Trending

Saturday 20 July 2019

PENYAKIT KULIT PSORIASIS YG DIRAWAT DGN KAEDAH JARAK JAUH DGN TEKNIK KEILMUAN AURA EMAS MUSTIKA SEJATI


TESTIMONI TERKINI UTK PENYAKIT KULIT PSORIASIS YG DIRAWAT DGN KAEDAH JARAK JAUH DGN TEKNIK KEILMUAN AURA EMAS MUSTIKA SEJATI.
Alhmdulillah keadaan pesakit yg dikenali sebgai saudara Mahadi semakin sembuh dan gatal gatal kulitnya sudah tiada dan kudisnya pun dah mengecut...subhanallah.
Utk makluman shbt shbt asbab kpda terjadinya penyakit ini adalah angkara jin saka keturunan berwujudkn nenek tua yg berada dlm tubuh beliau dan mendtgkan kerosakan tetapi setelah saya putuskn ikatan saka keturunannya serta musnahkan ibu penyakit psoriasis dgn tembakkan aura pelebur ibu penyakit dari jarak jauh dgn menggunakan teknik keilmuan Aura Emas Mustika Sejati teknik ke akar umbi nya di beberapa tempat dlm tubuh yg ada ibu penyakitnya..alhamdulillah.
Bagi kes kes penyakit kulit mahupun stgh stgh penyakit penyakit lain dimana doktor alopathy pun surrender kemungkinan terjadi sedemikian adalah kerana ibu penyakit yg tidak dimusnahkan.
Antara penyakit non mistik yg ada ibu penyakit adalah kayap dan lain lain penyakit kulit, sawan, Ketumbuhan,kanser@ barah, sakit kelamin, stgh stgh penyakit jantung, tibi dll.
Ibu penyakit adalah satu bentuk energi negatif yg bersarang di tempat tempat tertentu@ organ organ utama tertentu dlm tubuh dan ia perlu dileburkan sepenuhnya utk mengelakkan penyakit berulang kembali ibarat kita menebas lalang.
Akhirnya saudara Mahadi menyuarakan hasrat beliau utk mempelajari keilmuan Aura Emas Mustika Sejati dan akan dtg pada hari seminar keilmuan nya pada 18 hb ogos bertempat di Kuala Lumpur nanti..alhmdulillah.
Silakan rujuk rintscreen yg disertakan .
Sesiapa yg ingin merawat penyakit mistik atau non mistik ATAU ingin menyertai seminar Perguruan Keilmuan Aura Emas Mustika Sejati pada 18 hb Ogos ini , Silakan pm atau whasap 0135329682 Abg Sany.
Terima Kasih.
THERE CAN BE ONLY ONE..
JUST A MATTER EITHER TO BE OR NOT TO BE



Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts