

Aura khadam di medium spt batu kdg kala tidak dpt di rasai


Aura khadam di medium spt batu kdg kala tidak dpt di rasai sbb ia dah menyatu dgn sempurna atau pun sama tahap frukensinya dgn aura tuannya ibarat spt alah tegar dek biasa ya shbt.
Peringkat awal utk newbie mmg ada dirasai sbb khadam nk bgtau dia ada bersama tuannya dan mmg perlu sebegitu bagi golongan newbie utk tingkatkan keyakinan mereka yg baru hendak berjinak dgn dunia khadam ini..
Seiring dgn peningkatan batin pemahar dgn asbab istiqamahnya seseorang itu dgn amalan amalan yg guru beri kita yg sudah boleh dipanggil otai dlm berkhadam x perlu lagi "rasa rasa" di batu itu ya spt newbie sebabnya sepatutnya makin ke depan makin kuat kita punya keyakinan dan x perlu bersandarkan pada rasa denyutan atau sensasi di batu utk yakinkn diri kita bahawa khadam kita masih ada bersama kita .
so x perlulah kita panik sebenarnya ya shbt shbt tersayang ya.
Peringkat selanjutnya apabila sudah lama akn hilang rasanya dan disinilah sikap YAKIN diri perlu ada ya shbt.
Jika kita yakin akan mereka..maka yakin lah mereka akan kita , dan seandainya jika x yakin akn mereka mereka, maka mereka pun akn x yakin pada kita lagi ya shbt.
Adalah perkara biasa dlm persahabatan sesama manusia pun jika kita menaruh perasaan kurang senang @ curiga @ tidak ikhlas dgn kawan kita, biasanya tindakbalas yg normal dari pihak kawan kita pun akan rasa kurang senang pada kita juga ya selaras dgn hukum pertembungan 2 aura yg dlm metafizik..wallahuallam betoi ke tidak sbb saya x pandai bab bab metafizik ni..hahaha.
Dlm berkhadam..mmg saya sarankan utk sapukn minyak pada batu atau medium tersbut dan diniatkn sebagai hadiah kpda mereka sbb khadam khadam muslim mendpt energi dari aroma minyak tersebut.
Sedangkn dlm pershbtn sesamsa manusia pun kita belanja makan shbt shbt manusia kita malah sebatang dua rokok pun kita hulurkn dgn niat supaya ikatan silaturahim dan ukhwah sesama islam bertambah kuat , jadi takkan nak hadiahkn sedikit calitan minyak pada khadam pun x boleh pulak kan..
Kita jgnlah berkira dan pandang enteng dari bab sapu minyak ini ya shbt shbt sbb dlm berkhadam ni kenalah ada win n win situation juga sbb mereka pun makhluk Allah yg perlukan kelangsungan hidup mcm kita juga lagipun mereka bukan buat bendang atau punyai kilang buat wangian mcm kita...hihi.
Konsep medium@ batu perumah selain dari sebagai perumah khadam ia juga adalah sebagai satu tanda persahabatan yg x boleh diganggu gugat antara seorang tuan dan khadamnya ibarat mcm cincin kahwinlah antara kita dgn isteri kita di alam manusia ini.
Jadi bila disebut akan " persahabatan" mestilah ada rasa timbang rasa dan tolak ansur sesama pihak asalkan kita tidak lupa kita lah Boss dan segala keputusan kita yg decide dan bukannya khadam..inshaAllah..
Apa pun..dari skop keilmuan khadam..buat amalan mcm biasa dan binakan keyakinan sbb masa awal pemaharan kita dapat merasai auranya melainkan kita sendiri yg x jaga khadam kita dan x buat amalan yg guru berikan ..maka tidak hairanlah inilah natijah yg kita harus terima ya shbt shbt atas kealpaan kita sendiri....wallahuallam.
Terima kasih.
THERE CAN ONLY BE ONE..
TO BE OR NOT TO BE

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts