Trending

Saturday 20 July 2019

TESTIMONI KEJAYAAN MERAWAT PESAKIT FIBROID SAKIT PUAN


TESTIMONI KEJAYAAN MERAWAT PESAKIT FIBROID@SAKIT PUAN.
Segalanya bermula pada 6/1/2019 suami pesakit wanita ini dari Sarawak menghubungi saya utk membantu merawat isteri beliau yg disahkan menghidapi sakit fibroid .
Sila lihat kronologi perbualan diantara saya / suami pesakit utk detailnya di print screen yg saya sertakan.
Seperti biasa saya scan dulu isterinya utk melihat punca sebenar masalah fibroid itu..dan akhirnya saya temui punca @asbabnya ialah adanya jin saka keturunan dari sblh ibu pesakit jenis pelesit yg turut menumpang ditubuhnya dan di saluran rahim peranakan beliau...alhamdulillah.
Spt mana yg diketahui umum jin jin saka apabila berumah di dlm saluran peranakkan wanita akn membuat kerosakkan di rahim dgn mencederakan serta meninggalkn bisa bisa merah jin yg panas hingga mengakibatkan asbab terjadinya pelbagai penyakit spt ketumbuhan atau barah di saluran peranakkan wanita.
Setelah itu pada pagi 7hb januari saya pun memulakan perawatan JARAK JAUH mengunaakan kaedah tranfer aura azali yg diperkuatkan dgn lapisan energi kursani tubuh utk memutuskan ikatan saka keturunan pesakit.
Di susuli dgn menembak punca @akar umbi penyakit utk ikhtiar matikan penyakit, matikan bisa bisa merah jin serta membuat sedikit tarahan pada bhgian yg bengkak dgn teknik" slashing" dgn belati maya dan diakhiri dgn ditembak dgn hikmah hikmah utk penyembuhan dalaman organ tersebut ..alhamdulillah selesai sudah.
Pada hari ini ..Rabu 9 januari 2019 pesakit telah pergi checking utk appointment dan doktor doktor sahkan tiada lagi dapat mengesan ketumbuhan fibroid di rahim.pesakit dan pesakit disahkn bebas dari fibroid..alhamdulillah.
Alhamdulillah dlm masa tak sampai 3 hari ..ketumbuhan fibroid pesakit telah mengecut dan surut sama sekali..alhamdulillah.
Sesungguhnya ilmu Allah itu sangat luas danoleh itu x ada yg mustahil jika DIA berkehendakkan kesembuhan bagi hamba hambanya yg mahu berikhtiar dan tidak mengeluh di atas ujianNya.
Si Suami pesakit sgt gembira apabila isterinya disahkn telah bebas dari penyakit fibroid dan beliau amat lega sekali..alhamdulillah.
Sila rujuk printscreen utk keterangan lengkap akan detail perbualannya.
Oleh itu jika ada sesiapa yg isterinya @golongan wanita wanita yg ada mengalami masalah ketumbuhan @sakit puan, barah di TAHAP 1 DAN 2 jika SERIUS DAN YAKIN SAHAJA dgn KAEDAH JARAK JAUH dari saya dipersilakan pm atau whasap saya di no 0135329682 ..Abg Sany.
Puan puan x perlu rasa malu utk berubat sbb ia diikhtiarkan dari jarak jauh dan x perlu bersemuka pun dgn saya..inshaAllah.
Kalau segan jugak saya pun x tahu lah nak kata apa lagi sbb setiap penyakit didtgkan kpda seseorg itu ada penawarnya tapi kena la ikhtiar.
Mau tak mahu beban utk ikhtiar terletak di atas bahu pesakit itu sendiri dan semestinya sifat putus asa dan menyerahkan pada nasib semata mata atau menyalahi takdir hendaklah dijauhi dari hati sanubari kita hendakNya...Amiin.
Terima kasih.
THERE CAN OLY BE ONE..









Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts